Miksei ole järkevää?
Ehkä siksi että tollainen kerjääminen on aika moukkamaista. Toki huomiotahan sillä saa ja jos ajatellaan että mikä tahansa huomio on hyväksi, niin mikäs siinä sitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksei ole järkevää?
Ehkä siksi että tollainen kerjääminen on aika moukkamaista. Toki huomiotahan sillä saa ja jos ajatellaan että mikä tahansa huomio on hyväksi, niin mikäs siinä sitten.
Toi on vähä sellanen heitto, että se voi näyttää huonolta tai ainakin osaa ihmisiä ärsyttävältä luetussa muodossa. Mutta jos tuolla Makun naamalla sen sanoo haastattelussa ilmeiden ja röyhkeän virneen kera niin ei se miltään kerjäämiseltä eikä moukkamaiselta vaikuta.. enkä mä usko että UFC organisaation puolella tuota läppää on väärin ymmärretty nytkään..
Sitten seuraavaksi toivotaan joku top20 ukoista vastaan, että nähdään miten pärjää vähän kovempaa vastustajaa vastaan.Brandao tai Siver vastaan niin nähdään Makun todellinen taso.
Hieno voitto silti viikonloppuna, mutta meikäläinen kaipaa vähän kovempaa testiä seuraavaksi.
Itse en taas heittäisi Makulle vielä noin kovaa vastusta kun nyt ollaan voitettu äijiä sieltä FW-rosterin 20 huonoimman joukosta. FightMatrix rankkaa Makun sijalle 49 UFC:ssa ottelivista FW:stä, joten itse toivoisin seuraavaksi vastusta 30-40 sijoilta esim. Zubaira Tukhugov. Sen jälkeen esityksestä riippuen voitaisiin lähteä katselemaan TOP20-äijää.