Maailmanloppu 21.12.2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habalus
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo niburu ja alkuihmiset hommahan menee vielä niinkin pitkälle, että ennen maapalloa ne loivat samanlaisen sivilisaation jo marsiin, sen ollessa paremmalla paikalla ja auringon pienempi, olosuhteiltaan siis maankaltainen. Marsistahan on siis kiisstellysti löytynyt mm. erilaisia nisäkkäiden luita, kaupunkeja ja muita muodostelmia. Kuvia rauniokaupungeista ei vaan tietenkään levitetä julkisuuteen, ovat ehdottoman salaista tietoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se nyt mikään maailmanloppu ole vaikka maailmanloppua ei huomenna tulisikaan. Taidan mennä ihan normaalisti töihin (paitsi otan sen pyyhkeen mukaan varmuuden vuoksi)

Nikula sanoi:
Tuo niburu ja alkuihmiset hommahan menee vielä niinkin pitkälle, että ennen maapalloa ne loivat samanlaisen sivilisaation jo marsiin, sen ollessa paremmalla paikalla ja auringon pienempi, olosuhteiltaan siis maankaltainen. Marsistahan on siis kiisstellysti löytynyt mm. erilaisia nisäkkäiden luita, kaupunkeja ja muita muodostelmia. Kuvia rauniokaupungeista ei vaan tietenkään levitetä julkisuuteen, ovat ehdottoman salaista tietoa.

Juutalaiset tulivat Marsista..?
Tuollaisen teorian olen kuullut..

11466142.jpg

Juutalaiset tulivat Marsista..?
Tuollaisen teorian olen kuullut..

Tämä kuulostaa mielenkiintoiselta. Mistä voin lukea lisää?

Mua kyllä vähän jännittää. Olisi pitänyt käydä hakemassa kaapit täyteen nötköttiä ja kaivaa bunkkeri takapihalle. Se on myöhästä nyt.

Melkein pitäisi varmuuden vuoksi ostaa pullo Koskenkorvaa, jos zombie-invaasio iskee, jolloin voisin tappaa zombeja viinahengitys & sytkäri -yhdistelmällä.

No mä arvasin ettei mitään loppua tule.

Mää taidan olla sit maailmanlopun aikaan just salilla, mut käy sekin! Kuolla rauta kourassa naamalla kunnon irvistys.

Löysin herättyäni kutisevan näppylän jalasta?!?!!? Tästäkö se pandemia alkaa? :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom