Magneettikuvaus..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Se on lähinnä tylsää. ja saa muuten ottaa kaverin mukaan jos haluaa, mulla istu sisko siinä vieressä:) ei siinä mitään voi kyllä jutella, kuvaus on niin kovaäänistä että suojaimet (musiikki) oli korvilla koko ajan...
en muistanu ottaa omaa musiikkia mukaan sinne mutta oli aika hyvät musiikit medimagneetissa ainakin. cmx:ää ja maj karmaa sain kuunnella:D

pikku lisä kyssäri .eli olen menossa olkapään varjoaine magneettiin ja olisin halunnu tietää et onko kovinkin kivulias toimenpide tuo varjoaineen laitto ja kuinka nopeasti ootte päässy takas salille??thx etu käteeen

pikku lisä kyssäri .eli olen menossa olkapään varjoaine magneettiin ja olisin halunnu tietää et onko kovinkin kivulias toimenpide tuo varjoaineen laitto ja kuinka nopeasti ootte päässy takas salille??thx etu käteeen

Olin itse samaisessa toimenpiteessä enkä tiennyt etukäteen ollenkaan tuosta varjoaineen laitosta. Se laitettiin sellaisella todella pitkällä neulalla rinnan puolelta, ensin sinne kuitenkin tökittiin puudutusainetta. Ei ollut mitenkään mukava toimenpide. Varjoaineen laittoi röntgenlääkäri.
Kun tuosta järkytyksestä selvisin, niin itse magneettikuvaus oli sitten kanssa aikamoinen kokemus. Ei siinä paljon omat musat auttaneet, kun on tuota ahtaanpaikan kammoa eli pienimuotoinen paniikkikohtaus pääsi syntymään, josta sitten juuri ja juuri selvisin itse. Napin painaminen oli todella lähellä mutta ei sitten tarvinnut painaa.
Oli se olkapää vähän ärtynyt päivän pari tuon toimenpiteen jälkeen. Tuskin sitä salille menoa tarvitsee kuitenkaan kovin montaa päivää välttää.
Toimenpidettä ennen pitäisi kuulemma saada rauhoittavaa lääkettä tarvittaessa mutta minulta ei edes kysytty julkisella puolella, että haluaisinko. Olisin kyllä sitä ehdottomasti tarvinnut...

kuvaus

Jos tiedän mistään mitään niin varjoaine ei kuulu magneettikuvaan vaan tietokonetomografiaan ja ne on ihan eri laitteet.

Itselläni on 2krt otettu magneettikuvat, varjoaineen kanssa, ja tietokonetomografiakuvat samoin kahdesti, ja ilman varjoainetta.

Latest posts

Back
Ylös Bottom