BB Maija Lehtonen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 12peek
  • Aloitettu Aloitettu
Maijalle onnea ja menestystä!!!
Tietysti pakkiksen jauhot takaa menestyksen... :rock: :worship:

Onnea skabaan! Hienoa nähdä suomalainen lavalla..

pexxi sanoi:
Onnea skabaan! Hienoa nähdä suomalainen lavalla..

Tuhannesti onnea Skabaan. Maijan fysiikka on aina ollut mun mieleen! Aivan fantastinen nainen!

Mitalia vaan kotiin hakemaan! Maija olis sen kyllä ansainnut.

:eek: *haukkoo henkeä* Taitaa Marja erottua lavalta kauneudensa puolestakin! :kuola: Onnea vaan kisoihin!

Pakkotoistohan alkaa olemaan jo isokin juttu, kun alkaa sponssaa kilpailijoita ja vielä Olympiaan, loistavaa! :thumbs:

The goodnight drink for the champion "pakkotoisto pro-slow"

siis mä rakastan tota blondia... olispa aikaa lähtee kannustaan maijaa... uudessa b&k:oossa oli hienoja kuvia ja kunto näytti todella kovalta....

P.R.I.E.S.T sanoi:
siis mä rakastan tota blondia... olispa aikaa lähtee kannustaan maijaa... uudessa b&k:oossa oli hienoja kuvia ja kunto näytti todella kovalta....

Koska uus BK on ilmestyny, kun ei ole tänne saapunut???????
:(

Mitä pakkiksen tuotteita Maija nyt käyttää? Ainakin vissiin oli lisäprotujauhona XL-protein, mutta mitä muuta?

challenger sanoi:
Jee! Todella paljon onnea Maija, ja pysy terveenä :worship: Minäkin vähän uumoilin tämän päivän koittavan. Nyt täällä vain malttamattomana odotellaan h-hetkeä.
Eikös kisat pysty katselemaan suoranakin netin kautta?

Kiitos kaikille faneille onnentoivotuksista ja kannustuksesta!!!
Onnea ja hyvää kuntoa tarvitaan ja kovaa työtä, jos mielii menestyä, mutta ennen kaikkea sitä terveyttä eli pyrin välttämään flunssaa ym, kun viikot ja kaikki muu on laskettua, niin ei halua missata aikaa, vaan treenata kovaa loppuun asti ja tehdä parhaansa!!
Olen tehnyt muutamia hyviä penkkipunnerrus treenjä noin oma ennätys mielesssä eli saattapi raja 2x110kg
riikkoontua, jos joku päivä saan saman tsemin päälle kuin pari vkoa sitten eli tein 2x 100kg, joten jos raja menee rikki olen tyytyväinen, koska dietillä yleensä ei tehtaile ennätyksiä paljoa.
Toivotan kaikille treenaajille hyvää alkavaa syksyä ja hyviä ja kovempia treenejä näin kesän jälkeen, joten täällä palstalla tavataan treenien merkeissä!!

Warheart sanoi:

Toivottavasti maltatte vielä hetken, joten heti kun sivut on auki tulee ilmoitus tänne ja pääsette surffaileen ja toivottavasti viihdytte sivuillani, joten tämän viikon teen hommia sen suhteen että kirjotelmat saan muutettua, kun se ei muuta tarvi..kuvat on jo paikoillaan ja kiitos muuten niille lukijoille hyvästä palautteesta, jotka Pakkotoiston kautta pääsivät etukäteen näkemään hieman miltä sivuni tulee näyttämään.Niiden tekijällä on taito hallussa ja sen näette pian!!!

Koskas noi Marjan sivut aukeaa? Ei ole vielä auki?

Back
Ylös Bottom