maitojauhe proteiininlähteenä?

no niin, nyt tuli tilattua 4xpropower whey 1800 (7,2kg) + vielä soijaproteiinia 1250g jota voi vähän mixata tohon heraan vaikkapa... perkele ei tarvi enää runkata maitojauheita. Vitun kallista kyl kieltämättä jotku maitojauhepaskat. tos propowerissa prot. gramman hinta 1,44c ja soijassa jotain 1,25 tai jotain....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Puterco
Mainitsemani esimerkki edullisesta perusherasta oli ProPowerWhey1800. Kotimainen perusprotsku, jossa on kiitettävästi proteiinia per 100grammaa. Sitä on saanut netistä tilattua 19€ 1.8Kg. Kaupasta ostettuna olen aina löytänyt alta 25€ 1.8kg ämpäri. Löytyy mm go4fit.netistä...

Jep Jep. Nyt löyty hyvää perus heraa reilun 11 euron kilohinnalla. Harmi vaan, että kävin just pari päivää sitten ostamassa 21 eurolla 900 grammaa protein linen WHEY 8100:tä.
Nyt tarttee enää löytää äipän luottokortti ja sen tunnusnumero ja sit vingutetaan visaa...
Tuhannet kiitokset ja jouluterveiset vaan Putercolla:D

Selventäkääpäs mulle mitä ne numerot tarkottaa noiden proteiinipussien kyljissä, esim. Whey 8100 & ProPowerWhey1800.

Originally posted by Jonksu
Tuhannet kiitokset ja jouluterveiset vaan Putercolle:D

Selventäkääpäs mulle mitä ne numerot tarkottaa noiden proteiinipussien kyljissä, esim. Whey 8100 & ProPowerWhey1800.

Nutriplus/Fennosport Whey8100 on vähän mysteeri, mutta olettaisin, että ProPowerWhey"1800" tarkoittaa 1800grammaa :p

Originally posted by Puterco
Nutriplus/Fennosport Whey8100 on vähän mysteeri, mutta olettaisin, että ProPowerWhey"1800" tarkoittaa 1800grammaa :p

Nomutku noita numerosarjoja on vaikka mitä. Eikös jollain valmistajalla ollut hera 810 tai 850, tai ainakin jotain sinne päin?
Noi numerot ei ainakaan vastaa grammamäärä, eikä myöskään toi 8100, niinkuin jo sanoitkin.

Originally posted by Jonksu
Nomutku noita numerosarjoja on vaikka mitä. Eikös jollain valmistajalla ollut hera 810 tai 850, tai ainakin jotain sinne päin?
Noi numerot ei ainakaan vastaa grammamäärä, eikä myöskään toi 8100, niinkuin jo sanoitkin.

Eiköhän ne ole aika monesti proteiinin määriä /100g,.. siihen sitten nollia lisää niin tulee tehoakin :D
(määrähän on paras ilmoittaa kauppiaan kannalta "kuiva" painona :D )

Heraproteiinia

Vaadin Putercoa kertomaan minulle mistä saa heraa 19 eurolla 1.8 kiloa.

Fitnestukku.fi siellä on nytkin tarjouksena 16 kg heraproteiinia 175 e Ne ovat 4 kg:n säkeissä ja voit valita 4 eri makua. Jos tilaus on yli 100 e. tuodaan se maksutta kotiisi taikka lähimpään postiin.kilohinnaksi tulee noin 10.94 euroa.

Suositut

Back
Ylös Bottom