Maailman turhin uutinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

Mixu

Ei vain tajua
Tämä nyt vain pakko laittaa tänne, kun vituttaa tuo mediahuora

Iltasanomat 9.7.2003:
Britney Spears menetti neitsyytensä

Neitsyen imagoaan aiemmin vaalinut Britney Spears on viimein paljastanut langenneensa lihan himoihin ja harrastaneensa seksiä ex-poikaystävänsä Justin Timberlaken kanssa.

Laulajatar kertoo luopuneensa neitsyydestään parin seurusteltua kaksi vuotta.

Britney vannoi usean vuoden ajan olevansa neitsyt ja pysyttelevänsä sellaisena avioliittoon asti. Mieli kuitenkin muuttui.

- Olen harrastanut seksiä, mutta vain yhden ihmisen kanssa koko elämäni aikana. Luulin hänen olevan minulle se oikea, mutta olin väärässä, Britney avautui W magazinelle.

Britneyn ja Justinin suhde päättyi vuonna 2002.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tonhan oli arvannu jo kaikki, mutta hyvä että uutisoitiin,
niin ei teinitytöt elä harhakuvitelmissa:D

Herra isä sentään. Enpäs olisi ikinä tuosta Spearsin Britneystä moista uskonut. Säädytöntä käytöstä, jos minulta kysytään. :curs:

HUOH! olipa hyvä että Britney kerto sen ensin... en olis jaksanu elää tän salaisuuden kanssa enää...

[itkunaurua]

Uutinen on kaikessa pateettisuudessaan täysin itkettävä.
Mikä uutinen on se, että menettää neitsyytensä? Varsinkin jos on vaalinu sitä imagoo? Kaiketi ajateltiin, että ei faneja enää pysty sillä neitsyydellä kusettamaan.. Olis nyt samantien kertonu totuuden, "olen nussinut kaikkia pändäreistä manageriin"

[/itkunaurua]

voihan kettu minkä meni Pritni tekemään. Tästä hyvästä en pistä Britneyn Strongeria uuteen salimusa kokoelmaan.

Kyllä tämä on suuri järkytys koko sivistyneelle maailmalle ja eikös sen Justiinan pitäny olla homo?

Originally posted by HounDog

Kyllä tämä on suuri järkytys koko sivistyneelle maailmalle ja eikös sen Justiinan pitäny olla homo?

No se on varmaan vaan säälistä laittanu kakkoseen :)

Justiina on ekat pari vuotta laittanut kakkoseen ja tykästynyt sinä aikana niin kovasti peppuseksiin, että päätti alkaa homoksi. Siihen se suhde sitten kariutuikin,kun Britney Sperms sai Justiinan rysän päältä kii harrastamasta seksiä luxustalon hissipojan kanssa.

Lähde: New York Times

Re: Re: Maailman turhin uutinen

Originally posted by Krusifiksi
Tuohon täytyy olla kärsivällinen. :eek:

Siis sen Justiinan.

No olihan niillä ynsynkissä toisensa :D . Mitähän muuten kuuluu Dudez-A-Plentille... siinä poikabändissä oli asennetta :worship:

Justinihan on nyt Cameron Diazin kanssa, eli kai se sitten noiden pyllyjen perään on. Diazin perää vois kyllä :whip:

Mun mielestä toi on vaan hyvä juttu, koska lähes kaikki esiteinitytöt tuskailee kymmenvuotiaina sitä että he ovat viel neitsyitä. (Vaikka siis uskon enemmän joulupukkiin ku tohon oon neitsyt -tarinaan)

Originally posted by Mike
Kuka helvetti voi seurustella Diazin kanssa, siis se on niin kaamea muija. Jos se heittää vielä livenäkin sen "oi että kun mä olen niin herttainen tän hymyn kanssa" ilmeen, niin morjens!

Älä?

CameronDiazb4.jpg

Originally posted by Tomi
Nojoo, eiköhän noita lastenpelottelukuvia löydy jokaisesta julkkiksesta?

Tottahan toki löytyy. Ei siinä mittään, Cameronin kalansilmä -lookki (meikeillä tai ilman) ei ole kuitenkaan meikäläiseen koskaan oikein purrut.

Mutta Ritni on hotsi :thumbs:

Britneyhän on tunnustanu käyttäneensä huumeitakin (seiskan tietojen mukaan).
Enää ei levyt myy triplasuoerkultaplatinaa joka maas.

Siihen se suhde sitten kariutuikin,kun Britney Sperms sai Justiinan rysän päältä kii harrastamasta seksiä luxustalon hissipojan kanssa.

Siis Justin ei voi olla GAY, koska se on seuraava Superman ja Superman'it ovat tunnetusti erittäin heteroseksuaalisia!

...bumts bumts bumts...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom