Maajussille morsian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja huuto500
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli kyllä pikkuisen eri fiilis kun Sinkkuäidille leikkikalu-sarjassa keskiviikkona. Ei paljon Pariisin matkoista haaveiltu.. :D

Vähänkö repesin sille yhden jussin kommentille; "no mitäs se tämmönen torvi muuta soittas kun torvea.." LOL!

Tossa sarjassa on ihan eri tunnelma kun kilpailijalla. Ja kyllähän se välittyykin, n 80 kirjettä per hakija.. Vähän eri lukemat kun noilla äideillä.

Voi perse, joko se alkoi:O
Näkeekö tuota jostain uusintana??

Pakko kokeilla jos täältä löytäis vastauksen. Eli tämän päivän jaksossa ko. ohjelmassa. Mikä musiikki soi taustalla siinä kohdassa kun se iso mies suri siinä, ku niitä kirjeitä oli tullut vähän. Se on sellanen pianolla soitettu klassinen kaunis sävelmä hyvin surullisen oloinen. Olen kuullut sen useamminkin eri elokuvissa. Se joka tietää tämän niin isot protsit saa :thumbs:

En muista millanen biisi siinä soi, mut kyllä kävi sääliks sitä Jaakkoa. Nyt on ihan pakko kattoa tulevatkin jaksot, et miten se rassukka pärjää.

En muista millanen biisi siinä soi, mut kyllä kävi sääliks sitä Jaakkoa. Nyt on ihan pakko kattoa tulevatkin jaksot, et miten se rassukka pärjää.

Joo mäkin toivon että sen seikkailua seurattas tulevissa jaksoissa. Mun mielestä Jaakko on aika symppis. Se oli ehkä jotenkin aidoin noista maajusseista. Sellainen rempseä ja naureskeli ittelleen.. Ei sillä etteikö muut olis ollu kanss hyviä ja aitoja, mutta Jaakko ja Ape nous mun suosikeiksi. Ja vähän se Marja (vaimikäsenytoli joka asui Nurmijärvellä) on tiukassa kunnossa ikäisekseen.. :thumbs:

Kiinnittikö muuten kukaan muu huomiota maajussien vastauksiin ja reaktioihin kirjeitä avatessa? Vähän oli eri vastaukset kun yh-äideillä... :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo!!! Luulen, että se on luonnossakin aika sanavalmis jussi.. Kiva kuulla että silläkin menee päin aurinkoa koko projekti.

Vitsi toi on suloinen tv-sarja.. Kattelen just netti-tv:stä.. Toivottavasti tulis vielä ainakin kymmenen kautta. Ehdottomasti samassa hengessä toteutettuna!

Tämän tuotantokauden alkuvaiheessa kun esiteltiin niitä maajusseja enemmänkin, niin kävi kyllä itseä ainakin sääliksi se yks herra, joka sai vain 7 kirjettä naisilta. Siis kuvitelkaa: 7 kirjettä! Aika ikävää mun mielestä. :(

Samalla muut saa satoja ja taas satoja yhteydenottoja... Mut aina ei mee nallekarkit tasan.

Edit. Toivottavasti niiden seitsemän joukosta löytyy kuitenkin se oikea hänelle. :haart:

Edit2. Jaa, tästä puhuttiinkin jo täällä, sori... :nolo:

Tämän tuotantokauden alkuvaiheessa kun esiteltiin niitä maajusseja enemmänkin, niin kävi kyllä itseä ainakin sääliksi se yks herra, joka sai vain 7 kirjettä naisilta. Siis kuvitelkaa: 7 kirjettä! Aika ikävää mun mielestä. :(

Samalla muut saa satoja ja taas satoja yhteydenottoja... Mut aina ei mee nallekarkit tasan.

Edit. Toivottavasti niiden seitsemän joukosta löytyy kuitenkin se oikea hänelle. :haart:

Edit2. Jaa, tästä puhuttiinkin jo täällä, sori... :nolo:

joo, nyt sillä menee jo huomattavasti paremmin. Oli kyllä joo, aika koskettava setti sillon..

Siis voi maajussi sentään. Onhan se ihan symppis sarja ja varmaan paras kotimainen reality, mutta kyllä tämä poikakalenterijuttu nyt meni jo vähä överiks...en kyllä viitti ees linkittää.

Ja se Apen ja Riinan surullinen tarina ärsyttää. Se muija on niin rasittava.

Eipä noilla yleisestiottaen kauheen hyvin mennyt. Jussi teki mielestäni oikean valinnan ottamalla Jennyn, ja Aslakkiakin on vissiin bongailtu vieläkin sen punapään seurasta.

Jani unohti ottaa eiliseen jaksoon T-paidan, oikeesti mimmonen mies menee tommosille treffeille valkosessa T-paidassa jossa on punamultatahra?!:lol2:

Jaakko on sympaattinen kaveri ja vähän kävi sääliksi kun sai niin vähän kirjeitä. Toivottavsti löytää vielä jonkun. Hävettää myöntää että päästin kunnon naurun siinä kohdassa, kun Jaakko oli postilaatikolla "Eikö niitä enempää ole?", menee samaan kategoriaan kun paperimiehen "taidan riipaista kovan kännin". Kaikkea hyvää Jaakolle, vaikutti hyvältä ja avoimelta jätkältä.:)

Jouni taitaa vaan olla likainen homo.

Ihan eniten näissä naurattaa, kun nuoret tytöt hehkuttaa, kuinka löyty unelmien miestä... Harvemmin vaan on mihinkään oikeesti johtanut..

Back
Ylös Bottom