Makwan Amirkhani

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Renan Barao voisi olla hyvä vastus. Sijalla 14 ranking:ssä ja sen verta nimekäs että voitto hänestä nostaisi uraa selkeästi. Siinä myös nähtäisiin onko vielä TOP 15 tasolla.
 
Renan Barao voisi olla hyvä vastus. Sijalla 14 ranking:ssä ja sen verta nimekäs että voitto hänestä nostaisi uraa selkeästi. Siinä myös nähtäisiin onko vielä TOP 15 tasolla.

Barao oli vielä kaks vuotta sitten 32-1 ja sen hetken top 5 pfp. pystytkö lähettämään mulle postitse samaa tavaraa jota polttelet?
 
No nyt kun on tullut parjattua Makua lähinnä puumanaisten naurattajaksi niin toivottavasti treenit menee hyvin ja hoitaa matsin kotiin. Jos vaikka se fabon söpöilyseinäkin alkaisi taas muistuttamaan kamppailu urheilijan sivua :)
 
Oliko jollain suunnitelmissa lähteä paikanpäälle katsomaan? Ite oon tässä vähä katellu hotelleja tosta areenan viereltä eikä vaikuta kauheen suolasilta hinnoiltaan.
 
Oliko jollain suunnitelmissa lähteä paikanpäälle katsomaan? Ite oon tässä vähä katellu hotelleja tosta areenan viereltä eikä vaikuta kauheen suolasilta hinnoiltaan.

Vähän houkuttaisi, kun opiskelujen puolesta maaliskuu on aika rauhallinen. Toisaalta McGregor ei ole ottelemassa, niin meh :david: Minkä hintasia hotellit on ollu?
 
Vähän houkuttaisi, kun opiskelujen puolesta maaliskuu on aika rauhallinen. Toisaalta McGregor ei ole ottelemassa, niin meh :david: Minkä hintasia hotellit on ollu?

No ihan pommiin en haluis majoittua sattuneista syistä, mutta itse ajattelin olla 3 yötä niin liikkuu siinä 250-500e paikkeilla. Toki jos vähemmän aikaa on niin halvempi.

Ja samaan juttuun sanon että Marc Diakiese on jo aloittanu roskapuheet Packalenille :)
 
Eikös siltä jotain pientä klippiä aina silloin tällöin pukkaa? Hyvähän tuo vaan, että kerää hillot kellariin silloin kun sitä on tyrkyllä.

Makwan on parhaillaan hiomassa ottelukondistaan Irlannissa Coach Kavanaghin opeissa Conorin salilla, SBG:lla. Klippiä löytyy sekä Makun että Kavanaghin someista. Varmaa on ainakin se, että valmennuksen tasosta ei homma jää kiinni.
 
Eiköhän maku ihan ite tiedä missä on hyvä treenata ja missä on hyvä olla. Iha oikeesti? Pakkiksen kuninkaat vois sanoa makulle millo mennään mattoon.
 
Oliko jollain suunnitelmissa lähteä paikanpäälle katsomaan? Ite oon tässä vähä katellu hotelleja tosta areenan viereltä eikä vaikuta kauheen suolasilta hinnoiltaan.

Suunnitelmissa on porukalla lähteä mestoille. Lipun saanti eventtiin vaikuttas olevan se vaikein osio reissussa. Edelliseen iltaan Lontoossa oli liput kuulemma myyty 27 minuutissa loppuun.. Onko kokemuksia lippujen hankinnasta?

Hotla näyttäisi järjestyvän ihan järkihintaan esimerkiksi tuolta Greenwichistä läheltä O2 areenaa. Samoin lentoliput Finskillä pe-su 177 e/jamppa inhimillisillä ajoilla.
 
Suunnitelmissa on porukalla lähteä mestoille. Lipun saanti eventtiin vaikuttas olevan se vaikein osio reissussa. Edelliseen iltaan Lontoossa oli liput kuulemma myyty 27 minuutissa loppuun.. Onko kokemuksia lippujen hankinnasta?

Hotla näyttäisi järjestyvän ihan järkihintaan esimerkiksi tuolta Greenwichistä läheltä O2 areenaa. Samoin lentoliput Finskillä pe-su 177 e/jamppa inhimillisillä ajoilla.

Liput tulee presaleen 26.01. Esim. ufceurope instagramiin tulee yleensä avain jolla saa lippukaupan auki, tällöin kun aukeamishetkellä päivystää lippuja niin ei pitäisi olla ongelmaa. Voi myös olla, että fight club presale linkki vuotaa ulos jo 25.01.
 
Liput tulee presaleen 26.01. Esim. ufceurope instagramiin tulee yleensä avain jolla saa lippukaupan auki, tällöin kun aukeamishetkellä päivystää lippuja niin ei pitäisi olla ongelmaa. Voi myös olla, että fight club presale linkki vuotaa ulos jo 25.01.

Kiitos infosta! Tämän myötä näyttää siltä, että reissu toteutuu. Seuraavaksi Suomen lipun hankintaan :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom