SUPERCARB 1kg -40%

Mahdollinen punttimimmi-miitti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu

Dee

Tuolla toisella palstalla oli vähän aikaa sitten kysely, että ketä palstalaisia haluaisit tavata. Sieltä kävi aika selvästi ilmi, että suurin osa punttimimmeistä haluais tavata toisiaan.

Eli: mulla tuli tässä mieleen että meidän mimmien osalta joku epämuodollinen miitti vois ihan hyvin olla mahdollinen (meitä ei oo niin paljoa kuin koko palstan porukka!) ja siksipä ajattelin ehdottaa seuraavaa: jos saataisiin joku sopiva päivä katsottua, niin olisiko teillä oikeasti kiinnostusta siihen tapaamiseen? Voisimme vaikka tehdä niin, että otetaan joku rafla (ruoka -sellainen) täältä stadista ja sitten kun saadaan arvioitu osallistujamäärä, niin minä voin esimerkiksi soittaa sieltä pöytävarauksen ja sitten vaan kaikki raahaa piukat kurvinsa paikalle neilikka rintapielessä :) Siis toki täällä on jengiä paljon muualtakin kuin pk-seudulta eikä mulla oo tarkoitus diskriminoida ketään! Mutta mä nyt ajattelin että tällä päästäis alkuun ja tää ei vie keneltäkään liikaa aikaa taikka vaadi muuta turhan vaikeaa säätöä.

Ja siitä mahdollisesta treffipaikasta vois nyt myös heittää ehdotuksia, sehän voi olla (jos vielä näin joulun alla tavataan) vaikka joku lyhyt kahvi/glögi-sessio, jos joku ei halua varsinaista dinneriä. Jos haluaa safkata niin Cantina Westistä on helppo järjestää pöytä isommallekin seurueelle ja paikkanahan se on tosi rento. Sitten tietysti vähän erilainen vaihtoehto on Eatz (Mikonkatu), mutta mun mielestä kiva sekin. Niin taikka Amarillo (Mikonkadulla myöskin). Jos päädytään glögi/kahvi-linjalle, niin sitten mukavia paikkoja on ainakin Strindberg (yläkerta, mielellään) taikka Kaivarin rannassa Carusel (mutta sen sijainti on vähän ongelmallinen jos julkisilla kulkee). Tokihan noita kahviloita on sitten joka kulmalla, Modestyt yms. Nämä yllä mainitut nyt vaan tuli mulle ekana mieleen, mutta siis mä ainakin oon täysin avoin sen mestan suhteen, mulle käy melkein mikä vaan!

Miltäs kuulostaa?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hee hee, mikäs siinä! Kunha sitten glögi on tarpeeksi vaffaa, että tulee kyllin rento olo vieraiden naamojen parissa :kippis1:

Nimim. avuton ujo sosiaalisesti rajoittunut Lats :(

Lats hei, sähän tässä palstan (sekä kuvista ja kaikesta muusta päätellen MYÖS treenin) pääguru olet, joten unohda angstit!!!!

Mä tässä just ihmettelinkin, että mites tää ehdotus ei näytä saavan juuri muita kuin allekirjoittaneen taakseen... mutta mä olenkin sosiaalinen ELÄIN ja alati kiinnostunut uusista ihmisistä ja tapahtumista. Taidan kuulua vähemmistöön tai jotain..:(

Mutta tarkoitus tässä tietysti oli järjestää jotain hauskaa ja ennen kaikkea miellyttävää, joten jos se alkaa vaikuttamaan väkinäiseltä taikka jopa vastenmieliseltä, niin sittenhän se pitää unohtaa.

Vaikka olenkin arka tapaus niin kyllä mä ainakin olen kiinnostunut tästä tapaamisesta!

Varmasti monet muutkin, kunhan vaan eka pääsevät koneelle ja näkevät tän aiheen :)

Kiinnostaa kyllä, mutta täältä periferiasta tuskin ihan pelkän tapaamisen vuoksi haluan lähteä sinne pääkaupunkiseudulle. Mutta jos vaikka päivä sattuu sopivasti ja olen silloin tulossa sinne muutenkin, voisin hyvin uskaltautua ainakin käymään miitissä :kippis1:

Tottahan toki kiinnostaa, mutta masensi niin paljon toi treenipainot-keskustelu että kehtaako sitä hilata itteensä näytille laisinkaan :(
Todennäköisesti ihan uteliaisuuttani saavun paikalle mikäli miittinki toteutuu :evil:

Dee, LOL ja hiljaa nyt ;) Vakavasti puhuen olisi oikeesti ihan kokeilemisen arvoinen juttu. Mulle kävi niin, kun viimeksi olin baarissa, että törmäsin yhteen treenaavaan naisihmiseen (lukeekohan tätä palstaa, en tiedä?) ja ainakin mulla oli oikein hauskaa vaihtaa kerrankin mielipiteitä ja kysellä kysymyksiä. Olin kyllä pikkasen flänässä, joten en tiedä millainen mielikuva keskustelukumppanille jäi jutustelusta, mutta aika pitkään kyllä rupateltiin, ja siinä rupesi poikaystävilläkin jo hihat palaa :D

Sen tietysti ymmärrän, että joku haluaa säilyttää anonymiteettinsä, mutta mulle sillä ei ole niin kauheasti merkitystä.

Kyllä kiinnostaisi tavata muita punttimimmejä.

Harmi vaan kun asuu "vähän" kauempana pääkaupunkiseudusta... täällä "susirajalla" :evil:

Originally posted by She Devil
Tottahan toki kiinnostaa, mutta masensi niin paljon toi treenipainot-keskustelu että kehtaako sitä hilata itteensä näytille laisinkaan :(
Todennäköisesti ihan uteliaisuuttani saavun paikalle mikäli miittinki toteutuu :evil:

Mä olen riisitikku ja mun painotkin on vielä vauvankengissä, mutta ei se mitään. Jos minä uskallan ni uskallat sinäkin :)

Oon saanut hirveästi motivaatiota tän palstan myötä ja tapaamisessa se motivaatio voi kasvaa vielä entisestään!

Onneksi sitä on oppinut olemaan välittämättä mitä MUUT minusta ajattelee ja keskittyy vain niihin olennaisiin seikkoihin. Se vähän nyt harmittaa kun en ole päässyt täysipainoisesti treenaamaan erinäisitä syistä johtuen ja tuntuu että kaikki junnaa vaan paikallaan, mutta kukin treenaa omalla tavallaan ja erilaisin tavoittein. Sekin on jännä juttu että välillä mielen valtaa se heikko itsetunto, mutta hetken kun asiaa ajattelee niin jotenkin sisuuntuu ja antaa mennä vaan!!! Oli mistä tahansa asiasta kyse.:evil:

Uusi tapaus olen minäkin, mutta miitti samanhenkisten puntin kolistelijoiden kanssa kuulostaisi hyvältä. Olen asustellut Hesassa sen verran vähän aikaa että uudet tuttavuudet eivät olisi pahitteeksi!

Ehdottamasti paikalla jos tälläinen miittinki järkätään,ollaan siellä sitten vaikka omilla nimillä, niin nimimerkin taaksekin voi joku edelleen piiloutua jos ei halua tunnistettavaksi.

:lol2:

Kuulostaa kivalta idealta! Olisi mukava vaihtaa mielipiteitä treenistä ja kaikesta muustakin saman henkisten ihmisten kanssa :)

Toisaalta tykkään kyllä tästä anonymiteetistä... voi ehkä vapaammin ilmaista itseään. Taidan olla vähän ihmisarka, minua kammottaa tilanne, jossa en tuntisi ketään.

Ehdottomasti tulen mukaan jos tapaaminen järjestetään! Ja ideahan on vaan vaihtaa ajatuksia toisten samanhenkisten naisten kanssa eikä verrata hauiksen kokoa...:D

Hyvä Amy, juuri näin!!

Eli ei tässä mitään fitness/bodykisoja ole kukaan järjestämässä (varsinkin, kun ehdotuksen alulle panija on todellinen kukkakeppien päällikkö!!) vaan idea on tosiaankin vain tutustua uusiin ihmisiin ja pitää hauskaa. Rupeatella niitä ja näitä, mitä mieleen tulee.

Mutta jos joku haluaa pitää anonyymiteettinsä, niin sehän on toki täysin "pätevä" peruste jättää tulematta.

Katsellaan nyt hetki, tuleeko tähän tarpeeksi jengiä messiin. Sen jälkeen pitää heittää joku päivämäärä kehiin (saa ehdottaa!!!) ja sitten vaan baanalle kaik yhes koos.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Piti venata että sain tietää lähdenkö maanantaina Italiaan vai nou. Lähden, eli tulen mielelläni moikkaamaan teitä, jos tapaaminen on 28.11 jälkeen. Muuten joudun olemaan vaan hengessä mukana... :-)

Kutri, jonka lihasmassan kasvatusprojekti on vielä ihan alkuvaiheissa.

Oon kyllä Tampereelta, mutta oikeestaan sinne Helsinkiin päin pitäis muutenkin tulla käymään..
Jos päivämäärä sopii ja muut järjestelyt, oon mukana :p

Originally posted by fitnessgirl
Kyllä kiinnostaisi tavata muita punttimimmejä.

Harmi vaan kun asuu "vähän" kauempana pääkaupunkiseudusta... täällä "susirajalla" :evil:
Samoin :(

Mikä ettei, olisihan se varmaan mukava tutustua uusiin ihmisiin ja vielä saman kiinnostuksen kohteen omaaviin.
Olishan se kyllä aika jännää jos tälläisen palstan kautta toteutuisi jonkinlainen tapaaminen:)

Asun Espoossa joten matkat eivät ole ainakaan mulle ongelma...

Suositut

Back
Ylös Bottom