Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselläni ollut nyt kolme vuotta Haixit työkäytössä, ja itsellänikin painoa se reilu 100kg ja hyvin on pohjat kestäneet, eli taitaa olla eräkohtaisia nuo halkeilut. Ainut miinushan noissa on, että ne on aivan pirun liukkaat talvella.Jalaksesta ei kokemusta. HAIX on ollut mukavin ja kevein maihari, mitä olen jalkoihini tuupannut, valitettavasti pohja ei kestä >100kg ja pakkasen yhteisvaikutusta. Ostopaikassa ainakin sanottiin, että paljon oli muillakin halkeillut pohja.
Kannattaa sovittaa molempia. Leveälle jalalle tuo Jalas on parempi, kapeammalle taas tuo Haixin malli (tai sellaiselle joka tykkää aika napakasti istuvasta). Haixilta löytyy kyllä vähän leveämpiäkin malleja jos se aiheuttaa ongelmia.Moro!
Kummat kengät ympärivuotiseen arkikäyttöön sekä ulkoiluun että kaupunkialueelle:
Jalas Fantom Drylock
Vs.
HAIX Airpower P3
(Kumman itse ottaisit tai hyvät/huonot puolet)
Kiitos jo etukäteen asiallisista ja rakentavista vastauksista !
Mulla on molemmat, tosin nämä mun Haixini on sellaista mallia kuin Airpower Pro (vähän leveämmällä lestillä käsittääkseni kuin P3:t).Jalas Fantom Drylock
Vs.
HAIX Airpower P3
(Kumman itse ottaisit tai hyvät/huonot puolet)