Maailman ärsyttävin peli

BCAA-valmisjuoma -40%
happy wheels ! ei pysty lopettamaan pelaamista ;D aina jotain uutta keksii kikkailemaan... Yksinkertainen simulaattoripeli kokeilkaa jos uskallatte.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Battletoadsin kolmas taso. Pari kertaa olen tainnut päästä sen läpi aidolla nintendolla. Noin miljoona kertaa olen sen failannut. Onneksi nesin ohjaimet ovat lähes tuhoutumattomia.

Yksi helvetin ärsyttävä genre on mielestäni kaikki nämä 4x pelit. Lähinnä vaikeustason suhteen. Peli on joko aina täysin suvereenisti hanskassa alun jälkeen, tai vaihtoehtoisesti tulee turpaan jatkuvasti. Sellaisia pitkiä nautinnollisia vääntöjä tasavertaista vastusta vastaan tulee liian harvoin.

Battletoadsin kolmas taso. Pari kertaa olen tainnut päästä sen läpi aidolla nintendolla. Noin miljoona kertaa olen sen failannut. Onneksi nesin ohjaimet ovat lähes tuhoutumattomia.

Yksi helvetin ärsyttävä genre on mielestäni kaikki nämä 4x pelit. Lähinnä vaikeustason suhteen. Peli on joko aina täysin suvereenisti hanskassa alun jälkeen, tai vaihtoehtoisesti tulee turpaan jatkuvasti. Sellaisia pitkiä nautinnollisia vääntöjä tasavertaista vastusta vastaan tulee liian harvoin.

Olikohan kolmas taso se saatanallisen nopee pujottelusurffailu? :D Helvetin vaikee!

happy wheels ! ei pysty lopettamaan pelaamista ;D aina jotain uutta keksii kikkailemaan... Yksinkertainen simulaattoripeli kokeilkaa jos uskallatte.
Juu juu. Mikä ton pelin tilanne on. Kolme kenttää riitti mulle. Ei siinä vielä mitään, että se on muutenkin vittumainen, vaan siitä on tehty väkisin vielä vittumaisempi. Jos henki lähtee tai tiput kyydistä, niin kenttähän ei tietenkään ala alusta, vaan sun täytyy se itse tehdä. Ja kentän alkuun ei tietenkään pääse painamalla R, vaan on otettava hiiri käteen ja klikattava menu, restart level. Jos vahingossa läpäiset kentän, niin seuraavaan kenttään ei pääse suoraan, tai edes menun kautta laittamalla next level, vaan se tehdään main menun kautta valitsemalla kenttä ja sitten start. Ja joskus kulkupeli jää jumiin ihan ihme paikkoihin, joihin ei ole edes tarkoitus jäädä jumiin. Segwayn rengas esim menee lipputangosta läpi tai vastaavaa ja siinä ollaan.
Voi vittu mikä paska.

juu siis peliinhän voi tehdä itse kenttiä yms. ja ei ole tarkoituksena vetää "peliä läpi" vaan suurin osa maista on muiden käyttäjien tekemiä :rolleyes: ja esc ja r nii alkaa alusta ;p

Ninja gaiden aiheutti aikoinaan sellaisia vitutuksen määriä, että huh. Silti sitä piti pelata. En ole ikinä pelannut niin vaikeaa peliä.

Operation Flashpoint (se missä oli se Victor Troska ja se toinen osa mitä en muista nyt) oli itselleni aikoinaan aivan v**tun haastava peli ja hermot meni monta kertaa. Kuitenkin jollain ihmeellä pelasin sen läpi.:D

Jumalauta toi battletoads oli joskus kuningaspeli, pitäsköhän kikkailla tietokoneelle se jotenkin..

Googleen vaan NES emulator ja Battletoads rom. Kyllä löytyy!

Battletoadsin kolmannesta tasosta on kyllä ärsyttäviä muistoja. Koskaan en siitä suoriutunut ja muistan kuinka pidin yhtä kaveriani jonain supersankarina, kun hän pujotteli ilman mitään ongelmia sen läpi. Eikä varmasti ollut harjoittelun puutetta itselläni, kun varmaan lähemmäs miljardi kertaa tuli sitä yritettyä. En vain osannut.

Megaman 2:n Quick Man -tason kohta, jossa pitää nopeasti loikkia tappavien laser-säteiden edestä pois. Ei vaan onnistunut vaikka käytin sitä Flashmanilta saatua ajanpysäytystä. Ikinä. Serkkuni kyllä osasi ja sekös vituttaa vieläkin.

Need for Speed Most Wantedissa paloi hermot aina aivan perkeleesti niissä tehtävissä, joissa piti tuhota kaupunkia jonkin tietyn summan edestä ja sitten lopuksi päästä vielä kytiltä karkuun. Siinä vaiheessa, kun olit tunnin yrittänyt karistaa sinivuokkoja perästäsi ja jäät kuitenkin johonkin jumiin, ja tehtävä menee vituiksi, niin ohjaimet ja töllötin olivat kyllä vaarassa.

Need for Speed Undergroundissa kuuluisa kuminauhatekoäly sai melkein joka kisassa raivon partaalle. Saatoit johtaa 20 sekunnilla ennen viimeistä kierrosta ja vaikka ajoit pelin nopeimmalla autolla (Skylinellä) täydellisen viimeisen kierroksen, niin silti tokalla sijalla oleva tuli ihan persuuksiin kiinni ahdistelemaan ja odottamaan sitä ainoata virhettä. Ja kyllähän niitä virheitä tuli aika usein tehtyäkin ja vitutus oli taattu.

Super Mario 3. Lähes kaikki levelit ja maat on helppoja kunnes pääsee sinne viimeiseen maailmaan (siis vaikka menisi ilman "xiittausta" taikahuiluilla ja pelaisi oikeasti kaikki maailmat läpi). Ensimmäisen kentän vielä pääsee sillä supersiivellä, kun voi lentää koko matkan, mutta seuraavissa siitäkään ei ole hyötyä. Pitäisi varmaan nyt aikuisiällä testata josko sitä pääsisi edes vähän pidemmälle ja ehkä jopa läpi. Tuskinpa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Super Mario 3. Lähes kaikki levelit ja maat on helppoja kunnes pääsee sinne viimeiseen maailmaan (siis vaikka menisi ilman "xiittausta" taikahuiluilla ja pelaisi oikeasti kaikki maailmat läpi). Ensimmäisen kentän vielä pääsee sillä supersiivellä, kun voi lentää koko matkan, mutta seuraavissa siitäkään ei ole hyötyä. Pitäisi varmaan nyt aikuisiällä testata josko sitä pääsisi edes vähän pidemmälle ja ehkä jopa läpi. Tuskinpa.
En päässyt junnuna koskaan sitä vikaa maata läpi. Yleensä kuolin aina siihen kohtaan, jossa jokatoinen kenttä pitää vetää. (joku käsi tjsp vetää sinne kenttään).
Kokeilin huvikseen kerran muutama vuosi takaperin, ja tuo viimeinen maa, pomoa myöten meni heittämällä läpi.

Junnuna peli läpi alle 12 min :cool:

Junnuna peli läpi alle 12 min :cool:

Aika ilkeetä. Olen selkeästi syntynyt epäonnistumaan. Pitäisi varmaan kaivaa varastosta NESsi ja iskeä se tulille ja katsoa miten äijän käy.

Tuli tässä mieleen vielä ainakin yksi NES-peli, joka ärsytti. Nimittäin Bionic Commando. Voi jukra kun ärsytti suunnattomasti se kun se äijä ei osannut hyppiä, vaan sillä saakelin kädellä piti yrittää kikkailla. En tainnut koskaan jaksaa pelata edes ensimmäistä tasoa läpi. Tai näin ainakin haluan muistella, että oli jaksamisesta kiinni. Todellisuudessa jäi varmaan osaamisesta kiinni.

NHL:t Fifat yms.

Voiko mikään vituttaa enempää kuin se että otat pataan onlinessa joltain vitun vittumaiselta ja huonolta vastustajalta hallittuasi peliä ja maalintekotilanteita täysin, mutta niin vain se vastustajasi laukoo 5 kertaa maaliasi kohtaan ja tekee 4 maalia, kun itse teet 30 laukauksella yhden maalin :curs: Mua ei siis vituta mikäli otan hyvältä ja rehdiltä vastustajalta pataan, mutta nää jotkut keskenkasvuiset janarit kyllä vituttaa yli kaiken, pari kertaa saanu ohjain kyytiä :D

Goldeneye Reloaded tuli hankittua jokunen aika sitten ja voi vittu, että menee hermot kyseisen pelin kanssa :D

Yleensä aina saanut näissä uusimmissa Bondeissa laittaa suoraan sen kaikkein vaikeimman vaikeusasteen, eikä siltikään ole mitään vaikeuksia, mutta tämä on kyllä aivan omassa luokassaan.

Vaikka kuinka hiljaa koitat kurkkia kulman takaa niin sieltä alkaa napsumaan mitä uskomattomimmista paikoista luotia otsaan. Ja jos jollain ihmeen konstilla onnistut huomaamatta hiipimään hyvään paikkaan, josta voisi tiputella kavereita huomaamatta niin eihän se ole mahdollista. Vaikka olisit kuinka hyvin piiloutunut ja ammut jonkun yksittäisen äijän eikä kukaan yksinkertaisesti voi nähdä sua niin jollain uskomattomalla tavalla ne vihulaiset alkaa tulittamaan justiinsa sinne missä olet. Uskomattoman ärsyttävää. Niin ja mikä parasta energiat ei palaudu ollenkaan vaikeimmalla tasolla :D Eilenkin kuolmema korjasi varmaan 20 kertaa samassa kohdassa, kun yksin pitäisi 15 äijjää hoidella. Melkeen kuin pelaisi CS:ssää walhack ja aimbot kavereita vastaan. En ole kyllä noin pahasti huijaavaa tekoälyä nähnyt vähään aikaan. Muiden FPS-pelien kampanjat on kyllä lasten leikkiä verrattuna tähän.

Vaikeusastettakaan ei vissiin voi kesken kampanjan tiputtaa, joten hyvin varmasti jää tämä peli pelaamatta ja taitaa muuten olla ensimmäinen, jonka kanssa näin käy. Sen verran pitkälle kuitenkin pelannut, ettei jaksa alustakaan aloittaa.

Minulle on painajaista tuottanut mm. Harry Potter ja Viisasten kivi, pleikkariversio. :D Sen takoo 100% läpi alta parin tunnin, kaikki "salakäytävät" erottuivat seinistä eri värisinä ja kaikki hahmot puhuvat mukavan hitaasti "Heeeeiiiii Haaaarrrri! Tuuuliiisiitko taapaaamaaan miiinuuuaaa liiinnaan eeetuuupiihaaallleee. Liiinnaaan piiihaalleee pääääseee liiinnaaan eetuuuoooveeessstaa. Teeerveeisiin Haaagriiid." Tosin ei kai sitä voi paljoa odottaa tuollaiselta peliltä, mutta kuitenkin... Noh en itse peliä ostanut :D

Spyro on toinen, jokin bugi kyseisen pelin lopussa oli, joka otti päähän, kun peli oli lähes läpi pelattu.

Pääsikö kukaan koskaan Commodore 64: Rambo, First Blood pelissä minnekään? Muistelen vaan, että se oli korkeintaan 5min peliä ja sitten tuli luodista.

Super Meat Boy.

Olen vasta pari kertaa pelannut ja täytyy kyllä sanoa että ehdottomasti yksi hauskimmista pelaamistani peleistä, mutta paikoitellen myös erittäin ärsyttävä.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Crash Bandicoot ykkösen viimeisen (kolmannen saaren) muutama viimeinen kenttä. Aivan vitun vaikeita. Sen sijaan kaikki jatko-osat olikin sitten paljon helpompia.

Pääsikö kukaan koskaan Commodore 64: Rambo, First Blood pelissä minnekään? Muistelen vaan, että se oli korkeintaan 5min peliä ja sitten tuli luodista.

Pääsi. En tainnut koskaan läpi päästä, mut aika pitkälle kuitenkin. Perkeleen vaikea peli oli :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom