tähänkö tapaan?:
vko1. 200kg 2-3*1
vko2. 210kg 2-3*1
vko3. ei vetoa, jotain muuta selälle
vko4. 220kg 2-3*1
vko5. 230kg 2-3*1
vko6. ei vetoa, jotain muuta selälle
vko7. 1*max
vko8. vielä 1*max
vko9. kevyt
jokasen vetotreenin päätteeksi teen vielä 3-4 kevyttä pumppailu sarjaa taljoilla tms.
--> uusi peruskausi
vko1. 200kg 2-3*1
vko2. 210kg 2-3*1
vko3. ei vetoa, jotain muuta selälle
vko4. 220kg 2-3*1
vko5. 230kg 2-3*1
vko6. ei vetoa, jotain muuta selälle
vko7. 1*max
vko8. vielä 1*max
vko9. kevyt
jokasen vetotreenin päätteeksi teen vielä 3-4 kevyttä pumppailu sarjaa taljoilla tms.
--> uusi peruskausi

Mut oon tähän saakka vääntäny suht kehotreenillä, ja tulokset on noussu noillaki iha kivasti. Nyt kuitenki vuodenvaihteen pienoisen kiristelyn jälkeen meinasin rupee paneutuu, että sais penkkiin, maveen ja kyykkyyn ykköstä parannettuu. Penkkiin oonki jo saanu hyvän ohjelman, mut tohon maveen ja kyykkyyn ois kiva saada joku yleis pätevä "voima ohjelma". Teen kyllä noi apuliikkeet edelleenki pitempänä et saan vielä massaaki. Tällä hetkellä oon mavessa ottanu 180kg 7:n, ja 210kg tulee helposti, eli se ykkönen on varmaa joku 220kg. Kuitenki tavotteena ois joskus ottaa vyöllä 200kg penkistä, ja kyykystä ja mavesta lähemmäs 300kg jos joskus sais.:D Tähän saakka oon tehny mavee vähä miten sattuu, välil joku lyhkäsempi sarja, mut pääasias sellasii 8-6 toiston sarjoi 3. Tässä topicissa kuitenki on näköjään kyykkyäki käsitelty, niin aattelin kysyy oisko joku sellanen perus "ohjelma" millä saisin voimaa kyykkyyn ja maveen. Vai onko sellanenki jo ihan hyvä, et teen vaikka 1x8, 1x6, ja 1x3 aina? Ja nämä siis kaikki tiukkoja sarjoja, tietenki lämmittelyt päälle... Vai mitä muut on mieltä? En välttämättä kaipaa sellasta(mun mielestä)"hifistely" ohjelmaa, missä aina lasketaan painot tiettyyn sarjaan jne. Vaan sellanen kiinnostais enempi et aina tiettyä toistoa tietyllä painolla haetaan niin kauan kunnes tulee, eli vähä ku esim.Miken 2x6 penkki systeemi, ja tuo minkä ite laitoin esimerkkinä.:D
Nyt tulee just 22.päivä 2 vuotta punttia, ja tää vuos on väännetty vasta tosissaa.
Eli mitä se kehittää... Ja sitte sellanen, et mitkä jalkojen lihakset on pääosassa tuossa mavessa? Tai lähinnä et onko tietyt lihakset jaloista pääosassa tuossa maastavedossa mihin kantsis sitte erityisesti panostaa?