Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinpusher sanoi:Bricktop, kyselit klipeistä. Et näköjään ota itse vastaan privaviestejä, joten en voinut vastata.
Eli mulla on yksi kuva ja kolme klippiä, jotka on mp4-formaatissa. Kokoa näillä on yhteensä 385 megaa.
Madventures.tv sanoi:YKKÖSKAUDEN DVD ENNAKKOMYYNTIIN!
Viimeinkin on asiasta mustaa lumivalkealla: Madventures I -DVD ilmestyy keskiviikkona 21.9. Pisimpään bostailleet on kuitenkin syytä palkita jonovipillä, joten plätyt on mahdollista saada jo sitäkin ennen...
Nopeammin ja halvemmalla - tilaa ykköskauden DVD:t Mad-storesta!
Ennakkotilaamalla DVD:t Mad-Storesta varmistat, että saat levyt ensimmäisenä - heti, kun devarit pamahtavat painosta (noin 12.9.), ne tullaan postittamaan ennakkotilaajille! Kauppojen hyllyille Madventures I -dvd:t ilmestyvät 21.9. ja loppuvat heti, mikäli oikein profetoidaan.
Ennakkotilaajat saavat tuotteensa Mad-storesta halvemmalla. Jakelijan (SonyBMG) mukaan kiekkojen hinta tulee olemaan kaupoissa n. 21,90 EUR / levy.
Lisäksi kaikki ennakkotilaajat, jotka tilaavat koko paketin eli kolme levyä, osallistuvat teepaita-arvontaan. 50 tilaajaa saa bonuksena nimmareilla koristetut Madventures limited edition -teepaidat (joita on tehty yhteensä 60 kpl eikä enempää tehdä). Laittakaa tilaukseen toive paidan koosta, toive täytetään mikäli mahdollista...
Johan sanoi:VHS-videolla on subtv:tä tulleet melkein kaikki jaksot ja koneella on kaikki I ja II kauden jaksot sekä Annapurna Spesial ja kooste jaksot ;) Piru kun ei oo niitä alkuperäisiä tunnin kestäviä jaksoja :( Vois noi DVD:kin ostaa niin "laatu pysyy tallessa". Olisikin jotain uutta maskua niin pakko ostos..
Johan sanoi:Koneella on kaikki I ja II kauden jaksot sekä Annapurna Spesial ja kooste jaksot ;) Piru kun ei oo niitä alkuperäisiä tunnin kestäviä jaksoja :(
tommih sanoi:Mä en tajuu mitä porukka hehkutti tota ykköstuotantokautta. 2 on oli sata kertaa parempi. Paljo enemmä läppää kakkosessa. Noi kaks jaksoo, mitä kuvasivat jenkeissä oli kyl vitu hyvii.