Mahdollinen apu hyppääjän polveen yms.!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tästä ei liene apua juoksijan polvi -ongelmaan, joka kohdistuu polven ulkosyrjään...?

Itse en ole teippaillut juoksian polvia mutta olen kuullut että Kinesio teippauksella on tilanteeseen saatu apua...

Miltä tuntuu kyykätessä tuo remmi?

Mun mielestä kyykyssä toimii vähän nihkeästi, koska ainakin jos itse tekee syviä kyykkyjä niin ihan ala-asennossa se remmi tavallaan muljahtaa pois paikaltaan. Kyllähän se suurimman osan liikeradasta pysyy oikeassa kohdassa, joten voi siitä silti apua olla. Eli ehkäpä pienellä varauksella kannattaa kokeilla kyykyissä ja vastaavissa. Sinänsä remmi itse ei kovin kummoiselta tunnu (se nyt ei ylipäätään tunnu juuri miltään, jos sitä tarkoitit) :)

Itse olen pystynyt viime aikoina kyykkäämään ihan hyvin ilman sitä remmiäkin, kun olen muilta osin saanut polvet kuntoon. Itselläni jostain syystä futis ja jonkin verran sähly ovat pahoja polvelle (tulee paljon tärähdyksiä ja vääntöjä ja toistuvaa pitkäaikaista rasitusta polvelle), mutta kyykyissä ei ole juuri ongelmia, koska siinä liike on aika hyvin kontrolloitua. Toki sitten jos on polvi kipeytynyt esim. futiksen jälkeen, niin about pari kolme seuraavaa päivää kyykkääminen on aika lailla yhtä helvettiä... mutta siis enää tätä ongelmaa ei onneksi ole ollut.

Tänään eka testi takana pyörää ja juoksua remmin kanssa ja ei tietoakaan kivusta. Nyt jänsäkää ainoastaan miltä seuraavana päivänä tuntuu, mutta ensimmäiset fiilikset tuosta on todella myönteiset. Remmi vie "paineen" jänteeltä kyllä täysin pois ja ei myöskään itse remmi tunnu yhtään liikkuessa. Jos tuosta tuolla hinnalla avun saa niin hienoa! Palaan asiaan vielä kun testiä tulee lisää.

Nyt on pyöräilty n. 300km ja juostu n. 40km ja edellen olen tyytyväinen remmiin. Pyöräilyssä ei kovinpaljon tunnu muutenkaan enään tuossa polvessa kunhan kiinnittää huomiota tekniikkaan, mutta juosta en uskaltaisi ilman remmiä. Lenkit ei juoksussa ole kovin pitkiä, mutta sunnuntain 13km lenkki vielä meni hyvin ja kipua ei tuntunut polvessa. On jo nyt mielestäni tienannut hintansa takaisin. Suosittelen!

Suositut

Back
Ylös Bottom