maastavedosta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harald
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
No jos kiinnostaa niin kyykkyä en tee käytännössä lainkaan, ainoastaan pressiä.

Maastaveto on nyt 225kg, vanhaa tietoa liikkeellä :jahas:

keijo s sanoi:
No jos kiinnostaa niin kyykkyä en tee käytännössä lainkaan, ainoastaan pressiä.

Maastaveto on nyt 225kg, vanhaa tietoa liikkeellä :jahas:

Miksi et tee, fyysisestä syystäkö?? Voipi jossain välissä alkaa ottamaan selän päälle. Tosin ihailtava tulos vedossa jos pelkällä selällä nostaa. :worship:

Saan paremman tatsin prässissä, ei sen kummempia. En hae virallisia voimanostotuloksia kunhan pidän vaan hauskaa thats it :rolleyes:

juu viikolla 4 otan kevyellä painolla tekniikkaa ja räjähtävyyttä ja sitten viikolla 5 kokeilen maksimia eli otan pari kovaa ykköstä. max ykköstä yritän hakea niin ettei tule failurea eli jos on huono päivä ja veto ei kulje niin lopetan vedon n 95% maksimista.

yleensä on saanut lisätä painoa mutta joskus olen jättänyt suosiolla ennätysromut odottamaan seuraavaa kertaa.

keijo, err, onko sulla jokin erikoinen syy mikset tee kyykkyä, sehän on aivan kurko liike. Voiko olla niin että joku ei saa tätsii kyykyssä ? Mä en menis kummiskaan kyykkyä korvaamaan millään :kuola:

keijo s sanoi:
:lol2: eh eli jos tuntuu että potentiaalia on niin aina enkat tankoon. Ja miksipä ei olisi, turha jarrutella :D kun hyytyy niin muut menetelmät käyttöön toviksi. Itsellä tulee tuo "ennätyssykli" n. kolmen kuukauden välein pariksi viikoksi jolloin ennätystä rukataan 10-20kg ylöspäin 3 eri treenikerralla :eek: ei ehkä toimi kaikilla kuitenkaan, ihan vaan kokemusperäinen treenimetodi :jahas:
siis ihan vaan tuntuman mukaan maksimia kun siltä tuntuu ja sitten kun ei kulje niin kevennetään? no juu, systeemihän se on tuokin ja näköjään sitten toiminutkin. mä oon kyllä sen verran tossa aikasemmin jo vääntäny mutu-tuntumalla ja pyramiideilla, että huomasin polkevani usein paikalla pitkiä jaksoja. nyt kun on vähän tarkemmin suunnitellut treenit, niin huomaa että kehitys on jatkuvampaa ja tasaisen tappavaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom