Maailman miehekkäin elokuva part. 2: The Expendables 2 feat. Chuck Norris

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Huomattavasti parempi kuin ykkösosa joka oli aivan hirveää kuraa. Oikea ohjaaja tekee ihmeitä. Pientä tiivistämisen varaa olisi ollut, ehkä vartin liian pitkä sisältöön nähden. Aika iso osa läpistä oli vähän väsyneitä mutta oli siellä jotain hauskaakin.

Koko filmille :3:

Chuck Norrisin sisääntulolle :5:

Jos nyt tosissaan mietitään oikeita leffasta puuttuneita toimintastraroja, niin seuraavaan pitäs sit saada Wesley Snipes, Steven Seagal, Dwayne Johnson ja ehkä Clint Eastwood. Muut on pikkupoikia.
Ei sillä ettenkö The Rockia fanittais niinkuin pikkupoika, mut oishan sen tohon kattaukseen liian tuoretta lihaa. Papat näyttäs ton rinnalla entistä papammilta :)

Jumalauta ku oli hyvä elokuva :) Van damme oli aika hyväs kunnos, täytyy myöntää.

tosin alkoi vituttamaan niin perkeleesti ettei mitään rajaa mikkihiiri takana:
Chuck Norrisin eka kohtaus "olearskaolearskaolearskaolearskaolearska..." varmaan puoliminuuttia tätä ja sitten "JUHUUU WIHHIIII!! PERKELEEE JEAAA!! HIHIHIHIHIII MUAHAHAHAGAAA!!! CHUCK NORRIS JUMALAUTA!!! EI JUMALAUTA MUAHAHAREINFDNKLDNGUIDSHGWR4HT84NSJVWREHGIDSNBI9DSHGAAAA IIHHIHIHIHIII!!!!!!!!!!!!!!"

I'm Back kohtaus:
"MAUHAHAHAGAHAAAAMOURAKHMOANDONDOGNA!!!!!!!! WIHIIII!!!!!!!! HUHUUU!!!! EYAH, ARSKA JUMALAUTA, PERKELEEEEE!!!!!!" ja tottakai KUNNON ablodien kanssa....
^ täs vaihees sille sen kaveritki sano et oo ny saatana hiljaa....

ONE MORE kohtaus:
MUAHAHAHAHAAAAA!!!!!! JEAH JUMALAUTA!!!

+ ne naurut oli JOKA VITUN KOHDAS sellasia et korvat melkein meni lukkoon
+ juttelu kaverien kanssa...

JA kokoajan abloodia tuli ja sitähän tuli... (tuolta pojalta)+ eikä jättäny siihen vaan räkättäessään potki viä penkki kokoajan (missä istuin). ei jumalauta...

4 kohdassa meinasin nousta seisomaan ja kysyä et ootko hiljaa vai pitääkö sut pistää hiljaseks ja varmaan 6-8 kohdas meinasin huutaa et pidä ny vittu se turpa kiinni

JA TOTTAKAI tyyppinä oli sellanen kylän kovis, sellanen mikkihiiri et voin sanoo et jos olisin lyöny ni olis vähän aikaa keränny itteensä lattialta... jos mun mummo olis lyöny ni olis keränny myös itteensä lattialta. Jos mun kaveri olis lyöny ni olis keränny parituntia itteensä lattialta.

Mutta itse elokuva :5: ja elokuvan katselunautinto -:5:

Eilen tuli käytyä katsomassa ja oli ihan messevä leffa, kun unohtaa turhat kriitikkomaisuudet. Mielestäni samaa tasoa kuin ykkösosakin, vaikka moni tuntuu jatko-osaa enemmän hehkuttavan. Yksi asia jäi kyllä uupumaan:

Epic final fight: Norris vs Damme

Eihän tää nyt varmaan Oscareita kerää mutta viihdettä oli kyl ihan rahan edestä.mä tykkäsin.

En itseasias edes tienny et Scott Adkins on kans tässä leffassa,tykkään tyypistä.

"I pronounce you husband and knife"

Eilen tuli käytyä katsomassa ja oli ihan messevä leffa, kun unohtaa turhat kriitikkomaisuudet. Mielestäni samaa tasoa kuin ykkösosakin, vaikka moni tuntuu jatko-osaa enemmän hehkuttavan.
Tämä. Aivot narikassa nautittavaa toimintatykitystä ja kun ei tosiaankaan takerru epäoleellisuuksiin, niin saa just sitä mitä tästä leffasta kuuluukin saada.

Alku oli spektaakkelinomaista hien ja rumien miesten riemujuhlaa, jossa ei kauniilla pojilla ja metroseksuaaleilla ollut sijaa. Deodorantti ja hiusvaha loistivat poissaolollaan leffan pyörähtäessä toden teolla käyntiin. Leffaa eteenpäin kuljettava polttoaine oli adrenaliinilla kuorrutettu testosterooni. Alku oli loistava ja loppukin hyvä, mutta kaikki siinä välillä oli luvalla sanoen turhaa. Pisteet roiskuvasta verestä, ylilyödystä väkivallasta ja mauttoman hyvistä onelinereistä.

Katselukokemuksena :4:
Leffana :2:

Alku oli ihan hyvä leffa ja sitten alkoi leffa vituttamaan kun joku vittupää 40 kiloinen akka muka hakkaa itseään 3 kertaa kookkaampia miehiä ihme potkuillaan jne. Sitten heitin fantapullon valkokangasta kohti ja lähdin kävelemään...

Eli se akka pilasi koko äijäelokuvan. Miksei ne Hollywood ohjaajat tajua, ettei 40 kiloinen nainen hakkaa itseään kolme kertaa kookkaampia miehiä? Taikka että kukaan ei halua katsoa tuollaista elokuvissa.

Ascheniston (100 kg salilla käynyt MIES) on ilmeisesti joskus oikeasti pahoinpidellyt 40-50 kg nainen (täysin epärealistisesti)?

Tuollainen kohtaus lienee onkin yksi epärealistisimmista jutuista mitä leffoissa on tapahtunut kautta aikain.
Aschenisto kato dokumentteja niin ei vituta ja et kuole janoon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olihan tämä nyt täydellinen elokuva. Tämmöisen olisi ykkösenkin jo pitänyt olla.

Kolmosen on todella vaikea pistää paremmaksi. Kunhan sama taso pysyy, niin mälli lentää.

Olihan tämä nyt täydellinen elokuva. Tämmöisen olisi ykkösenkin jo pitänyt olla.

Kolmosen on todella vaikea pistää paremmaksi. Kunhan sama taso pysyy, niin mälli lentää.

Kolmonen räjäyttää potin, Clint on varmaan Syltyn iskä ja huutaa jollekkin pahikselle go ahead make my day.

Mielestäni tämä uusin oli paljon parempi kuin ensimmäinen. Siinä yritettiin liikaa ja oltiin liian cooleja, mikä ei mielestäni sopinut ollenkaan. Tässä sen sijaan oli selvästi lähdetty paljon rennommalla ja "läppämäisemmällä" asenteella ja se toimi.

Ei siitä kolmannesta osasta tule mitään jos Clint on mukana. Kaikki (niin hyvikset kuin pahisketkin) kusee housuinsa, kun se murahtaa" Get off my lawn!", ja tuijottaa päälle.

Vaikka kuinka kaikki hehkuttaa chukkia, ja onhan se kova, mutta kukaan ei ole niin Bad Ass kuin Clint.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Clint voi olla sellainen vanhainkodissa asusteleva syltyn isä tms.. Antaa vaan välissä pojille ohjeita miten ollaan bad assia.

En mä usko että clintti vois olla syltyn isä, sehän vihaa kaikkia vähemmistöjä (tässä tapauksessa italiaanoja)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ei se clintin missään vanhainkodissa olla, hyvässä kunnossa se on niinku kaikki nää vanhemmat ja kovimmat starat. äijät pärjää vielä pitkään ja paremmin ku nyky starat

Ihan jees leffa oli, tykistystä ehkä hieman liikaa juonen sijasta, mutta Schwarzenegger-lainit oli huikeita. :D

Tää leffa oli ehkä parasta mitä on ikinä tehty :hyper: Alusta asti just niin kova meno ku olin odottanukki. Vähä tylsä/turhahan se muija siinä oli mut eipä tuohon paljo tarvinnu kiinnittää huomiota.

Mua vaan niin jäi vituttamaan se Billy the Kidin kuolema. Hitto soikoon pirun siisti tarkka-ampuja hahmo tuotu mukaan leffaan ni onko se pakko mennä tappamaan. Ja vielä niin aikasessa vaiheessa.. Lisäks harmittaa ettei Jet Li ollu ku siinä alkurähinässä. Sillä on, Stathamin lisäks, helvetin siistejä kaikki taistelukohtaukset.

Ihan jees leffa oli, tykistystä ehkä hieman liikaa juonen sijasta, mutta Schwarzenegger-lainit oli huikeita. :D
Ne juonelliset elokuvat on erikseen :)
Tää leffa oli ehkä parasta mitä on ikinä tehty :hyper: Alusta asti just niin kova meno ku olin odottanukki. Vähä tylsä/turhahan se muija siinä oli mut eipä tuohon paljo tarvinnu kiinnittää huomiota.

Mua vaan niin jäi vituttamaan se Billy the Kidin kuolema. Hitto soikoon pirun siisti tarkka-ampuja hahmo tuotu mukaan leffaan ni onko se pakko mennä tappamaan. Ja vielä niin aikasessa vaiheessa.. Lisäks harmittaa ettei Jet Li ollu ku siinä alkurähinässä. Sillä on, Stathamin lisäks, helvetin siistejä kaikki taistelukohtaukset.
Mun mielestä oli ihan hyvä vaan, että vetivät ton kylmäksi heti kärkeen. Ei tommonen kakskymppinen nulikka oikeen istunu aikamiesten sekaan. Ja saatiinhan siitä hyvä syy lähteä kostoretkelle ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom