Makwan Amirkhani

Miksei ole järkevää?

Ehkä siksi että tollainen kerjääminen on aika moukkamaista. Toki huomiotahan sillä saa ja jos ajatellaan että mikä tahansa huomio on hyväksi, niin mikäs siinä sitten.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse kutsuisin tuota vitsiksi enkä kerjäämiseksi, näköjään huono sellainen kun kaikki eivät sitä ymmärrä.

Aika näyttää miten on Danan huumorintajun laita.
 
Minunki mielestä tämä rahan kerjääminen oli noloa. Olisi heittänyt hatun eteen, menny maahan istumaan, heittäny viltin syliin ja pahvilapulla kerjännyt niin sitten se olisi ollut tarpeeks överi, että ois menny hyvin läpäksi.
Tai toki jos kaikki julkisuus on hyvästä niin voishan sitä vetää jotain perus helikopteriakin siinä eiköhän silläkin lehteen pääse.
 
Toi on vähä sellanen heitto, että se voi näyttää huonolta tai ainakin osaa ihmisiä ärsyttävältä luetussa muodossa. Mutta jos tuolla Makun naamalla sen sanoo haastattelussa ilmeiden ja röyhkeän virneen kera niin ei se miltään kerjäämiseltä eikä moukkamaiselta vaikuta.. enkä mä usko että UFC organisaation puolella tuota läppää on väärin ymmärretty nytkään..
 
Toi on vähä sellanen heitto, että se voi näyttää huonolta tai ainakin osaa ihmisiä ärsyttävältä luetussa muodossa. Mutta jos tuolla Makun naamalla sen sanoo haastattelussa ilmeiden ja röyhkeän virneen kera niin ei se miltään kerjäämiseltä eikä moukkamaiselta vaikuta.. enkä mä usko että UFC organisaation puolella tuota läppää on väärin ymmärretty nytkään..

Juurikin näin, jos jokaista yrittäisi miellyttää niin pitäisi tosissaan jäädä sinne kellariin.
Vihaajista ei kannata muutenkaan välittää koska negaajia ja arvostelijoita rulee aina löytymään.

Lisää näyttäviä voittoja ja pysyy aktiivisena mediassa niin tulee pääsemään pitkälle.
 
Sitten seuraavaksi toivotaan joku top20 ukoista vastaan, että nähdään miten pärjää vähän kovempaa vastustajaa vastaan.Brandao tai Siver vastaan niin nähdään Makun todellinen taso.
Hieno voitto silti viikonloppuna, mutta meikäläinen kaipaa vähän kovempaa testiä seuraavaksi.
 
Miksei Maku muuten ole huudellut Conorin perään, kun vaikuttaa siltä että Aldo joutuu vetäytymään!
 
Sitten seuraavaksi toivotaan joku top20 ukoista vastaan, että nähdään miten pärjää vähän kovempaa vastustajaa vastaan.Brandao tai Siver vastaan niin nähdään Makun todellinen taso.
Hieno voitto silti viikonloppuna, mutta meikäläinen kaipaa vähän kovempaa testiä seuraavaksi.

Itse en taas heittäisi Makulle vielä noin kovaa vastusta kun nyt ollaan voitettu äijiä sieltä FW-rosterin 20 huonoimman joukosta. FightMatrix rankkaa Makun sijalle 49 UFC:ssa ottelivista FW:stä, joten itse toivoisin seuraavaksi vastusta 30-40 sijoilta esim. Zubaira Tukhugov. Sen jälkeen esityksestä riippuen voitaisiin lähteä katselemaan TOP20-äijää.
 
Toi bonuksesta huutelu on vähän kaksipiippuinen juttu. Organisaatio ei tietenkään halua maksaa kenellekään ottelijalle joka helvetin kerta bonusta, se vaan ei toimi niin.
Ja jos annetaan joku säkki vastaan, niin siinä on jo bonusta riittämiin. Mutta toisaalta ymmärrän ottelijankin kannan tähän, jos kriteerit maksuun on näyttävä ja nopea lopetus, niin
kyllä se sitten melkein pitäisi maksaa.
 
Juhannustanssit Berliinissä olivat suomalaisittain ikimuistoiset - Kiitos Makulle siitä!

Itse odottelen mielenkiinnolla Makulle jo isompia suomalaisia ja kansainvälisiä mainossopimuksia. Muhunkin on jo oltu asia tiimoilta yhteyksissä, mutta olen pyytänyt ystävällisesti ottamaan yhteyttä Makun manageritoimistoon, Mano Managementtiin. Makuhan on oikea väriläiskä ja esiintymiskykyä riittää.
 
Itse en taas heittäisi Makulle vielä noin kovaa vastusta kun nyt ollaan voitettu äijiä sieltä FW-rosterin 20 huonoimman joukosta. FightMatrix rankkaa Makun sijalle 49 UFC:ssa ottelivista FW:stä, joten itse toivoisin seuraavaksi vastusta 30-40 sijoilta esim. Zubaira Tukhugov. Sen jälkeen esityksestä riippuen voitaisiin lähteä katselemaan TOP20-äijää.

Samoilla linjoilla. Noad Lahat vois olla myös hyvä seuraava vastus, pääsis Maku kostamaan treenikamu Bäckströmin tappion.
 
Mun mielestä toi Makun esiintyminen on tosi rehellistä. Niin rehellistä, että sanoo joskus aavistuksen harkitsemattakin mitä ajattelee. Esimerkiksi tuon bonuksen mainitseminen oli asia, jonka harkitsevaisempi olisi jättänyt pois. Myös se, että "julistaa" itsensä Kurdien esikuvaksi, voi kuulostaa hieman harkitsemattomalta siksi, että joidenkin mielestä itsensä nostaminen tällaiselle jalustalle saattaa kuulostaa hieman liialliselta. Totuus on kuitenkin se, että Maku on kurdien esikuva. Kurdeille taatusti iso juttu, että sodan runtelemasta valtiosta kotoisin oleva kaveri menestyy ja kantaa myös heidän lippuaan ylpeänä. Totuus lienee myös se, että kaikki Makun asemassa ottelevat tuoreet UFC ottelijat myös miettivät bonuksia, vaikka eivät niistä ehkä ihan näin julkisesti huutelekaan.

Mä oon kyllä ilonen Makun puolesta. Maku uskaltaa näyttää tunteensa ja esiintyä rehellisesti omana itsenään. Sen vuoksi vielä hienompaa seurata hänen uransa kehittymistä näiden haastattelujen kautta, kun näkee kuinka aidosti innostunut kaveri on, kun pääsee esimerkiksi Saksassa näpelöimään mersun takapenkillä nappuloita ja kokemaan uusia juttuja. Moni harkitsevaisempi ei välttämättä kertoisi yhtä aidosti omasta perheestään ja lapsuudestaan. Maku ei häpeile sitä, että tulee vaatimattomista oloista, eikä myöskään häpeile kertoa julkisesti kuinka paljon arvostaa omaa äitiään ja mitä hän merkitsee hänelle. Tämän vuoksi on helppo ymmärtää myös, että aivan kaikki Makun jutut eivät ole viimeiseen asti laskelmoituja lausuntoja julkisuuteen. Jotenkin tulee semmoinen olo, että kaverin tunteisiin on helppo samaistua, ja samalla sitä kannustaa hänen menestystään vain entistä enemmän.
 
Maku on just sitä,mitä suomen sisäänpäin kääntynyt vapari on kaivannut!mitä tulee ylimielisyyteen,ni maku on kaukana simolan ja nurmisen ääliömäisestä itsensä esiin tuomisesta.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom