Makuuni nostanut hintoja!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oisko hintojen nousuun vaikuttanut se Makuunin pomon talousrikos sotkut?

Oulussa ainakin on:curs: Muutenkin tuntuu niitten säännöt epäilyttäviltä kun Kuopion makuunissa sai vanhoistakin leffoista leiman niin tuolla ei saa (tai joskus harvoin), kun kerran sanoin että ainakin Kuopiossa sai kaikista leiman ja eikö säännöt pitäs olla kaikissa samat, niin laitto kiltisti leiman korttiin:D

Noi hinnat vaihtelee muutenkin clubilaisilla eri Makuuneissa. Kauniaisissa multa kössitään aina 4,-, muualta 3,-, videoista kylläkin. Toivottavasti ei nosta hintoja. Toi on just passeli setti toi 3.

Espoontorin makuunissa on ainakin sen vuoden ajan mitä oon vuokrannu ni ollu klubilaisilta dvd:t 3e.

milloinka tämän hintojen nousu on tapahtunut ite en oo nyt muutamaan viikkoon käyny vuokraamas dvd..leffaa..

Lappeenrannassa clubilaisilta otetaan ja on aina otettu 4€. Oujea, mitä ryöstöä. Laskeskelin tuossa, että olen vuokrannut yli 80 DVD-leffaa makuunista, jotta kyllä se jo jotain maksaa.

Originally posted by Mike
No jos muualla on 4€, niin saa olla tyytyväinen että täällä on vain 3€. Mitäköhän Filmtownit pyytää tätänykyä?
Eikös se Filmikaupungissa ole sen 5€. Tosin víime lainauksesta on aikaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei täällä ainakaan

Vuokrasin maanantaina "K-19 The widowmaker" (joka oli pirun hyvä) Oulun, Tuiran makuunista ja ne pulitti sen saman 2,5 egee niin kuin aina.

PS: Olen clubilainen!

Ihmeen paljon hinnat vaihtelee samalla lafkalla. Ja luulis et se menis sillee et pääk. seudulla maksais vähä enemmän ja muualla Suomessa vähemmän.

Espoontorin makuunissa on aina ollut 3€. Ihan kohtuuhinta, ei valittamista.

Turussa ainakin oli tuossa Casablancassa noussut 2,5 € --> 3€ pari kuukautta sitten. Taitaa olla aika yleinen trendi tämä hinnannousu....

Meidän filmtownissa 5,5 EUR per dvd, en muuten vuokraisi sieltä mutta kun muuta paikkaa ei ole lähellä ja siellä on erittäin tiukan näköinen kissa töissä.

Meidän filmtownissa 5,5 EUR per dvd, en muuten vuokraisi sieltä mutta kun muuta paikkaa ei ole lähellä ja siellä on erittäin tiukan näköinen kissa töissä.

Tärkee!!! Kampin makuunissakin on yllättävän mukavia mimmejä töissä!
Terveiset heille :)

AIna niin mukava käydä.
Ainiin 3€ maksaa...

Re: Ei täällä ainakaan

Originally posted by Isolation
Vuokrasin maanantaina "K-19 The widowmaker" (joka oli pirun hyvä) Oulun, Tuiran makuunista ja ne pulitti sen saman 2,5 egee niin kuin aina.

PS: Olen clubilainen!

mukava homma et hinnat on pysyny tuos 2.5 eges..:whip:

No niin, Nyt Oulussakin nousi hinnat!! PRKL!!! 3.6 hintoihin tuli muutos!! Leffa maksaa 3 egee clubilaisilta ja "kaduntallaajalta" 4 egee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom