Maaliman nopehin kosketinsoittaja...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teemal
  • Aloitettu Aloitettu
avain n-a-u-e-t-t-a-v-a-a......

:offtopic:
joku stratovariuksen Piisi joka alkaa uruilla ja menee jotenkin: tiluliluliluliluliluliluliluliluliluli on vielä hauskempi kuin tuo.
(se tais olla siinä onks se nyt joku diamond levy, fissii)

se on aika turhaa alkaa sanoo jotain maailman nopeimmaksi..
eikä tollasseesta plutinasta voi pitää, yksinkertainen = kaunista.

Rock^ sanoi:
Ihan nopeaa liruttelua mutta ei vedä vertoja esimerkiksi Chick Corealle, Michel Camilolle, Jordan Rudessille, tai suomalaisista vaikkapa Iiro Rantaselle. Suosittelen kuuntelemaan biisin Chick Corea - Got a Match, jossa basistikin liruttaa nopeammin kuin tämän threadin naispianisti :D
Ehh, eiköhän tuo aloitusposti ollut ihan vitsillä laitettu? :D Eihän tuo räpellys nyt oikeasti vedä vertoja edes mun peruskoulun 2. luokan opettajan harmonisoololle Totuuden Henki -virressä.

Tomi sanoi:
Eihän tuo räpellys nyt oikeasti vedä vertoja edes mun peruskoulun 2. luokan opettajan harmonisoololle Totuuden Henki -virressä.
The Spirit of Truth onkin progressiivisuudessaan mainio alusta urkusoololle. :D

Tomi sanoi:
Ehh, eiköhän tuo aloitusposti ollut ihan vitsillä laitettu? :D Eihän tuo räpellys nyt oikeasti vedä vertoja edes mun peruskoulun 2. luokan opettajan harmonisoololle Totuuden Henki -virressä.

Eiku ihan tosissani minä... ;)

Hauska oli huomata että jotkut otti tuon pätkän lähes loukkauksena. Ei kaikki musaan liittyvä ny niin vakavaa oo. Vaikka onkin. Ainakaan Släyeriä ei näillä lakeuksilla pilkata!!! :D

Back
Ylös Bottom