Magnus Samuelsson - The World's Strongest Arms

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Copiad
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nii tai sitten.. Saattaa näyttää siltä että käsi ei ole 60 senttiä, mutta osaltaan siihen vaikuttaa Samuelssonin pituus 200, joten samanlainen hauis näyttäisi 180 senttisellä äijällä isommalta. Lisäksi sillä on massakäsi, eli sellaista huippua hauiksessa ei ole, ja ojentajakin tuo niitä senttejä lisää.

:thumbs:

Vittu oot hauska jätkä!:hyper: Sillä on tasan isompi hauis kuin sulla ja sun kavereillas yhteensä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pakkiksella ei osata pysyä aiheessa näköjään. Ei olla itse mitään niin kritisoidaan muita.

Jos olette älykkäitä niin lopettaisitte tuon lapsellisen jankutuksen, mutta ilmeisesti kehoilijat on tavallista tyhmempää porukkaa, ainakin täällä. Välilllä tuntuu, että kukaan ei oikeasti edes treenaa kunnolla ketä täällä pätee, ja sitten salilla ollaan ihan kuusnolla kun ei ole konetta vierestä mistä katsoa miten ja milloin käydään suihkussa, sekä syödään. Senkun haukutte mua, mitä väliä sillä on, ei mun treenaus ole kiinni jostain nettifoorumilla olevista hifinysväysohjeista, mitä esim. Karlsen tai Samuelsson ei tasan lue. Mitenköhän pojat osaa treenata :lol:

Ihan aiheestahan cipe tuossa sanoi ja sopi ihan hyvin videoon tuo teksti. Ei se ole mikään bodaripiikkihauis. Siis piikillä meinaan juuri sellaista huippua. Ja onhan se muutenkin nii järkyn kokoinen ettei siitä niin osaa katsoa ellei se tossa vieressä seiso....

Sun pitää Bodaaja ottaa opetella hiukan myös itsekritiikkiä/itseironiaa. Olihan tuo nokkelasti kaivettu menneisyydestä ja huikea huipennus tuohon. Ei sitä ehkä ihan kuitenkaan hampaat irvessä vittuiluna tarkoitettu.

EDIT- Ainiin, hymiö mukaan kun ei tää ole niin vakavaa :)

Ihan aiheestahan cipe tuossa sanoi ja sopi ihan hyvin videoon tuo teksti. Ei se ole mikään bodaripiikkihauis. Siis piikillä meinaan juuri sellaista huippua. Ja onhan se muutenkin nii järkyn kokoinen ettei siitä niin osaa katsoa ellei se tossa vieressä seiso....

Sun pitää Bodaaja ottaa opetella hiukan myös itsekritiikkiä/itseironiaa. Olihan tuo nokkelasti kaivettu menneisyydestä ja huikea huipennus tuohon. Ei sitä ehkä ihan kuitenkaan hampaat irvessä vittuiluna tarkoitettu.

EDIT- Ainiin, hymiö mukaan kun ei tää ole niin vakavaa :)

Heh, kyllä mä vitsiä ymmärrän, mutta en sitä jos samaa vanhaa juttua kelataan edes takas, vitsi vanhenee joskus. Jos joku repii huumoria 50 sentin hanskasta niin ok, se hälle suotakoon.

Olisi varmaan ihan järkevää lopettaa tää offtopic ja pysyä aiheessa, tai pitää ilmottaa modelle.

Mulla onkin mennyt ohi tällanen leffa. :) Helvetin hyvää läppää ja kunnon treeniä.. :p

on selvää ettei 2metriä pitkän ja 150kilosen ukon 60hanska näytä millään kehonrakentajan vastaavalta. keharit kun monesti ovat sen 170cm sulkapäässä ja rasvarosentti huomattavasti alhaisempi ja sen myötä jo 50hanskakin on tosi kovan näköinen puhumattakaan jos se on 60cm. itse uskon helposti samuelssonin 60cm hanskaan.

on selvää ettei 2metriä pitkän ja 150kilosen ukon 60hanska näytä millään kehonrakentajan vastaavalta. keharit kun monesti ovat sen 170cm sulkapäässä ja rasvarosentti huomattavasti alhaisempi ja sen myötä jo 50hanskakin on tosi kovan näköinen puhumattakaan jos se on 60cm. itse uskon helposti samuelssonin 60cm hanskaan.

:offtopic:
Joo.. Itsekkin uskon että tolla ukolla on 60 lapa.. Mä vaan sovelsin tossa ohessa tota legendaarista "Massakäsi" -teoreemaa. :lol2:
:offtopic:

Kovaa settiä näyttää naapuri vetävän.. Täytyy testaa itsekkin seuraavan kerran kun vaivautuu näit kanuunoi treenaa!! :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakkiksella ei osata pysyä aiheessa näköjään. Ei olla itse mitään niin kritisoidaan muita.

Jos olette älykkäitä niin lopettaisitte tuon lapsellisen jankutuksen, mutta ilmeisesti kehoilijat on tavallista tyhmempää porukkaa, ainakin täällä. Välilllä tuntuu, että kukaan ei oikeasti edes treenaa kunnolla ketä täällä pätee, ja sitten salilla ollaan ihan kuusnolla kun ei ole konetta vierestä mistä katsoa miten ja milloin käydään suihkussa, sekä syödään. Senkun haukutte mua, mitä väliä sillä on, ei mun treenaus ole kiinni jostain nettifoorumilla olevista hifinysväysohjeista, mitä esim. Karlsen tai Samuelsson ei tasan lue. Mitenköhän pojat osaa treenata :lol:
:offtopic: Mutta ihan pakko sanoa, oletko sinä aivan varmasti oikea henkilö kommentoimaan muiden tyhmyyttä? Ainakin sinulla on jonkinlainen epävirallinen siguennätys, mistähän voisi kertoa...

Onko tossa todella 270 kg, kun Samuelssoni ottaa penkistä kakkosen? Haluaisin uskoa, että välissä on yhdet feikkilevyt, mutta aito asia taitaa videolla tapahtua. :rock:

:D
joo eikohan se totta ole.. Samuelsson pesi porukan aina kun penkki oli yksi laji IFSA Sweden GP:ssä, tais ne Sitruunan kanssa oli tasaluvulla kerran. 200kg oli yleensä vehkeen paino.

Heh, asiaa! Toi proteiinimainos oli helvetin hyvä. 2*270 penkki raakana, nous pylly aijai :rolleyes:

Ai,jai..eipä taida olla menossa voimannostokisoihin..:thumbs:

Ei helvettin näitä "hanska keskusteluja" :) Parhaat naurut saa aina näistä..Olkoon se käsi nyt vaikka 30cm niin voimaa on jos 140kg:lla tekee kääntöjä!

ps. Bodaaja, noihin heittoihin nyt vaan saa tottua täällä ;) Tuskin kukaan mitään henkilökohtaista niillä meinaa. Ihan hyvää huumoriahan täällä pääasiassa viljellään.

On toki totta että turha paskan jauhaminen on lisääntynyt potenssiin MILJUUNA parin vuoden sisällä, mutta niin siinä vain käy kun kävijämäärä foorumilla lisääntyy.

Hyvä video asiamiehiltä :rock:
Vittu et repesin siinä kikpäk kohdassa svenssin ilmeille :lol2: tuli ihan mieleen joku bodari öljyn kera body-lehden kuvauksissa ;) (no provo!)

joo eikohan se totta ole.. Samuelsson pesi porukan aina kun penkki oli yksi laji IFSA Sweden GP:ssä, tais ne Sitruunan kanssa oli tasaluvulla kerran. 200kg oli yleensä vehkeen paino.

juu tais samuelsson 11toistoa lykkiä tuossa kisassa

tuli katottua nyt tuo pätkä. aivan järkyttävän vahva ukko kaikin puolin. 140kilolla haukkaa super hitailla negatiivisilla. varmaan pystys jollain 150kilollakin vielä käänteleen helposti kun jättäis nuo hitaat negat pois. lisäksi reeni filosofia oli hyvä eli se, millä tyylillä se voima tehdään. loistava pätkä kertakaikkiaan.
itse uskon helposti samuelssonin 60cm hanskaan.

no tämäkään ei ole uskon asia kun tossahan ne näköjään mittas sen ja kamera kuvas kokoajan :)
"Do you see this rack here? Lets finish it":D Magnusson tekee 12 toistoa käsipainokääntöä 45 kilosilla.

.

ja korostetaan vielä että yhtä aikaa nostaa käsipainot ylös eli ei mitään vuorotahti meininkiä.:rock:

ja se perkelen penkki. 270kgx2 RAW. eihän tohon enään mitään tarvi sanoa :eek:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom