Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Battletoadsin kolmas taso. Pari kertaa olen tainnut päästä sen läpi aidolla nintendolla. Noin miljoona kertaa olen sen failannut. Onneksi nesin ohjaimet ovat lähes tuhoutumattomia.
Yksi helvetin ärsyttävä genre on mielestäni kaikki nämä 4x pelit. Lähinnä vaikeustason suhteen. Peli on joko aina täysin suvereenisti hanskassa alun jälkeen, tai vaihtoehtoisesti tulee turpaan jatkuvasti. Sellaisia pitkiä nautinnollisia vääntöjä tasavertaista vastusta vastaan tulee liian harvoin.
Juu juu. Mikä ton pelin tilanne on. Kolme kenttää riitti mulle. Ei siinä vielä mitään, että se on muutenkin vittumainen, vaan siitä on tehty väkisin vielä vittumaisempi. Jos henki lähtee tai tiput kyydistä, niin kenttähän ei tietenkään ala alusta, vaan sun täytyy se itse tehdä. Ja kentän alkuun ei tietenkään pääse painamalla R, vaan on otettava hiiri käteen ja klikattava menu, restart level. Jos vahingossa läpäiset kentän, niin seuraavaan kenttään ei pääse suoraan, tai edes menun kautta laittamalla next level, vaan se tehdään main menun kautta valitsemalla kenttä ja sitten start. Ja joskus kulkupeli jää jumiin ihan ihme paikkoihin, joihin ei ole edes tarkoitus jäädä jumiin. Segwayn rengas esim menee lipputangosta läpi tai vastaavaa ja siinä ollaan.happy wheels ! ei pysty lopettamaan pelaamista ;D aina jotain uutta keksii kikkailemaan... Yksinkertainen simulaattoripeli kokeilkaa jos uskallatte.
Jumalauta toi battletoads oli joskus kuningaspeli, pitäsköhän kikkailla tietokoneelle se jotenkin..
En päässyt junnuna koskaan sitä vikaa maata läpi. Yleensä kuolin aina siihen kohtaan, jossa jokatoinen kenttä pitää vetää. (joku käsi tjsp vetää sinne kenttään).Super Mario 3. Lähes kaikki levelit ja maat on helppoja kunnes pääsee sinne viimeiseen maailmaan (siis vaikka menisi ilman "xiittausta" taikahuiluilla ja pelaisi oikeasti kaikki maailmat läpi). Ensimmäisen kentän vielä pääsee sillä supersiivellä, kun voi lentää koko matkan, mutta seuraavissa siitäkään ei ole hyötyä. Pitäisi varmaan nyt aikuisiällä testata josko sitä pääsisi edes vähän pidemmälle ja ehkä jopa läpi. Tuskinpa.
Super Mario 3. Lähes kaikki levelit ja maat on helppoja kunnes pääsee sinne viimeiseen maailmaan (siis vaikka menisi ilman "xiittausta" taikahuiluilla ja pelaisi oikeasti kaikki maailmat läpi). Ensimmäisen kentän vielä pääsee sillä supersiivellä, kun voi lentää koko matkan, mutta seuraavissa siitäkään ei ole hyötyä. Pitäisi varmaan nyt aikuisiällä testata josko sitä pääsisi edes vähän pidemmälle ja ehkä jopa läpi. Tuskinpa.
Junnuna peli läpi alle 12 min
Pääsikö kukaan koskaan Commodore 64: Rambo, First Blood pelissä minnekään? Muistelen vaan, että se oli korkeintaan 5min peliä ja sitten tuli luodista.