Maata näkyvissä 17.-19.11.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja [Max]
  • Aloitettu Aloitettu
Ketä pakkislaisia on tulossa kyseiseen tapahtumaan? Itse olen menossa turkuun tuolloin mutta en mene alueelle sisälle kuin lauantaina, koska se on ainoa päivä jolloin siellä on jotain kiinnostavaa ;) Eli HB ja Rain :worship: Muu ei sitten kiinnostakkaan. Jos on tuolloin turussa paljon pakkislaisia joko festareille menossa tai muuten vain niin pidettäiskös jotain miittiä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen menossa koko viikonlopuksi. Terminator 2:lle tiedoksi että, valitettavasti Harri Kiviniemi ei ole paikalla (ainakaan en mistään löytäny mainintaa että olisi puhumassa yleisönä voi olla)

Aikoinaan tuli rippikouluiässä kerran käytyä tarkastamassa. Sittemmin minulle on kehittynyt erinäisten sattumusten kautta vahva inho varsinkin karismaattista kristillisyyttä kohtaan.

Ihan ok-idea kai tuo niille on, joille musiikin lyriikat ei tartu p***asuodattimeen. Musiikin muistelisin olleen aika hyvää, samoinkun lavashown(eritoten The Rain), mutta ei ole gospel minun juttuni.

Minulla oli silloin viime kerralla hauskaa, tosin mukana ollut porukka vaikutti siihen paljolti.

Muuten, onko kukaan pannut merkille, että suomalaisten gospelbändien nimet ovat hyvin usein englanninkielisiä vaikka laulavat suomeksi? (The Rain, Bass 'n' Helen, Pro Fide etc.)

Joo jeesusfestarit kyseessä, itse menen vain kuuntelemaan ne pari bändiä ja muun aikaa riehun pitkin turkua, joten jotain ajanvietettä pitäis keksiä. En minäkään niistä jeesusteluista ja pelastuskertomuksista niin välitä, joten niihin en mene. Kaverien kaa varattiin Hamburgen Börssistä huoneet ja siellä sitten vietetään tämä muu aika :)

edit: kyllä, minullakin on vahva inho näitä "himouskovia" kohtaan, jotka paasaavat erinnäisistä elämäntavoista...Kenellään mitään ehdotusta mitä tehdä 17.11 perjantaina :D ? Kun ei oikeen nappaa mennä kuunteleen sitä sontaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom