Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
steven_seagal sanoi:5 minuuttia on kyllä liian pitkä aika..... sen pitäis tapahtua heti![]()
Allah sanoi:Oliko sekin merkki Jumalalta, kun Lontoossa kuoli 52 viatonta ihmistä keskellä päivää?![]()
Fabien sanoi:Sinähän voisit asiaa tiedustella vaikka ripari-papiltasi...sitten aikanaan.

Ossi- sanoi:Onko täällä ketää lestadiolaista ?? Haluaisin kuulla heidän kommenttinsa..
Deat sanoi:![]()
Saako lestadiolaiset käyttää tietokonetta? Eikös ainakin näissä "ei-litteissä" näytöissä ole kuvaputki, minkä tuijottaminen on niiltä kiellettyä?
Ossi- sanoi:No okei..Myönnän ..Itse olen taysin lestadiolainen ja lestadiolaisesta perheestä..En vihtinyt sanoa sitä jos täällä aletaan haukkumaan kaikki lestat.Tottakai lestadiolaiset saa nyt netissä olla ,katsoa leffoja sun muuta.mutta lestadiolaisilla ei ruukaa olla telkkarii .Itse uskon tohon että se voi olla merkki jumalalta.
Eiköhän nämä asiat liity pelkästään ihmisen tarpeeseen ,että tuolla jossain on "korkeampi olento"oli se siten jumala,allah,budha tai jokin muu johon me voisimme luottaa...minun 5 senttiä....mutta se antaa varmaankin turvaa luottaa johonkin :kippis1:WhiteExorcist sanoi:Entäpäs,jos nykyihmiset ovat liian turtuneita eivätkä näe enää Jumalan antamia merkkejä.Luulevat niitä vain normaalijutuiks...ukkonen jne..mut joo..Jumala tulee,ota koppi!