Maailmanvalloitus - www.pakkotoisto.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
Toisaalta tylysti kopioitu idea/tekstikin osittain:

Eräällä toisella foorumilla olen pitänyt vastaavaa ketjua hyvänä ideana, joten laitetaanpa vastaava tännekin. Avauksen ja jatkoviestien kimmokkeena on tietenkin se, että pääsee pätemään olinpaikallaan. ;) Tämän foorumin jengi reissaa kaiketi aikapaljon eri puolilla maailmaa, joten nyt katsotaan, kuinka monta maata saadaan kasaan.

Ohjeet:

Jokainen viesti tähän ketjuun pitää kirjoittaa siinä maassa, jonka haluaaa tähän ketjuun liitettävän. Viestit tyyliin "olin viime viikolla Kiinassa ja lisään sen tähän listaan" eivät kelpaa vaan jokainen viesti pitää kirjoittaa paikan päällä lisättävässä maassa. Tavoitteena on siis saada aikaan ketju, johon on kirjoitettu viesti mahdollisimman monesta maasta. Seurannan helpottamiseksi tuon maalistan voisi jokainen kirjoittaja lainata omaan viestiinsä, jolloin tilanne näkyyy aina tuoreimmassa viestissä.

Muistakaa nyt laittaa sitten jotain juttuakin.

Itse avaan pelin: Täällä sitä ollaan Saksassa Baijerissa ja odotellaan reissua Suomeen sekä kohtapuolin alkavia Octoberfestejä. Aurinko paistaa ja 25 lämmintä. Ihan leppoisaa oleskelua.

1. Saksa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kai Suomikin pitää listoille saada vaikka itsestäänselvä onkin

1. Saksa
2. Suomi

1. Saksa
2. Suomi
3. Kreikka

Ateenassa on edelleen yli 30 astetta lämmintä. Muutaman viikon takainen parin päivän viileä kausi on taakse jäänyttä. Muuten odotellaan keikkaa Lontooseen, Bukarestiin ja vähän myöhemmin vaalien jälkimaininkeihin Chicagoon.

1. Saksa
2. Suomi
3. Kreikka
4. Kanada

5. Thaimaa

1. Saksa
2. Suomi
3. Kreikka
4. Kanada
5. Thaimaa
6. Irlanti

Tassa Irlannissa asustelen toista vuotta ja duunissa hajoilen :)

1. Saksa
2. Suomi
3. Kreikka
4. Kanada
5. Thaimaa
6. Irlanti
7. Sveitsi

Täällä asustellaan ja yritetään ymmärtää paikallisten puhetta.

1. Saksa
2. Suomi
3. Kreikka
4. Kanada
5. Thaimaa
6. Irlanti
7. Sveitsi
8. USA
9. Meksiko

Tässä rajalla asustelen niin olin eilen päivän Meksikossa ja yöksi kotia jenkkeihin :)

1. Saksa
2. Suomi
3. Kreikka
4. Kanada
5. Thaimaa
6. Irlanti
7. Sveitsi
8. USA
9. Meksiko

Tässä rajalla asustelen niin olin eilen päivän Meksikossa ja yöksi kotia jenkkeihin :)
Kirjoititko ylläolevan viestin Meksikosta? Jos et niin sitä ei hyväksytä.

Kirjoititko ylläolevan viestin Meksikosta? Jos et niin sitä ei hyväksytä.

View Post
1. Saksa
2. Suomi
3. Kreikka
4. Kanada
5. Thaimaa
6. Irlanti
7. Sveitsi
8. USA

Itse asiassa jenkkilän puolelta. Myönnän, että tuli luettua aloitusviesti huonosti kun vähän kiireessä selasin. Päivitetään sitten joku muu päivä Meksiko ihan sääntöjenkin mukaan jos tulee siellä päin datattua.

Eihän tämä varsinainen luettelo ole vaan tarkoitus kerätä mahdollisimman monta maata... luetteloksi :jahas:
No mutta voihan tässä terveiset lähettää niin tulee jutun tynkää... Eikä tähän tuskin yli 30 viestiä tule koskaan.

Joku muunlainen mielenkiintoisempi idis. Eikös semmoisia palveluja ole, jossa voi virtuaalisen nuppineulan laittaa kartalle. Olisi siisti nähdä miten jengiä olisi ripoteltuna. Tommoisesta listasta tulee vain yksi vitun pitkä pötkö maita ja pelkkää luetteloa, jossa vain viimeinen viesti on informaatioarvokas.

Joku muunlainen mielenkiintoisempi idis. Eikös semmoisia palveluja ole, jossa voi virtuaalisen nuppineulan laittaa kartalle. Olisi siisti nähdä miten jengiä olisi ripoteltuna. Tommoisesta listasta tulee vain yksi vitun pitkä pötkö maita ja pelkkää luetteloa, jossa vain viimeinen viesti on informaatioarvokas.

Google Mapsissa voi luoda tuollaisia karttoja, mutta kaikki nuppineulaajat pitää kutsua erikseen, eli ei pelaa tämänkokoisen jengin kanssa kovin hyvin.

Tonne mä oon merkannu käymiäni maita omilla (naamakirja) tunnuksillani.
http://www.tripadvisor.com/
Ongelmana sitten se ettei moista palvelua muista jossain mörön perseessä ja netin käyttökin tommosiin flash-paskoihin on onnettoman hidasta jossain maissa.

Mun mielestä tämä "luettelo" olis ollu ihan nasta, en usko että yli 30 viestiä tulisi koskaan, poislukien tämä höpinä.

Saako tähän ketjuun vielä vastata?

Juuri saavuin Hong Kongiin, joka siis kuuluu ainakin vielä tänään Kiinalle:

1. Saksa
2. Suomi
3. Kreikka
4. Kanada
5. Thaimaa
6. Irlanti
7. Sveitsi
8. USA
9. Kiina (Hong Kong)

Status