Maitorahka - Edullinen proteiinipommi

Meta title: MAITORAHKA – EDULLINEN PROTEIINIPOMMI

Meta description: Parhaat maut, lisukkeet ja tipsit treenaajan arkeen.

Hommaat kotiis bakteerikaapin ni saat hapatettua omat rahkas maidosta. Samalla voit tehdä jogurttia ja muuta hauskaa. Homejuustoja jne. Luulisin kylläkin ettei oo kovin halpaa huvia noi bakteerikaapit. Joskus peruskoulussa meillä oli bilsan luokassa sellanen ja tehtiin siinä jogurttia mut sitä ei saanu syödä.

Kiitos Harim! Ei mielikuvitus riittänyt searchin käytössä kun en itse löytänyt mitään.

Vaikka tossa viimisessä kuvassa näkyykin ojentaja ihan hyvin, niin sulla ei oo käsissä vastaavaa erotuvuutta, kuin muualla kropassa. Mulla on ihan sama (vaikkakin mulla nyt on rasvat korkeammalla ja lihan puute siellä hanskoissa vaan vaivaa:D )

Muuten todella mallikas kroppa!! Jätä vaan se kaljan juonti, niin oot pian hurrrjassa kunnossa.

Naisnäkökulmasta sanottuna...muutosta huikeesti parempaan suntaan...kun selasin kaikki kuvat läpi

Pumppaajat kannun maitorahkaki viel elossa :)

Itselle kelpaa kunnon pihvi a´la valkosipulilevite.
Vaikkei se maitorahkaa kyllä ole :)

ps. mansikkimehua (siis ei maitoo, vaan ihan mansikkamehua) ja rahkaa sekottimeen ja lärviin. paskalta maistuu mut meneepähän alas.

Käytän tuota Lidlin Milbona maitorahkaa purkin (500g) päivässä ja se ottaa hampaisiin samalla tavalla kuin happamat ruuat, ainakin tunne hampaissa on samanlainen kuin jotain oikein hapanta syödessä. Eli onko maitorahka hampaille haitallista, eli haitallisen hapanta, vai tuntuuko vain siltä?

Laittakaapa vielä ideoita rahkan maustamiseksi. Olen käyttänyt ananasta(purkki/tuore), kiiwiä, banaania ja mustikkaa, mutta löytyykö jotain muuta joka antaisi makua? Mitään mehukeittoja ja funlightejä ym. lisäainesössöjä en halua käyttää, vaan perusraaka-aineita.

Ellen ihan väärässä ole niin tuossa threadissa on paljon muitakin ohjeita kuin "keinotekoista jaskoja". Vai minkälaisia "mixejä" etsit oikein?

Ellen ihan väärässä ole niin tuossa threadissa on paljon muitakin ohjeita kuin "keinotekoista jaskoja".
No en mitään uutta löytänyt joka tuntuisi hyvältä lisukkeelta maitorahkan joukkoon. Jotain terveellistä ja hyvää joka peittäisi rahkan tympeän maun.

Ainoastaan raejuusto hakkaa rahkan maistuvuudessa, siihen ei tunnu auttavan mikään vaan on kuin oksennusta söisi. Rahka sentään menee jotenkin hedelmien ja marjonen kanssa.

Tuohon ongelmaan voi miettiä maalaisjärjelläkin ratkaisun: Mikä on sinun mielestäsi hyvää? Maistuisiko se rahkan kanssa/seassa? Voisiko sitä kokeilla ja maistaa? Jos hyvää niin muistiin. Jos huonoa, niin pois muistista. Näin niitä yleensä löytää hyviä yhdistelmiä. Veikkaan, että kukaan ei ole maistanut kaikki yhdistelmiä tuosta threadista niin rohkeasti vain kokeilemaan.;)

Jos ruuan happamuuden vaikutus hampaisiin arveluttaa, niin syö purukumi ruuan jälkeen. Itelläni on tällainen tapa. Uskon että se on hyväksi hampaille. Purkkaa ei vaan kannata jauhaa kovin kauaa. Rupeaa leuat lonksumaan/jumittamaan.

Back
Ylös Bottom