BB Maija Lehtonen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 12peek
  • Aloitettu Aloitettu
Kuulin eilen, että Maija olisi sijoittunut jenkeissä pro kisassa toiseksi, ja pääsee syksyn Olympiaan!

Tuo on muuten aikas kova juttu, onnea maijalle!!!!!!!!!!!!

pointtihan olikin siis juurikin se että maija kuulemma pääsee Olympiaan, näin kertoi eilen maijan ystävä toinen IFBB Pro

Vähän :offtopic: mutta eikös naisilla ole Olympiassa erikseen raskas- ja kevytsarja? Entä milloin tämä systeemi jäi miehillä poies?

Jösses! Nyt menee kyllä jo vakavaan harkintaan lippujen hommaaminen kyseiseen megatapahtumaan samantien. Way to go Maija Mehiläinen!

Marja Lehtosen ura ammattilaisena on ollut melko nousujohteinen, eli aluksi kolmossijoja, nyt kakkonen ja varmasti tulee vielä se ykkössijakin... MS. OLYMPIASSA seuraavan kahden vuoden sisällä!

Pankaa tämä ennustus merkille ja muistakaa kuka tämän sanoi.

Nimim. "ennustaja" :rock:

PS. Vielä kun saataisiin se Pauliinakin takaisin kilpalavoille...

Jee! Todella paljon onnea Maija, ja pysy terveenä :worship: Minäkin vähän uumoilin tämän päivän koittavan. Nyt täällä vain malttamattomana odotellaan h-hetkeä.
Eikös kisat pysty katselemaan suoranakin netin kautta?

vilma-liina,

Kiitän kaikkien miespuolisten pakkislaisten puolesta siitä hyvästä, että olit laittanut passikuvasi avatariksi meidän kaikkien ihaltavaksi :D

Anssi Manninen sanoi:
vilma-liina,

Kiitän kaikkien miespuolisten pakkislaisten puolesta siitä hyvästä, että olit laittanut passikuvasi avatariksi meidän kaikkien ihaltavaksi :D
Ei kestä, kerrankin tuli näköinen :D
(Mä oon tässä vähän ihmetellytkin, kun parin päivän sisällä on tullut jonkun verran "vilma-liina on ihq" tyylistä kommenttia täällä palstalla, mutta nyt mä ymmärrän.)

ruhl sanoi:
Kyllä Lehtonen näköjään löytyy Olympiaan päässeiden joukosta (viimeinen taulukko):

http://www.getbig.com/news/weekly/2004olympiacompetitors.htm

Maija on tehnyt todella huikean nousun maailman kovimpaan naiskehonrakennus kilpailuun. Maija on pärjännyt hyvin alusta asti kun
siirtyi ammatilaiseksi. Onnittelut Maija todella kovasta suorituksesta,
tsemppiä koviin treeneihin ja menestystä Olympiassa.

Sivullisena tuntuu hieman oudolta ettei KP ole kommentoinut vielä mitenkään
Maijan menestystä. Olen saanut sen kuvan, että Maija on tehnyt "oman"
tien ammattilaishuipulle... ehkä siinä syy.

formula7 sanoi:
Sivullisena tuntuu hieman oudolta ettei KP ole kommentoinut vielä mitenkään
Maijan menestystä. Olen saanut sen kuvan, että Maija on tehnyt "oman"
tien ammattilaishuipulle... ehkä siinä syy.

Maija tosiaankin on tehnyt kovan työn ja ansaitsee täysin kaiken kunnian, kukaan ei ole tietä silotellut. IMO tuo pitäis noteerata kyllä muillakin sivustoilla.

Mike sanoi:
Maija tosiaankin on tehnyt kovan työn ja ansaitsee täysin kaiken kunnian, kukaan ei ole tietä silotellut. IMO tuo pitäis noteerata kyllä muillakin sivustoilla.

Onhan tuo häpeä kun ennemmin uutisoidaan jostain pienestä vahvamieskilpailusta kuin Maijan hienosta sijoituksesta Night of Champions
kilpailussa sekä Ms Olympiaan pääsystä... se on jos mikään on uutisoinnin
arvoinen.
Kike Elomaa ja Marjo Selin saavat hyvän jatkajan "nykyajan" Ms Olympiaan.
Kike ja Marjo olivat oman aikansa parhaita.

Back
Ylös Bottom