Maailman parhaalle futispelille maailman paras jatko-osa (PES 6)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Art2
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Asentelin toissapäivänä. Ihan kivalta vaikuttaa vaikken noista kontrolleistakaan vielä juuri tajua :(

Muutama pelisessio ollut, joten omia ajatuksia pelistä tähän saakka.

Konetta vastaan pelatessa peli on äärimmäisen turhauttavaa. Puolustaminen on vaikeampaa tai ainakin erilaista. Jos kone haluaa lähteä kuljettamaan palloa niin sitten se näköjään kuljettelee sitä miten lystää! Parhaimmillaan se peippaili mun viittä kaveria samaan aikaan ja tuli tietysti jostain sieltä välistä pois ja teki maalin... No kai se vaan tarttee tottumista peliin.

Pelin "rytmi" on hitaampi kuin viitosessa. Tämä tarvitsee vaan tottumista. Itsellä tämä hitaampi rytmi toistaiseksi vaikeuttaa pääpalloihin osumista, kun painan sitä nappia aina liian aikaisin...

Kaveria vastaan pelatessa maaleja tulee kuin liukuhihnalta. En oo vielä ihan varma onko tää hyvä vai huono juttu. Kuljettaminen on niin paljon helpompaa.

Erilaisia tilanteita tulee varmasti enemmän kuin aikaisemmissa versioissa. Pallolla on taas lisää mahdollisia suuntia ja syöttämisessä pitää olla suunnan kanssa tarkempana. Niin ja kolmio syötöt näyttäis taas toimivan. Nelosessahan niillä sai ihan käsittämätöntä tuhoa aikaiseksi ja viitosessa mä ainakin suurimmaks osaks varoin niiden käyttöä. Tuntuivat menevän aina liian pitkälle.. No nyt ei mee!

Nämä ajatukset siis muutaman pelikerran jälkeen...

Kaveria vastaan pelatessa maaleja tulee kuin liukuhihnalta. En oo vielä ihan varma onko tää hyvä vai huono juttu. Kuljettaminen on niin paljon helpompaa.

Joko ootte hyviä hyökkään tai paskoja puolustaan (veikkaan jälkimmäistä ;)).
Kaverin kanssa pelattin noin 6 tuntia 20 min pelejä. Suurin maalimäärä oli 3-2. Tosin voihan olla, että me ei osata kuljettaa palloa ja hyökätä ;)

Siis puoliaika oli 20min eli peli kesti 40min

Jeps,mulla meni viikonloppu pes 6:a pelatessa. Vähän plussia ja miinuksia:

+Maajoukkueet (Hollanti,Tsekki,Englanti,Ranska,Italia,Espanja,Ruotsi,Argentiina...en muista oliko muita) Aidot peliasut sekä naamat on hienosti hiottu.
+Santiago Bernabeu mukana ja näyttää hyvältä.
+Pelaajien ulkonäkö ja liikkuminen on aidon näköistä.
+Ranskan liigan lisenssi. (ei hirveesti nappaa,mut silti)
+Man Utd lisenssi.
+Reebok heittänyt oman brandin mukaan.
+Pallo kun menee maaliin niin verkot on kireellä,näyttää hienolta kun boltsi kimpoaa takaisin verkoista.
+Kikat on hienoja, jokaisella pelaajalla omia kikkoja esim C.Ronaldo, vaik se onkii homo.
+Nopee vapari

-Maajoukkueet (Saksa jne.) Hommais nyt ne aidot nimet,vittu.
-Vanha Highbury,odottelin uutta.
-Bundesliiga kokonaan poissa,ainoastaan Bayern mukana.
-Suomen maajoukkue ( kuka vittu on Sazi?)
-Chelsean lisenssi hävinnyt jonnekin viime vuoden jälkeen.
-Valioliiga(joukkueiden nimet jne.), tärkein liiga mihin tarvis lisenssin IMO.
-Stadionin nimet päin persettä (ei kaikki)
-Selostajat (onkohan niil elinikäinen soppari?)
-Edit- valikon sama jazz-paska-musa ku vitosessa:curs:

Pelaaminen oli taas aika paljon erilaista kuin femmassa. Vitosen kikat ei toimi yhtään,pelasin toka vaikeimmal PES6:a ja kuudella tähdellä PES 5:a. Näyttää vielä ainakin siltä, että jätkistä pääsee ohi juoksuvauhtia vaihdellen. Eli aika suoraviivasta kun vertaa vitoseen. Toivottavasti homma muuttuu kun taitoa tulee.
Vedot lähtee aivan päin persettä, en tiedä vielä mistä tämä johtuu. Toivottavasti ei oo normaalia. Syötöt ovat edelleen murheenkryyni, näyttää että olis vielä järkympää kuin vitosessa. Syötöt on hiljaisia ja yleensä hyökkäys pysähtyy näiden takia.
Haltuunotot on nätin näkösiä ja yleensä pallo jää haltun suht hyvin, pelaajien meno näyttää muutenkin hyvältä. Tuuletuksia olis voinnu uusia. Liukkareista tulee edelleen aika varma kortti.
Viikonlopun pelaamisella vois sanoo et pieni pettymys ja pelko siitä, että toi syöttely ja hyökkääminen on sellasta paskaa kuin nyt. Toivotaan että se on pelaajasta kiinni. Kaveri on kyl tuskastellu samaa. Kaikesta huolimatta...
ON SE VAAN NIIN VITUN HYVÄ PELI:rock: :rock: :rock: :worship: :kippis1:

Joko ootte hyviä hyökkään tai paskoja puolustaan (veikkaan jälkimmäistä ;)).
Kaverin kanssa pelattin noin 6 tuntia 20 min pelejä. Suurin maalimäärä oli 3-2. Tosin voihan olla, että me ei osata kuljettaa palloa ja hyökätä ;)

Siis puoliaika oli 20min eli peli kesti 40min

Jep, mä ainakin oon paska puolustamaan tässä versiossa! Ja sehän tässä ottaakin pannuun, kun mä olin vitosessa hyvä puolustamisessa. Jos voitin niin se oli siitäsyystä että vastustaja vaan ei päässyt tekopaikoille ja ite sain sitten jotenkin väännettyä maalin..

Ihme homma että te ette oo ton enempää maaleja saanu. Meillä oli eilen vissiin joku 5 15min pelii ja pienin maalimäärä tais olla joku 2-1. Loput oli 4-0 ylöspäin..

Menee hermo tohon koneeseen... Tulee poolilla pataan joltain hiton pikkujengiltä 3-0, 5-1 ja 4-0 jälkeen ei jaks enää ees yrittää... Nyt kattoo kuin paljon tulee dunkkuun kaverilta.. ;)

Jep, mä ainakin oon paska puolustamaan tässä versiossa! Ja sehän tässä ottaakin pannuun, kun mä olin vitosessa hyvä puolustamisessa. Jos voitin niin se oli siitäsyystä että vastustaja vaan ei päässyt tekopaikoille ja ite sain sitten jotenkin väännettyä maalin..

Ihme homma että te ette oo ton enempää maaleja saanu. Meillä oli eilen vissiin joku 5 15min pelii ja pienin maalimäärä tais olla joku 2-1. Loput oli 4-0 ylöspäin..

Menee hermo tohon koneeseen... Tulee poolilla pataan joltain hiton pikkujengiltä 3-0, 5-1 ja 4-0 jälkeen ei jaks enää ees yrittää... Nyt kattoo kuin paljon tulee dunkkuun kaverilta.. ;)

Sitä pelin vaikeusastetta voi toki säätää.

Olisko kellää ohjeita volleyhin ja saksareihin. Niitä en löytäny Pesfan.comista

Eikös se potkase ne ihan itsestään kunhan pallo on vaan oikealla kohdalla.
Tuolla on ainakin jotain manuaaleja.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Joo, mä oon ainakin ymmärtäny että kaikki on vaan oikeasta ajoituksesta kiinni.
Joo, riippuu pelaajan asemasta palloon nähden ja ajoituksesta. Eli sen pallon pitää olla sellaisessa paikassa, että voi saksarin heittää ja oikeaan aikaan neliötä.

Pelaaminen oli taas aika paljon erilaista kuin femmassa. Vitosen kikat ei toimi yhtään,pelasin toka vaikeimmal PES6:a ja kuudella tähdellä PES 5:a. Näyttää vielä ainakin siltä, että jätkistä pääsee ohi juoksuvauhtia vaihdellen. Eli aika suoraviivasta kun vertaa vitoseen. Toivottavasti homma muuttuu kun taitoa tulee.
Mulla ainakin vaikuttaa eniten tuo R2-napin muutos. Aiemmin tuli sillä kikkailtua paljon, mutta nyt sillä ei pääse ohitse pelaajista, se on enemmän pallon suojaamiseen ahtaissa paikoissa. Vitoseen verrattuna pelaajan merkitys korostuu kikkailussa, taitavilla pelaajilla pystyy kikkailemaan aika hyvinkin, mutta puujalkaisilla ei meinaa päästä kenestäkään ohi.

Vedot lähtee aivan päin persettä, en tiedä vielä mistä tämä johtuu.
Laukominen on tosiaan vaikeampaa. Oikea asento ja ajoitus on aikaisempaa tärkeämpää ja laukaisemiseen tarvitaan myös enemmän tilaa. Koviin laukausiin tarvitaan sen verran tilaa, että ehtii ottaa vauhtia ja sovittamaan askeleet. Mutta maalivahditkaan ei ole enää sellaisia pomppuihmeitä kuin vitosessa, joten kyllä tämä paremmalta vaikuttaa maalinteon osalta.

Toivottavasti ei oo normaalia. Syötöt ovat edelleen murheenkryyni, näyttää että olis vielä järkympää kuin vitosessa. Syötöt on hiljaisia ja yleensä hyökkäys pysähtyy näiden takia.
Syötöt on kyllä vähän hiljaisen tuntuisia ja tässäkin pelaajan asento vaikuttaa paljon. Vastustaja myöskin puolustaa sen verran paremmin, että enää ei pääse niin helposti etenemään vain syöttelemällä aina eteenpäin, vaan täytyy enemmän rakentaa ja syötellä taaksepäinkin.

Liukkareista tulee edelleen aika varma kortti.
Vääristä taklauksista tulee helposti kortti, mutta puhtaista ei yleensä. Vitosessahan tuli kortti melkein aina yhtään takaapäin taklatessa, vaikka olisi ollut puhdaskin taklaus.

Viikonlopun pelaamisella vois sanoo et pieni pettymys ja pelko siitä, että toi syöttely ja hyökkääminen on sellasta paskaa kuin nyt. Toivotaan että se on pelaajasta kiinni. Kaveri on kyl tuskastellu samaa. Kaikesta huolimatta...
ON SE VAAN NIIN VITUN HYVÄ PELI:rock: :rock: :rock: :worship: :kippis1:
No onhan tämä nyt taas selvästi parempi kuin edellinen. 3 vs. 3 -pelissä taas aivan orgastista.

Aloin suoraan pelaamaan tuota top player -tasolla, kun aikaisemmista versioista on paljonkin kokemusta. Kyllähän tuossa tietokoneeltakin saa takkiin aina välillä, varsinkin jos ei itse pelaa parhailla joukkueilla. Tuo pelin on muuten aika erilaista top player -tasolla kuin muilla - alemmilla tasoilla se on enemmän arcadea, top playerillä realistisempaa futista.

No niin, herätellääs tätä vähän henkiin. Mulla on nyt pari kautta Master Legue:a takana ja kolmas menossa. Olen siinä " Champions League:ssa" mukana ja olis tarkotus ottaa tää pysti himaan.
Onko kukaan saanut selville miten tietokonetta vastaan voi puolustaa noissa kulmapotkuissa? Just oli Interiä vastaan matsi ja Cruz teki kolme maalia kulmista kaikki samalla tavalla puskemalla...:curs: Ei auta, vaikka ottaa pari-kolme puolustajaa iholle. Ei oo ongelma ainoastaan Interin kanssa. Kertokaa, jos joku tietää.

-e- PS2-versio on siis mulla

No niin, herätellääs tätä vähän henkiin. Mulla on nyt pari kautta Master Legue:a takana ja kolmas menossa. Olen siinä " Champions League:ssa" mukana ja olis tarkotus ottaa tää pysti himaan.
Onko kukaan saanut selville miten tietokonetta vastaan voi puolustaa noissa kulmapotkuissa? Just oli Interiä vastaan matsi ja Cruz teki kolme maalia kulmista kaikki samalla tavalla puskemalla...:curs: Ei auta, vaikka ottaa pari-kolme puolustajaa iholle. Ei oo ongelma ainoastaan Interin kanssa. Kertokaa, jos joku tietää.

-e- PS2-versio on siis mulla

Ainakin auttaa monesti, kun ottaa kolmiosta maalivahdin vastaan.

Ajattelin tämän pelin vihdoinkin hankkia, mutta semmonen kysymys tulee mieleen, että onko pelistä X360:llä olemassa vain 60 Hz versio? Ihan kuin olisin jossain verkkokaupassa nähnyt semmoisen kannen jossa ei ollut mainintaa että toimii vain 60 Hz-tilassa.

Onko joku löytänyt pelaajalistaa statseineen, pitäis suunnitella master league jengiä ja joku excel esim. kelpais hyvin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom