Maapähkinöitä napostelemaan

Mantelithan on iha parhaita!
Ainoa mikä itseä ärsyttää on että ainakin noissa kaupan valmiissa paahdetuissa manteleissa on suolaa niin saatanasti.

Ruohonjuuresta tai muusta eko/luontaistuotekaupoista saa nämä ihan luomuna joten ärsytys seis ja sinne hakemaan ne pois. :p Kokeilin muuten tänään uittaa manteleita appelsiinihunajassa, voin sanoa että oli jotain todella hyvää!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Auringonkukan siemenet on hyvää kyytipoikaa pähkinöille. Saapahan vähän laajemman kirjon rasvaakin siinä sivussa :D

Ostin eilen saksanpähkinöitä jonkun terveyshörhön puheiden perusteella. Maksoi 4 euroa 120 grammaa ja maistui siltä, kuin joku olisi jo kerran syönyt ne.

Paahdettuja manteleita ja jostain Punnitse ja säästä -kaupasta suolattuja ja paahdettuja cashwepähkinöitä... Uskomaton kombo...

Tuli sen verran hyvä löytö, että pakko mehustella. Ostin yks päivä sattumalta kaupasta eri firman maapähkinöitä kuin mitä olen aikaisemmin ostanut, ja nää on aivan perkeleellisen hyviä! Huomattavasti pehmeämpi koostumus kuin yleensä, ja maukkaamman makuisia. Koostumuksen takia ei jää juurikaan hampaisiinkaan kiinni. Bulkista tuli juuri helpompaa. :) Ai niin, mauste sallinen lukee pussin logossa jos joku haluaa kokeilla.

Tuli sen verran hyvä löytö, että pakko mehustella. Ostin yks päivä sattumalta kaupasta eri firman maapähkinöitä kuin mitä olen aikaisemmin ostanut, ja nää on aivan perkeleellisen hyviä! Huomattavasti pehmeämpi koostumus kuin yleensä, ja maukkaamman makuisia. Koostumuksen takia ei jää juurikaan hampaisiinkaan kiinni. Bulkista tuli juuri helpompaa. :) Ai niin, mauste sallinen lukee pussin logossa jos joku haluaa kokeilla.
Mistäköhän muuten johtuu että noiden Sallisen maapähkinöiden pinta on sellanen röpelöinen ja Meiran maapähkinöiden pinta on sileä?

Ei mitään käryä, samaa asiaa olen miettinyt. Maku ja koostumus puhuu puolestaan! ;)

Tulee Sallisen ja Meiran pähkinöitä ostettuu sillee fifty/sixty, kumpaa ny sattuu kaupan hyllyssä olemaan. Mun on vaikee kyllä valita noista parempi. Niissä on molemmissa hyvät puolensa. Ehkä Sallisen pähkinöitä tullut syötyä viime aikoina enemmän edullisemman kilohinnan vuoksi, mutta eilen ostin Meiran säkin kun ei ollu muita tyrkyllä.

Ite oon vedelly niitä linnuille tarkotettuja 3kg pusseissa olevia maapähkinöitä, pesee vaan vedellä. Jotku mantelit ja cashewit alkaa olla siinä kympin kilo MyProteinin 11kpl bulkkitilauksissa, joten aika harvinaista herkkua on.

Mikäs noitten maapähkinöitten kilohinta on ku ajattelin ostaa, muttei yhtään tietoa kestääkö opiskelijan budjetti noita paljoa ostella.

Miten porukat tykkää kurpitsansiemenistä? Maku OK ja on auttanut vähentämään hieman öillisiä vessareissuja... Ja noi maapähkinät pitää purra ihan mössöksi asti, kun muuten pienimmätkin palat on havaittavissa pöntössä pökäleiden joukossa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom