Makeanhimo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Keke K.
  • Aloitettu Aloitettu
Ja sitä selkärankaa saa lisää jos miettii mistä se makeanhimo johtuu. Minkälaisia asioita yhdistää siihen karkkiin. Onko se joku lohdutuksen tai palkitsemisen tarve vai tarjoaako se vain jotain tekemistä (niinkun tupakanpoltto).
Täysin sokeriton ruokavalio voi olla yksi vaihtoehto.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bigfellan omatekoiset protskupatukat! Ravinnejakauma menee aika lailla tasan, eivätkä ole sentään niin epäterveellisiä vaikka vähän nopsia hiilareita onkin. :kippis1:

Ainii, kromi ei ainakaan pieninä annoksina toimi mulla, pitäs koittaa suurempaa.

Keke K. sanoi:
Mä oon yrittänyt pitää lauantaita sellasena karkkipäivänä, kyl se vähän aikaa toimikin, mut ei kovin pitkään. Huomasin sinä aikana kun avopuoliso oli raskaana et tuli itellekin joku viitisen kiloo lisää painoa, kun tuli syötyy samalla kaikkee pullaa ja muita herkkuja kun avokki niitä söi.

No nyt poika on neljä kuukautta ja herkkujen syönti on kyllä vähentyny siitä avokin raskaus ajasta, mutta kun tuntuu et karkkii tai jotain herkkuu on aina kotona, niin sitä tulee vaan syötyä. Oon kyllä painottanu mun avokille, et ei sitä tarttee joka hetki herkutella, mut jotenkin se vaan roudaa niitä aina kaupasta.

Mä oon yrittänyt muutenkin ruveta panostamaan nyt tuohon ruokavalioon, kun syöminen on ollut nyt mitä on. Jotenkin vaan tuntuu et avokki ei ymmärrä et mä otan tosissaan tän mun sali jutun, tai sit se ei vaan ymmärrä et ravinnolla on NIIN suuri merkitys kehitykseen. Oon kyllä asiasta hänelle kertonut, mut ei taida ymmärtää.

Jeesus.

Nyt sika antaa perhe-, kasvatus- ja avioneuvontaa:

a) Anna sille vaimollesi remmiä kunnolla. Opeta kuka on isäntä.
b) Hommaa jostain sitä itsekuria. Ei voi olla vaikeaa olla tekemättä jotain..
c) Pidä vaimolles puhuttelu siitä, millasta skeidaruokaa se oikeen roudaa teille himaan. Jos se ei itsensä takia viitti ostaa terveellisempää ruokaa, niin -helkkari- do it for the baby! Se on S U N J A S U N V A I M O S vika, jos siitä lapsesta tulee läski. Muista se.
d) Parempi jättää ne karkkipäivätkin pois. Miksi herätellä paheitaan..?
e) Vaimollas ei oo mitään oikeutta olla lihavana enää. Ne raskauden aikaiset kilot pitää karistella max parissa kuukaudessa. Läskit naiset on rumia.
f) Anna vaimolles remmiä.

gnut sanoi:
Jeesus.

Nyt sika antaa perhe-, kasvatus- ja avioneuvontaa:

a) Anna sille vaimollesi remmiä kunnolla. Opeta kuka on isäntä.
b) Hommaa jostain sitä itsekuria. Ei voi olla vaikeaa olla tekemättä jotain..
c) Pidä vaimolles puhuttelu siitä, millasta skeidaruokaa se oikeen roudaa teille himaan. Jos se ei itsensä takia viitti ostaa terveellisempää ruokaa, niin -helkkari- do it for the baby! Se on S U N J A S U N V A I M O S vika, jos siitä lapsesta tulee läski. Muista se.
d) Parempi jättää ne karkkipäivätkin pois. Miksi herätellä paheitaan..?
e) Vaimollas ei oo mitään oikeutta olla lihavana enää. Ne raskauden aikaiset kilot pitää karistella max parissa kuukaudessa. Läskit naiset on rumia.
f) Anna vaimolles remmiä.
Mene kasvamaan idiootti

Tärkeintä on että syö ja juo ennen kuin menee kauppaan...
Itselläni on noihin virvoitus juomiin (koka) riippuvuus...
Olen onnistunut vaihtamaan 1.5l pullon 2:een --->0.5l pulloon silloin tällöin...

kaiveli82 sanoi:
Tärkeintä on että syö ja juo ennen kuin menee kauppaan...
Itselläni on noihin virvoitus juomiin (koka) riippuvuus...
Olen onnistunut vaihtamaan 1.5l pullon 2:een --->0.5l pulloon silloin tällöin...

Juo Lightia, ei käytännössä yhtään ainoaa kaloria (litrassa muistaakseni 2) eikä siten myöskään yhtään sokeria. Voi juoda lihomatta vaikka kuinka ei tartte vaihtaa pienempiin pulloihin.

Suositut

Back
Ylös Bottom