Makroravinteiden suhteet: proteiini, hiilari, rasva.

karstakeuhko

Banned
Laitan nyt tänne erillisen ketjun aiheesta jonne saa tulla väittelemään ja kaikki dieettityypit voi tulla puolustelemaan näkemyksiään. Itse oon sitä mieltä, että prot/rasv/hiil pitäis olla jotain tyyliin 30/30/40% tai ehkä pahimmillaan 40/30/30 jos haluu dieetata. Vaikuttais kuitenkin et monilla on jotain tyyliin 60/10/30, joka on mielestäni ihan päin persettä, tai vielä pahempaa jotain 70/5/25. Oon tullut siihen lopputulokseen, et toi aiheuttaa sen, että ruumis käyttää proteiinia ensisijaisena energianlähteenä ja sehän on heti pois lihasmassan kasvusta, varsinkin jos ei joka päivä vedä niitä övereitä, sit hiki haisee ammoniakille. Lisäksi tulee paska olo ja treeni kulkee huonosti, joten oon päättänyt pysytellä tasapainoisessa ruokavaliossa tästä lähtien. Atkins on ainakin jotain kai 50/50/0 ja sillä onnistuu varmasti hankkimaan itselleen sydärin tai jotain. Älkää sekottako sitä aineenvaihduntaa vaan antakaa sen asettua optimiksi, käykää reenaamassa, syökää ja reenatkaa enemmän aerobista jos pitää päästä läskistä. Tuo dieettaus on paljon pahempaa elämän tuhlausta kuin kävelylenkillä käyminen yms. Jos muuten kävely tuntuu tylsältä niin koita vaikka huitoa puoli tuntia pienellä kahvakuulalla (jos jaksat).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Suositut

Back
Ylös Bottom