Maakuntajoukot

Tuli mielenkiintoista postia tänään puolustusvoimilta. Eli tosiaan otsikon kaltainen kutsu tuli, eli maakuntajoukkohin. Onko joku muu saanut vastaavaa? Tietääkö joku mistä oikein on kyse?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
heh, no en. Tuo on siis jos oikein ymmärsin niin joku vasta perusteilla oleva juttu. Ja on vapaaehtoinen, tuli vain kutsu esittelytilaisuuteen... aattelin vaan josko joku muukin olisi saanut vastaavan laisen kutsun

Kyllä mä aattelin käydä kuuntelemassa.

Hyvä kun tuossa kutsussa lukee että joukon tulevat tehtävät asettavat korkeita vaatimuksia siihen sijoitettavalle henkilöstölle. Mm fyysinen kunto, ikärakenne ja koulutus muodostavat tärkeän osan kelpoisuusvaatimuksista. Jotenkin on vähän kuullostaa mainoslauseilta, taitavat ottaa kaikki vapaaehtoiset jotka ilmoittautuu mukaan...

Ei ne ilmeisesti enää ihan "helvetin vanhoja" mukaan ota ja onhan tuolla kuntotestitkin (vaikka eivät pahat olekaan). Minua ainakin kiinnostaa, harmi vaan että hommasta ei ole oikein mitään selkeää kuvaa, koska toimintaa vasta käynnistellään.

Minä taidan taasen olla siinä "eisaatanaikinäenääedesvapaaehtoisena" -kirjassa. Ei ole kutsuttu kertaamaan tai mitään muutakaan.

Ei ne ilmeisesti enää ihan "helvetin vanhoja" mukaan ota ja onhan tuolla kuntotestitkin (vaikka eivät pahat olekaan). Minua ainakin kiinnostaa, harmi vaan että hommasta ei ole oikein mitään selkeää kuvaa, koska toimintaa vasta käynnistellään.

Et ole liian "vanha". Kuntotesteistä nyt pääsee läpi ellei ole pyörätuolissa tai joku lentopalloilija.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom