Machine Head/Trivium/.. Suomeen 13. ja 14.12

Piti käydä ihan kenttälippu ostamassa tuonne tänään eli menossa ollaan :rock:. Voipi olla kyllä ihan hyvät kinkerit. Mielenkiinnolla oottelen varsinkin tuota Arch Enemyn uuttaa levyä ja keikkaa ja kyllähän noi muutkin bändit kiinnostaa tietysti. Mitenhän pitkiä settejä tuolla bändit vetelee? Luulis että muut alle tunnin ja Machine Head sitten vähän pidempään...

Ei mitään hajua. Tosta tulee kyllä piiiiitkä ilta. Mua kun ei Trivium ja Drgonforce kiinnosta pätkääkään ni joutuu sen aikaa hillua jossain. Ja Machine Head kun vetää ni se on viikon saikkua taas.

Epäilen että heittävät jotain 40min. settejä. Sitten 15-20min. taukoa ja uusi pumppu lauteille.
Mua ei oikeastaan nappaa mikään muu kuin Machine Fucking Head!:rock:
Eli tod.näk. liikaa aikaa notkua kuppilassa.

Mennääs sitten tuopposille! Ois ihan jees nähä joku pakkis hevihemmo.

Yes. Laitetaan korvan taakse:) Tulee kyllä sellaset kokoontumisajot että oksat pois.

Noniin! Nyt on lippu tällekin keikalle. Arch Enemy on tietty ehdoton ykkönen etukäteen, Trivium kiinnostaa myös ja siinä poonuksena voi sitten varmaan Machine Headiakin ainakin muutaman kipaleen tsekata. Dragonforce on mun makuun tod.näk. sietämätön. :D

Tampereen jäähalliin 13.12 saapuvan Black Crusade Tourin aikataulut:

17.30 Ovet auki
18.00 SHADOWS FALL 25min
18.40 ARCH ENEMY 30min
19.30 DRAGONFORCE 50 min
20.40 TRIVIUM 50min
21.55 MACHINE HEAD 60min
23.00 Soitto ohi (noin)

http://www.imperiumi.net/news_2.php?id=5730

Dragonforce :kuola: + nuo teidän jämäbändinne,jotka tosin ovat hyviä :anssi: dragonforce sais soittaa 2x tuon verran kun tuossa lukee
Ei perkele ne vetää 50 minuuttia:eek:
Pakko vetää perseet, ei tuota selvinpäin kestä.

Sittenkin pääsee tuonne! Siis helsingin tapahtumaan. Oisko pienimuotoinen miitti mitään?

Mua taas ei tuo Machine Head kiinnosta yhtään, mutta pakko varmaan katsoa, kun kyyti lähtee vasta sen jälkeen.

Dragonforcen haukkujat voivat yllättyä bändin livekunnon nähtyään. On meinaan aika saatanan kova bändi, niin levyllä kuin livenä.

Mutta jos tuo Arch Enemyn 30 minuutin soittoaika pitää paikkansa, niin se on huutava vääryys. Arch vois vetää vaikka 90 minsaa ja silti ois liian lyhyt setti.

Myös Triviumia odotan innolla.

Shadows Fall on ennalta suht tuntematon, mutta katsastetaan sekin.

Et ole vissiin koskaan todistanut Mäsäriä livenä? Veikkaan että mieli muuttuu, on meinaan niin kova bändi livenä että oksat vekepois. Eniten mä sitä odotan noista, ja Arch Enemy:ä myöskin.

Miittihän ois ihan rok, en vaa tiedä miten tuolla mihkään löytää (muualle kun viinatiskille Triviumin keikan ajaksi) ..

No ketäs nyt lopulta on huomenna lähdössä tuonne? Kai se on mentävä kun lippu on hommattu kentälle, vaikka sitten itekseen :rock:. Ei vaan meinaa vanha jaksaa venyä kolmelle keikalle samalla viikolla. No jos koittais ottaa ihan iisisti ;)...

No, millaista oli Tampereella?

Oliko Arch Enemy ja Machine Head kunnossa?
Hemmetti ku tulis jo ilta, pientä raipiskelua :kippis1: ja heviä! :rock:

Ei malta oottaa :hyper:

No, millaista oli Tampereella?

Oliko Arch Enemy ja Machine Head kunnossa?
Hemmetti ku tulis jo ilta, pientä raipiskelua :kippis1: ja heviä! :rock:

Ei malta oottaa :hyper:

arch enemystä en ole ikinä välittänyt mutta machine head oli tappava!!! :rock:

Dragonforce veti todella viihdyttävän keikan,harvoin sitä on hevikeikalla jatkuvasti hymy huulilla.ja suatana miten ne soitti.tykkäsin.

shadows fall jytisi myös,ja vokalistin "lonkerot" on aika hurjaa katsottavaa.
enemyn ja triviumin tumputuksesta en juuri välittynyt.kaiken kaikkiaan oikein onnistunut ilta

Jaahas. Olihan siistiä. Rahaa paloi n. 150€ (lippu + paita + arch enemyn cd + viunaa) ja ilta oli aika keskinkertainen.

Setiti oli lyhyitä, kuten oli jo ennalta tiedossa. DragonForce ja Trivium ei kiinnostaneet juurikaan, DragonForce kuulosti lähinnä läpältä (hyvien muusikoiden soittamalta) ja Trivium joltain ihmeelliseltä muiden bändien hybridiltä. Triviumin kaverit kyllä soittivat helvetin hienosti.

Arch Enemy oli kova, tietysti myös musatyyli oli omaa mustaa sydäntä lähellä ja osa biiseistä hyvinkin tuttuja.

Illan pettymys oli oikeastaan KonePää. Ehkä hieman laimea setti. En tiedä mistä johtui, kaverini oli kyllä samaa mieltä. Pääsin vielä istumakatsomosta seisomakatsomoon (pittiin ja aika eteen) ja kännikin oli sopiva, joten fiiliksistä tai puitteista ei voinnut johtua. Omasta mielestäni Machine Headin levyistä olisi saanut koottua kovemman setin, tosin ei kai niitä samoja biisejä aina jaksa soittaa ja uusi levykin on valitettavasti aika tuntematon vielä minulle.
Jotain kuitenkin uupui.

Ihan kivaa oli, mutta ehkä kolmekin bändiä vähän pidemmillä seteillä olisi riittänyt. Nyt tuntui siltä, että aika kiisi kuin siivillä ja bändit vaihtui muutaman biisin välein. Tietty KonePää soitti vähän pidempään, mutta ehkä 15-30min ois voinnu vielä veivata.

Machine Headin aikana oli todella huonot soundit. Keikan alussa hävisivät rummut johonkin, sitten kun se saatiin kuntoon niin hävisi toinen kitara. Välillä homma saatiin hetkeksi kutakuinkin balanssiin, mutta hetken päästä ääni meni taas lähes kokonaan sekavaksi rumpu-basso mössöksi

Hei, mitäs mieltä muut olivat KonePään keikasta?

Minun mielestä oli hyvä keikka. Ainoastaan settilista oli liian lyhyt, joka pudottaa hiukan keikan arvosanaa. Shadows Fall tuli myös katsottua kokonaan ihan ok. Muiden bändien aikana tulikin sitten oltua lähinnä baarin puolella.

Back
Ylös Bottom