Madventures

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Allah
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Bricktop, kyselit klipeistä. Et näköjään ota itse vastaan privaviestejä, joten en voinut vastata.

Eli mulla on yksi kuva ja kolme klippiä, jotka on mp4-formaatissa. Kokoa näillä on yhteensä 385 megaa.

Mun mielestä ne madcookit eivät ole ohjelman parasta antia (vaikka nekin ovat mielenkiintoisia) vaan itse todella tykkään siitä että Riku ja Tunna esittelevät niitä kohteiden syrjäkujia ja syrjäisempiä reittejä sekä oikeasti vaihtoehtoista ajateltavaa yhdestä jos toisesta matkakohteesta. (Etenkin pitäen silmällä tulevaa maailmanympärikiertoani jonka tosin aion toteuttaa paloissa...) :)

Sinpusher sanoi:
Bricktop, kyselit klipeistä. Et näköjään ota itse vastaan privaviestejä, joten en voinut vastata.

Eli mulla on yksi kuva ja kolme klippiä, jotka on mp4-formaatissa. Kokoa näillä on yhteensä 385 megaa.

Jep, mun vippi loppu just joten private viestit eivät enää onnistu. Milläköhän pystyisit niitä lähettämään? Anna vaikka sähköpostiosoite niin katellaan.

Mad1 dvd ulos 21.9.2005

No niin! Vihdoinkin Madventuresin eka kausi tulee dvd:lle. Tätä on odotettu! :whip:

Madventures.tv sanoi:
YKKÖSKAUDEN DVD ENNAKKOMYYNTIIN!
Viimeinkin on asiasta mustaa lumivalkealla: Madventures I -DVD ilmestyy keskiviikkona 21.9. Pisimpään bostailleet on kuitenkin syytä palkita jonovipillä, joten plätyt on mahdollista saada jo sitäkin ennen...

Nopeammin ja halvemmalla - tilaa ykköskauden DVD:t Mad-storesta!

Ennakkotilaamalla DVD:t Mad-Storesta varmistat, että saat levyt ensimmäisenä - heti, kun devarit pamahtavat painosta (noin 12.9.), ne tullaan postittamaan ennakkotilaajille! Kauppojen hyllyille Madventures I -dvd:t ilmestyvät 21.9. ja loppuvat heti, mikäli oikein profetoidaan.

Ennakkotilaajat saavat tuotteensa Mad-storesta halvemmalla. Jakelijan (SonyBMG) mukaan kiekkojen hinta tulee olemaan kaupoissa n. 21,90 EUR / levy.

Lisäksi kaikki ennakkotilaajat, jotka tilaavat koko paketin eli kolme levyä, osallistuvat teepaita-arvontaan. 50 tilaajaa saa bonuksena nimmareilla koristetut Madventures limited edition -teepaidat (joita on tehty yhteensä 60 kpl eikä enempää tehdä). Laittakaa tilaukseen toive paidan koosta, toive täytetään mikäli mahdollista...

http://www.stranded.to/madventures/news.php

Edit: Aika suolaisen hinnan ovat väsänneet. 60 euroa koko setille hinnaksi. Kuka nyt vain yhtä levyä edes ostaa? No, ei se ole kuin yksi kunnon baariörvellysilta. :evil:

Siis noita hintoja on vaikeeta saada pienemmiksi. Kaverit on tehny duunia ton DVD-setin eteen ilman liksaa vielä. Ihan ok hinta varmaan parhaasta sarjasta mitä tv on ulos sylkeny.
Juttelin Rikun kanssa tosta hinnasta niin kuulin, että euron tai pari siitä voisi kuristaa pois, mutta sitte homma ei olisi enää kenellekkään kannattavaa. Nytkään ketään ei edes rikastu tästä hommasta.
Vaikka homman budjetti olikin yllättävän iso niin ei tommosen DVD-paketin julkasu ja tuotanto ole mitään halpaa. Helvetisti on välikäsiä kenelle pitää maksaa.

Mun mielestä helvetin halpa kun matskua on noin vitusti ja kun se on noin laadukasta.

Onhan tuossa kyllä paljon sisältöä. Lueskelin Strandedin foorumilta että kakkoskauden levyille tulee tekstityksetkin, ainakin Riku näin sanoo uskovansa. Ekasta jäivät pois kustannusten takia. Hyvä että ylipäätänsä on saatu tuotantoon ja ulos. Paras Suomalaisten tekemä tv-sarjahan tuo on ihan kirkkaasti, joten maksan kyllä noin hyvästä sarjasta.

Tilaukseen menee samantien noi DVD:t. Matkakuume on sen verran kova tällä hetkellä ja sarjaa katsomalla voi helpottaa vähän sitä.

Tilaan DVD:n kyselemättä. Olisi myös hienoa, jos Riku ja Tunna kuvaisivat kolmannen kauden. Teemana voisi olla viina.

VHS-videolla on subtv:tä tulleet melkein kaikki jaksot ja koneella on kaikki I ja II kauden jaksot sekä Annapurna Spesial ja kooste jaksot ;) Piru kun ei oo niitä alkuperäisiä tunnin kestäviä jaksoja :( Vois noi DVD:kin ostaa niin "laatu pysyy tallessa". Olisikin jotain uutta maskua niin pakko ostos..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Johan sanoi:
VHS-videolla on subtv:tä tulleet melkein kaikki jaksot ja koneella on kaikki I ja II kauden jaksot sekä Annapurna Spesial ja kooste jaksot ;) Piru kun ei oo niitä alkuperäisiä tunnin kestäviä jaksoja :( Vois noi DVD:kin ostaa niin "laatu pysyy tallessa". Olisikin jotain uutta maskua niin pakko ostos..

Onhan noissa DVD:ssä helvetisti ennen näkemätöntä matskuu. Tunti poistettuja kohtauksii, kohdeinfot ja vinkkejä, Mad info ja muuta sälää...

Johan sanoi:
Koneella on kaikki I ja II kauden jaksot sekä Annapurna Spesial ja kooste jaksot ;) Piru kun ei oo niitä alkuperäisiä tunnin kestäviä jaksoja :(

Sama juttu. Myös musiikit on ollut pakko imuttaa.
Adam Strange - Traveller soi tälläkin hetkellä :rock:

Aivan mahtavaa läppää heittää Riku toisinaan. Saa nauraa kyyneleet silmissä.
"Oho apina nussi, näitsä apina nussi mun vedet" :worship:

DvD:t tuli tilattua ja maksettua heti kun ennakko-tilaus tuli mahdolliseksi.
Vielä ku voittais sen paidan. Pari on tullut tilattua ja kovassa käytössä ovat olleet.

Jiihaa

Tänään tuli DvD:t postista :rock:

Vihdoinkin, kyl on tullu odotettua kuin kuuta nousevaa..
Nyt kännykkä kiinni ja telkkarin ääreen :D

Tuli tänään laitettua nuo DVD:t tilaukseen. Odotus on kova, koska silloin kun tuo pyöri tv:ssä ei meikäläisellä vielä näkynyt subtv eli on mulle ihan uutta materiaalia kaikki kolme DVD:tä.

Madventures II tulikin seurattua tarkkaan subilta ja pitää sanoa, että oli kyllä aivan uskomattoman loistelias sarja :5:

Pitää toivoa, että nuo ehtii tulla ennen vkloppua niin sitten on tiedossa, että mitä sitä viikonloppuna tehdään (paitsi käydään salilla) :D

Mä en tajuu mitä porukka hehkutti tota ykköstuotantokautta. 2 on oli sata kertaa parempi. Paljo enemmä läppää kakkosessa. Noi kaks jaksoo, mitä kuvasivat jenkeissä oli kyl vitu hyvii.

tommih sanoi:
Mä en tajuu mitä porukka hehkutti tota ykköstuotantokautta. 2 on oli sata kertaa parempi. Paljo enemmä läppää kakkosessa. Noi kaks jaksoo, mitä kuvasivat jenkeissä oli kyl vitu hyvii.

Tämä toinen tuotantokausi on tehty paljon yksinkertaisemmalla kaavalla. Helpottaa monia tahoja. Ohjelman "sisäistä" tyyliä muutettiin myös.

Jumalauta, tätä voi jo pitää nopeana toimintana. Eilen aamupäivästä tilasin ja maksoin ja tänään kolahtivat postiluukusta!

Mä hain omani ihan kaupasta, mutta melko vähän niitä oli tullut kun jäi vain yksi setti hyllyyn ostamieni jälkeen.

Onko kukaan saanut tietokoneella piilolinkkejä näkyviin? Yritin powerDVD:llä hakea extra-valikosta linkkejä, mutta eivät tulleet esille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom