Maailmankatsomusthread (uskontokeskustelut kaikki tänne)

heh

steven_seagal sanoi:
5 minuuttia on kyllä liian pitkä aika..... sen pitäis tapahtua heti :zzzz:

No mieti nyt vähän, sehän oli tehdas sentään! Kyllä siltä yläkerran herraltakin kestää jonkin aikaa että saa sellaisen pimennettyä, pitää myös ottaa huomioon hänelle satelevien tilausten valtava määrä..

SE vain tuntui niin hämmästyttävän konkreettiselta, kun ajattelin, että "antaisi sitten Äijä jonkun merkin itsestään, vaikkapa sitten kesken tätä vittumaista iltavuoroa tehtaalla". Hetken päästä sitten tapahtuikin ja puolentunnin huili oli tosi.

Oliko sekin merkki Jumalalta, kun Lontoossa kuoli 52 viatonta ihmistä keskellä päivää? :)

Allah sanoi:
Oliko sekin merkki Jumalalta, kun Lontoossa kuoli 52 viatonta ihmistä keskellä päivää? :)

Sinähän voisit asiaa tiedustella vaikka ripari-papiltasi...sitten aikanaan. ;)

Jos sulla on nyt "yhteys" luojaan niin kokeiletko lauantaina sitten uudestaan pyytää merkkiä niin kuin vahvistukseksi uskoosi. Sehän merkki voisi olla seuraava: minulla on ainut 7 oikein rivi lotossa. Jos näin käy niin voin vahvistaa yhdessä sinun kanssa luojan olemassa oloa! Ruetaan vaikka kiertämään yhdessä Suomen kuntosaleja ja kerrotaan ilosanomasta....

Uskovaisena minusta tuntuisi todellla oudolta, etteikö Luojalla olisi parempaa tekemistä kuin hämmästyttää ne, jotka epäilevät ja vaativat jotain merkkejä. Jos kuitenkin vakuutuit, onnea. Varmaan hieno kokemus. :thumbs:

Et sitten varmaan koskaan "pikku-uskovaisena" ole merkkiä pyydellyt? Veikkaisin, että satoja kertoja mielessäsi olet saman tehnyt aiemminkin. Toisaalta uskosi ei ole keneltäkään pois, paitsi Pakkiksen serveritilasta. Joten go for it!

Ei kun se on vaan vittuillu sulle kun epäilet...;) no ei siinä mitään, en siis vittuile, ihan positiivista vaan jos joku jaksaa uskoa vakaumukseensa..

Entäpäs,jos nykyihmiset ovat liian turtuneita eivätkä näe enää Jumalan antamia merkkejä.Luulevat niitä vain normaalijutuiks...ukkonen jne..mut joo..Jumala tulee,ota koppi!

Fabien sanoi:
Sinähän voisit asiaa tiedustella vaikka ripari-papiltasi...sitten aikanaan.

Kysyin aikanaan rippileirillä ollessani papiltamme oliko WTC -iskut merkki Jumalalta, kuulemma oli... :)

Ossi- sanoi:
Onko täällä ketää lestadiolaista ?? Haluaisin kuulla heidän kommenttinsa..
:offtopic:
Saako lestadiolaiset käyttää tietokonetta? Eikös ainakin näissä "ei-litteissä" näytöissä ole kuvaputki, minkä tuijottaminen on niiltä kiellettyä?

Tuskin lessuja löytyy täältä, ainakaan sellaista, joka siitä täällä ilmoittaisi.

Painotetaan vielä, ettei kenellekkään tule nyt paha mieli, etten kyseisen tapahtuman jälkeen alkanut lukemaan raamattua ahkerammin tai ostamaan "parhaat virret"-cd-kokoelmaa. Koko tapahtuma sai aikaan vaan sellaisen jännän tunteen, jota nyt on vain vaikea kuvailla, jo ilmiselvästi ennestään kylmänkankeille Pakkislaisille. "Emmäkään ku ei toikaan"...

Deat sanoi:
:offtopic:
Saako lestadiolaiset käyttää tietokonetta? Eikös ainakin näissä "ei-litteissä" näytöissä ole kuvaputki, minkä tuijottaminen on niiltä kiellettyä?

Tuskinpa saa, siis jos on täysillä siinä meiningissä mukana. Meillä oli intissä muutama lestadiolainen ja ne käänsi pään heti pois jos vaikka näki tv:n tai jos linkassa laitettiin videot pyörimään.

No okei..Myönnän ..Itse olen taysin lestadiolainen ja lestadiolaisesta perheestä..En vihtinyt sanoa sitä jos täällä aletaan haukkumaan kaikki lestat.Tottakai lestadiolaiset saa nyt netissä olla ,katsoa leffoja sun muuta.mutta lestadiolaisilla ei ruukaa olla telkkarii .Itse uskon tohon että se voi olla merkki jumalalta.

Ossi- sanoi:
No okei..Myönnän ..Itse olen taysin lestadiolainen ja lestadiolaisesta perheestä..En vihtinyt sanoa sitä jos täällä aletaan haukkumaan kaikki lestat.Tottakai lestadiolaiset saa nyt netissä olla ,katsoa leffoja sun muuta.mutta lestadiolaisilla ei ruukaa olla telkkarii .Itse uskon tohon että se voi olla merkki jumalalta.

Eipä tuossa nyt mitään haukkumisen aihetta oo. Mikä on syynä tuohon tv-kieltoon? Onko se sitä, ettei saa huonoja vaikutteita, vai mitä?

WhiteExorcist sanoi:
Entäpäs,jos nykyihmiset ovat liian turtuneita eivätkä näe enää Jumalan antamia merkkejä.Luulevat niitä vain normaalijutuiks...ukkonen jne..mut joo..Jumala tulee,ota koppi!
Eiköhän nämä asiat liity pelkästään ihmisen tarpeeseen ,että tuolla jossain on "korkeampi olento"oli se siten jumala,allah,budha tai jokin muu johon me voisimme luottaa...minun 5 senttiä....mutta se antaa varmaankin turvaa luottaa johonkin :kippis1:

Back
Ylös Bottom