Madventures

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Allah
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jepajee! Tv:n toiseksi parhaan ohjelman ykköskauden DVD ilmestyy syksyllä,
mukana lisämateriaalia kiitettävästi.

http://www.stranded.to/madventures/news.php

Tosta linkistä löytyy uutinen, kun vähän kelaatte alaspäin.

Kuka tilaa? Mä ainakin, se olisi kulttuuriteko jos saadaan vielä kakkoskaudesta DVD ja vielä jos Riku ja Tunna tekisivät kolmoskauden.

Mad1 on paras ohjelma mitä suomalaiset on tehneet. Pakkohankinta, ostan varmasti.

Edit: Kauan tuota onkin jo odotettu.

Voisha tota harkita, huippu ohjelma.

Loistava ohjelma, yytsitty alusta asti. Muutenkin päässyt vähän "kulissien" taakse... Riku on jo enemmän tuttu ja Tunnallakin on kämppä naapurissa.

Ooh, Madventures 1 on kyllä parasta suomalaista viihdettä mitä on tehty. Tuollainen gonzo uppoaa kuin veitsi voihin.

Mitäs mieltä olette; ykköskausi vai kakkoskausi? Mun mielestä ykköskausi oli hitusen parempi, vaikka kakkoskausi olikin LOISTAVA. Se kertonee, minkä tason ohjelma on kyseessä. Itse olen luupittanut joka jakson, ja voi pojat, että saa nauraa.

Ja se slangi, voi jeesus :lol2:

:5:

Ihmettelinkin minkä takia täällä ei vielä yhtään ole jauhettu asiasta. :)

Pakostihan se ostaa pitää. Yksi parhaimmista ohjelmista mitä tiedän.
Mistäköhän oon saanut päähäni että Mad II dvd olisi tulossa ulos jo jouluna...noh toivossa on kohtalaista elää. :rolleyes:

Toivottavasti iskisivät kolmannen tuotantovaihteen päälle. Nälkä kasvaa katsoessa.

Madventures on ehdottomasti paras suomalainen tv-ohjelma ikinä. Yhtään paskaa jaksoa ei ole tullut vastaan, ja olen katsonut niistä varmaan paria vaille kaikki. Varsinkin madcookit ovat ihan helvetin hyviä. Legendaarisia kohtauksia on aivan luvattoman paljon, mm. Tunnan nylkemättömien hiirien ja raakojen apinanaivojen syönti. Yksi parhaita jaksoja oli myös se, missä jätkät kävivät Kambodzassa vähän ampumassa erilaisilla aseilla.
Vittu kun ei ole DVD-soitinta.

Ykköskauden DVD kaikilla herkuilla...

"Kolmen levyn paketti sisältää Madventures I -kauden ALKUPERÄISET JA SENSUROIMATTOMAT jaksot (ne noin 50-minuuttiset) sekä EXTRANA Annapurna Special-jakson, TUNTI poistettuja kohtauksia, kuvagallerian, puolentoista tunnin radiohaastattelun etc..." :rock: Ostaisko ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä Madventures on paras kotimainen (ellei jopa kaikken paras) matkailuaiheinen tv-sarja mitä olen nähnyt. Tietenkin mad-cook sessiot eivät hirveän infopitoisia perus matkialijalle ole, mutta sopivat hyvin sarjaan kuitenkin.
Miinuspuolena vain se, että aina kun sarjaa rupeaa videoilta tai subilta katsomaan niin tekee mieli vaihtaa maisemaa ja lähteä maailmalle :) Sekin kertookiin siitä, miten onnistunut kys. sarja on.

suorastaan barbababamaisen pärrrräyttävä sarja! vois hommata ton ja katella kännissä jätkäporukalla :lol2:

Alkaa superlatiivit loppua kun tuota sarjaa kehuu, mutta kakkososaa on pakko myös kritisoida; Riku jauhoi aivan liikaa (vasemmistolaisia) poliittisia näkemyksiään ja kertoi kuinka kaikki on länsimaiden syytä.

En halua nyt tehdä tästä ketjusta mitään poliittista väittelyä, sen sijaan totean, että matkailuohjelmassa olisi parempi näyttää katsojalle kuinka asiat missäkin ovat, ja sitten antaa katsojan itse miettiä, että mistä mikäkin johtuu.

Mut maailman kaikkien aikojen paras matkailuohjelma silti, siitä ei päästä mihinkään.

Loistosarjoja molemmat kaudet. DVD:n ostan takuulla.

Jokaisen jakson tarkka loputon seuraaminen sekä helmikuussa Rikun ja Tunnan Mad2-promotilaisuuden Wanhalla tsekkaaminen sai aikaan sen, että teemme emännän kanssa maailmanympärimatkan Madventures-tyyliin tuossa ensi keväänä. Ok, ei ehkä ihan niin hc-tyyliin, mutta omatoimimatkailua kuitenkin. :)

Tuli kuvattua muutama klippikin tuolta tilaisuudesta, kun äijiä haastateltiin lavalla. Hauskaa juttua! Luvan sain vielä Rikulta itseltään henkilökohtaisesti.

Hienoa viihdettä tosiaan! Kiitos R & T! :worship:

Madventures rocks! Juuri kun sattumalta katsoin erään jakson ja ihastuin niin muutaman viikon päästä koko systeemi loppuikin :(

Luultavasti ostan kaikki Madventures DVD:t mitä kauppaan tulee.

En tiedä olenko päästäni sekaisin mutta toinen minkä kokoelman ostaisin olisi Dirty Sanches! Tuommoista ei taida olla, en ainakaan kaupoissa ole nähnyt.

Dreamer sanoi:
En tiedä olenko päästäni sekaisin mutta toinen minkä kokoelman ostaisin olisi Dirty Sanches! Tuommoista ei taida olla, en ainakaan kaupoissa ole nähnyt.
Täällähän ne on: Play.com

Varmaan sarja on laittanut vauhtia omiinkin maailmanympärimatkasuunnitelmiin.
Tällä hetkellä odotellaan vain sopivaa hetkeä lähteä. Aika paljon on tullut matkusteltua yksin. Itseasiassa vähän liikakin, ja noin pitkälle matkalle yritän muuttaa sen tilanteen. Yksin matkustamisessa on toisaalta monta hyvääkin puolta. Itse kaipaan välillä aikaa ja rauhaa yksinkin. Ja mikäs sen parempaa kuin paeta suomesta jonnekkin.
Syksyllä näyttäisi olevan hyvä sauma lähteä töidenkin puolesta. Saa nyt nähdä miten käy..

Suositut

Back
Ylös Bottom