Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
esim.Jouko Ahola huippukunnossaan ei pärjäisi tänäpäivänä alkuunkaan.
Takkiin tulis joka lajissa.
tietääkseni "pikku-ukoille" on oma sarjansa........vai pitäisikö mielestäsi tämä vielä pätkiä eri painoluokkiin kymmenen kilon välein....jo on jutut......jokainen voi vapaasti kasvattaa lisää lihaa luittensa ympärille tai valita lajikseen vaikka tenniksen jos tuntee lajin olevan hänelle epäreilu.
"pikkupoikien" raja on alle 105.......jep,on painoluokat,mutta raskas on raskas ilman ylärajaa ja ilman sitä että jotkut itkee miten "maailma ja kaikki" on niin epäreilua...itketäänkö yhdessä........minun mielestäni voimamieskilpailujen pitäisi keskittyä voiman mittaamiseen eikä "aerobicciin" tai siihen kuka tekee eniten toistoa jollain "hiirulaisten" painoilla....pidetään lajit erillään eikä sekoiteta pikajuoksua naurettavalla "riisipussilla" voimailuun.Eipäs nyt liiotella. Tarkoitin tuon nykyisen "isojen poikien" luokan jakamista kahtia (tai jotain muuta järkevää vaihtoehtoa). Vai eikö mielestäsi tuollainen reilu 70 kilon painoero merkkaa mitään? Tätä vartenhan voima- ja painonnostossakin on eri painoluokat! Missä muuten menee tuo "pikku poikien" painoraja?
Toiseksi tuossa lihasmassan kasvattamisessa (absoluuttinen, ei suhteellinen määrä) tulee esim. 180-185 senttisellä nopeammin rajat vastaan, jos vertaa parimetriseen kaveriin. Vai meinaatko että nää pätkät tulee jossain vaiheessa pääsemään tuonne parinsadan kilon massoihin inhimillisillä rasvoilla!?
"pikkupoikien" raja on alle 105.......jep,on painoluokat,mutta raskas on raskas ilman ylärajaa ja ilman sitä että jotkut itkee miten "maailma ja kaikki" on niin epäreilua...itketäänkö yhdessä........minun mielestäni voimamieskilpailujen pitäisi keskittyä voiman mittaamiseen eikä "aerobicciin" tai siihen kuka tekee eniten toistoa jollain "hiirulaisten" painoilla....pidetään lajit erillään eikä sekoiteta pikajuoksua naurettavalla "riisipussilla" voimailuun.
Voimanosto menettäny paljon kun iso Z ei oo siellä mukana.....ymmärrettävää kyllä,taloudellinen puoli on tärkeää.Z:etalla kyllä aika ylivoimainen tukki, 3 toistoa eroa 2 tulevaan. Vetokin varmaan maailman kolmanneksi/toiseksi kovin.
Kovasti olen ihmetellyt sitä että vaikka suomesta on tullut maailman vahvimpia miehiä että minkä takia suomessa ei ole esim. liittoa tälle lajille? Kaikille muille voimalailulajeille on liitot, on leirejä ja opetusta.
Itse tuskin harrastaisin kyseistä lajia ollenkaan jos ei olisi käynyt niin hyvä tuuri että paikkakunnalla sattuu olemaan suomen kärkikastia ja todella hyvät tilat reenata.
Saa nähdä miten Shawn kunto kestää tulevaisuudessa, kaveri on kuitenkin suhteellisen nuori ja uskon että vielä Sitruunan tuloksetkin rikkoo
WSM:n virallisilla sivuilla on 203cm ja 210 kg.
Vielä alkuvuodesta painoi n.195 kg.
Eli MIEHEN kokoinen