MTV3:sen arvostelu on hyvin samansuuntainen mitä itse elokuvasta ajattelen: http://www.mtv3tekstikanava.fi/new2008/642-01.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onelinerit oli huonoja. todella huonoja. " luuletko olevasi joku zorro". Ei perkele, että oli väsynyt läppä. Silti jotku jampat vieressä vetää hörönaurua jokaisen typerän vitsintyngän kohdalla. Ite lähinnä naureskelin vieressä oleville urpoille.
:1:
Tervetuloa foorumille.:kippis1:
Jeesus mitä paskaa. Kun Syltty kehui että tämä on tehty stunteilla vanhan ajan toimintaelokuvien malliin jne. niin odotti vähän jotakin muuta. CGI haiskahti kyllä joissakin kohdissa. Vituttaa nämä nykypäivän supernopeat leikkaukset, epärealistisuus aseenkäytössä ja ylisuuret räjähdykset. Se on sitten olevinaan "toimintaa". Just. Nykypäivän "toimintaohjaajat" voisi katsoa vaikka Peckinpahin Getawayn malliksi miten toimintaa tehdään. Vittu en mene katsomaan enää yhtään "toimintaelokuvaa".
MIten taistelukohtaukset voi olla parasta mitä olet nähnyt? Mikä kohta erityisesti oli parasta?Vihdoinkin pääsin näkemään tän elokuvissa. Voin kertoa, että rahat meni 100% oikeaan osotteeseen. Taistelukohtaukset oli imo parasta mitä oon ikinä nähnyt ja Syltty ei petä. <3 Ainoana miinuksena suomennokset...
Mä oon ihan vitun hienostunut ihminen, hiljaa siellä :D...enkä liian hienostuneille ihmisille...