Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Sähän olet ihan mulkku.
Olen mulkku koska en halua että ihmisiä tuomitaan ilman näyttöä rikoksesta? Tämä lausunto kertoo enemmän sinusta kuin minusta.
Ei mielestäni kovin paljon käsityskykyä vaadi mitä tässä varmaankin on tapahtunut ja minkä hovioikeus myös sitten havaitsi kuten kuuluikin.
Ehkä kyse ei ole nyt #me_too menosta missä raiskauksia tuodaan oikeuteen ilman oikeaa syytä.
Oliko rikoksesta jotain oikeaa näyttöä? Mitä? Jos ei mitään konkreettista niin kerro miten tämä eroaa metoo-keisseistä?

Nytkö sinä luotat valtion tekemiin päätöksiin niin lujasti että hyväksyt ne ilman perusteita?

Näyttää siltä että et katsonut suosittelemaani Chappelle pätkää.

Tai ehkä halusi homoseksiä muslimin kanssa vessassa.
Suosittelen jälleen katsomaan Dave Chappellen "how old is 15 really".

Edit. Toki moni myöntyy kamaliin asioihin pelkuruuttaan. Mieti vaikka koronatoimia. Jossain vaiheessa se rokotehaitta on kuitenkin jo oma vika. Ihminen on vastuussa omasta elämästään.
Mikäs sua vaivaa, joku oma visio homoilusta musulmaanin kanssa?

Mieti jos olisi tytär, joka olisi jollain ”spektrillä”, eli osaisi toimia arjessa, mutta menisi lukkoon erikoisissa tilanteissa.

Edit. Ei saatana, juuliohan just kehui jollain Sveitsin duunilla, jossa rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Ei oikein istu tommoisen mamuraiskarien rakastajan profiiliin. Itse kun olen ihan oikeasti asunut ja käynyt koulua tuolla.

Viimeksi muokattu:
Onhan tuo aivan eriskummallinen tarina.

Eli mies ei ollut vammainen vaan hänelle on diagnosoitu autismi. Yritti väitetysti poistua seksin aikana. Miksi käveli vessaan panokutsun jälkeen? Miksei yrittänyt poistua tilanteesta ennen väitettyä raiskausta? Tai hissisuutelun jälkeen? Miten raiskaus tapahtui? Oraalisesti, anaalisesti, jotenkin muuten?

Minun on vaikea tuntea myötätuntoa ihmistä kohtaan jos tämä lähtee panemaan muslimia ja huomaa kesken leikin ettei ollutkaan mun juttu.

Eikös tuo ole selvä juttu? Kun ei uskonut eitä eikä päästänyt pois tilanteesta ja vielä käytti väkivaltaa tuota aspergeria kohtaan? Mamu jätti vielä aspergerin sellaiseen kuntoon, että ohikulkijat ilmoittivat huonossa kunnossa olevasta miehestä vartijalle. Mitä muuta sitä oikein pitäisi vielä tapahtua, että tuo olisi raiskaus sinun mielestä?

Jos mietit vielä tuota miksi aspergeri seurasi mamua vessaan, niin tuohan oli sosiaalisesti heikkotaitoinen aspergeri. Tuollaiset heikkolahjaiset voivat toimia meidän mielestä kummallisesti. Sehän saattoi ajatella vaikka, että ystävällinen mamu ei ole vaarallinen ja seurasi koska mamu jankutti sille.

Mikäs sua vaivaa, joku oma visio homoilusta musulmaanin kanssa?
Minua vaivaa se että ihmiset ovat valmiita tuomitsemaan toisia ilman näyttöä rikoksesta.
Mieti jos olisi tytär, joka olisi jollain ”spektrillä”, eli osaisi toimia arjessa, mutta menisi lukkoon erikoisissa tilanteissa.
Pointtini on juurikin siinä ettei ole näyttöä siitä etteikö tarinan uhri olisi osannut kieltäytyä. Miksi piti valehdella uhrin vammaisuudesta?
Edit. Ei saatana, juuliohan just kehui jollain Sveitsin duunilla, jossa rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Ei oikein istu tommoisen mamuraiskarien rakastajan profiiliin. Itse kun olen ihan oikeasti asunut ja käynyt koulua tuolla.
En rakasta mamuraiskaajia. Jos syytetty on todella raiskannut niin linnaan vaan loppuiäkseen minun puolestani.
Minusta se on raiskaus jos pakotetaan toinen väkivaltaiseen seksiin. Minusta se ei ole raiskaus että sanotaan toiselle että lähetään panemaan vessaan ja kävelevät sinne sopuisasti.

Missä täällä asuit ja missä kävit koulua?

Eikös tuo ole selvä juttu? Kun ei uskonut eitä eikä päästänyt pois tilanteesta ja vielä käytti väkivaltaa tuota aspergeria kohtaan? Mamu jätti vielä aspergerin sellaiseen kuntoon, että ohikulkijat ilmoittivat huonossa kunnossa olevasta miehestä vartijalle. Mitä muuta sitä oikein pitäisi vielä tapahtua, että tuo olisi raiskaus sinun mielestä?

Jos mietit vielä tuota miksi aspergeri seurasi mamua vessaan, niin tuohan oli sosiaalisesti heikkotaitoinen aspergeri. Tuollaiset heikkolahjaiset voivat toimia meidän mielestä kummallisesti. Sehän saattoi ajatella vaikka, että ystävällinen mamu ei ole vaarallinen ja seurasi koska mamu jankutti sille.
Ei se varmaan ihan selvä juttu ole jos käräjäoikeus totesi ettei ole näyttöä rikoksesta.
Mitä väkivaltaa käytettiin? Miten huonossa kunnossa 20v mies oli?
Kuinka heikkolahjainen 20v oli? Ei kykene päättämään haluaako seksiä? Ei osaa sanoa ei jos ei halua?

En minä sano ettei tässä ole tapahtunut rikosta. Kysyn missä on näyttö siitä että rikos on tapahtunut.

Minua vaivaa se että ihmiset ovat valmiita tuomitsemaan toisia ilman näyttöä rikoksesta.

Pointtini on juurikin siinä ettei ole näyttöä siitä etteikö tarinan uhri olisi osannut kieltäytyä. Miksi piti valehdella uhrin vammaisuudesta?

En rakasta mamuraiskaajia. Jos syytetty on todella raiskannut niin linnaan vaan loppuiäkseen minun puolestani.
Minusta se on raiskaus jos pakotetaan toinen väkivaltaiseen seksiin. Minusta se ei ole raiskaus että sanotaan toiselle että lähetään panemaan vessaan ja kävelevät sinne sopuisasti.

Missä täällä asuit ja missä kävit koulua?
Tyyppi käynyt kaivelemassa mun jotain vanhoja postauksia, ei saatana.

Tollaiselle sekopäälle en todellakaan kerro mitään sen enempää omasta elämästäni.

Käräjäoikeudet ovat perinteisesti raiskaajien puolella, ja tästä on ihan tilastotietoa.

Tyyppi käynyt kaivelemassa mun jotain vanhoja postauksia, ei saatana.
Vanhoja? Siitä on alle viikko kun kerroit mielenterveysongelmistasi.
Huomaatko että itse toit myös esiin minun toiseen ketjuun kirjoittamia asioita. Miksi sinunkaltaiset tekevät itse asioita joista syyttävät muita?
Tollaiselle sekopäälle en todellakaan kerro mitään sen enempää omasta elämästäni.
Mihin perustat väitteen että olen sekopää? Älä vaan sano että takes one to know one :)
Miksi alat kertoa minulle tarinoita elämästäsi jos et halua kertoa minulle elämästäsi?
Käräjäoikeudet ovat perinteisesti raiskaajien puolella, ja tästä on ihan tilastotietoa.
OK, en ole ollut tietoinen. Voisitko jakaa näitä tilastoja ja kenties kertoa miten ne nitoutuvat tähän nyt keskusteltavaan tapaukseen?

Ei se varmaan ihan selvä juttu ole jos käräjäoikeus totesi ettei ole näyttöä rikoksesta.
Kuinka heikkolahjainen 20v oli? Ei kykene päättämään haluaako seksiä? Ei osaa sanoa ei jos ei halua?

En minä sano ettei tässä ole tapahtunut rikosta. Kysyn missä on näyttö siitä että rikos on tapahtunut.
Miksi sä ohitat hovioikeuden kokonaan?

Sullahan näytöt juttuihisi on annettavana eikä kenenkään muun.

Mutta hovioikeudessa todettiin rikokseksi ja tuosta oli selvää näyttöä. Ihmetyttää kyllä tosiaan, että miten tämä on jotenkin epäselvä juttu sinulle. Sinun kaltaisten mamuraiskaajien puolustelijoiden ajatuksenjuoksua on vaikea seurata, kun mitään logiikkaa ei ole.

Miksi sä ohitat hovioikeuden kokonaan?
Siksi että eivät antaneet perusteluja päätökselleen. Vähän sama kuin valtio sanoo että olemme pandemiassa, perusoikeutemme on peruttu. Silloin minä kysyn että miksi, uuniinkävelijät kuten sinä tulevat huutamaan että turpa kiinni ja tottele niin kuin me muutkin.
Sullahan näytöt juttuihisi on annettavana eikä kenenkään muun.
No ei, ei todellakaan noin. Syyttömyyttään ei tarvitse todistaa. Syyllisyys tarvitsee. Tämä on ihan jokaisen oikeusvaltion perusperiaate.
Mutta hovioikeudessa todettiin rikokseksi ja tuosta oli selvää näyttöä. Ihmetyttää kyllä tosiaan, että miten tämä on jotenkin epäselvä juttu sinulle.
Mitä tämä selvä näyttö oli? Kysyin tätä sinulta jo aiemmin, et kyennyt vastaamaan silloinkaan.
Sinun kaltaisten mamuraiskaajien puolustelijoiden ajatuksenjuoksua on vaikea seurata, kun mitään logiikkaa ei ole.
Osoitatko missä olen puolustanut mamuraiskaajia?
Ymmärrän kyllä että sinä et näe logiikkaa siinä että vaaditaan todisteita ennen tuomion jakamista.

Mitä tämä selvä näyttö oli? Kysyin tätä sinulta jo aiemmin, et kyennyt vastaamaan silloinkaan.

Osoitatko missä olen puolustanut mamuraiskaajia?
Ymmärrän kyllä että sinä et näe logiikkaa siinä että vaaditaan todisteita ennen tuomion jakamista.

Postasin jo kahdesti, mutta ignooraat faktat kokonaan.

Hesarissa on tästä lisätietoa.

Vessassa tuomittu ohjasi miehen perimmäiseen koppiin, työnsi tämän lattialle polvilleen ja raiskasi. Tuomittu myös puri miestä niin, että uhrin kasvoihin jäi mustelmia.

Mies yritti saada teon loppumaan ja poistua kopista, mutta tuomittu esti poistumisyritykset.

Saatuaan siemensyöksyn vessan lattialle tuomittu poistui paikalta.

Uhri jäi vessaan, josta järjestyksenvalvoja löysi hänet tultuaan tutkimaan ilmoitusta huonossa kunnossa olevasta miehestä vessassa.

Järjestyksenvalvoja soitti paikalle uhrin äidin, jolle mies kertoi tulleensa raiskatuksi. Uhri kävi tutkimuksissa Seri-keskuksessa.

Tuomittu myönsi Helsingin käräjäoikeudelle uhrin kieltäneen häntä englanniksi. Hän ei kuitenkaan omien sanojensa mukaan tiennyt uhrin sairaudesta tai pakottanut häntä seksiin.

Uhri kertoi Helsingin käräjäoikeudelle sosiaalisten tilanteiden olevan hänelle vaikeita Aspergerin syndrooman vuoksi.

Oikeus kuuli myös järjestyksenvalvojaa, joka kuvaili 21-vuotiaan uhrin vaikuttaneen ikäistään nuoremmalta ja selvästi lapsekkaalta.

Muuten muutettiinkohan tuota uutista jälkeenpäin tai en huomannut tuota loppua ekalla kertaa lukiessa, mutta siinä oli vielä tämä hovioikeuden päätöksestä.

Hovioikeudessa tuomittu muutti kertomustaan. Hän muun muassa sanoi uhrin pyytäneen häneltä 200 euroa. Hän muutti myös kuvaustaan tapahtuneesta seksistä kuulutaan Seri-keskuksen tutkimusten tulokset.

Toisin kuin käräjäoikeus, hovioikeus totesi tuomitun käyttäneen väkivaltaa ja teon olleen siten raiskaus. Hovioikeus totesi myös, että tuomitun olisi pitänyt havaita, ettei uhri antanut suostumustaan seksiin.

Postasin jo kahdesti, mutta ignooraat faktat kokonaan.

Muuten muutettiinkohan tuota uutista jälkeenpäin tai en huomannut tuota loppua ekalla kertaa lukiessa, mutta siinä oli vielä tämä hovioikeuden päätöksestä.
Et tunnu ymmärtävän mitä "fakta" tarkoittaa. Nuo ovat todentamattomia syytöksiä. Fakta on että 20v mies EI ollut vammainen, käveli mamun kanssa vessaan tämän ehdotettua seksiä ja antoi suudella hississä. Ei yrittänyt poistua paikalta.
Noissakin uutisissa on valehdeltu jo sen verran että kiinnostaisi tietää millä intensiteetillä pureminen on tapahtunut. Ja tietysti se miten väitetty raiskaus on tapahtunut.

Edit. Vähemmän yllättäen et kyennyt taaskaan vastaamaan sinulle esitettyihin kysymyksiin.

Et tunnu ymmärtävän mitä "fakta" tarkoittaa. Nuo ovat todentamattomia syytöksiä. Fakta on että 20v mies EI ollut vammainen, käveli mamun kanssa vessaan tämän ehdotettua seksiä ja antoi suudella hississä. Ei yrittänyt poistua paikalta.
Noissakin uutisissa on valehdeltu jo sen verran että kiinnostaisi tietää millä intensiteetillä pureminen on tapahtunut. Ja tietysti se miten väitetty raiskaus on tapahtunut.

Edit. Vähemmän yllättäen et kyennyt taaskaan vastaamaan sinulle esitettyihin kysymyksiin.

Onhan toi fakta jos mamu itsekin myönsi, että poika sanoi ei. Väkivallasta on myös todisteita.

Mamun tarina myös muuttui jatkuvasti ja sitä mukaa, kun uutta tietoa tuli.

Tämä on selvä juttu kaikille muille paitsi näille mamuraiskaajien puolustelijoille. Vaikuttaa siltä, että joillekin kaikkein tärkeintä on se, että mamumies saa seksiä.

Hienosti vieritätään syy kaikkiin miehiin, vaikka tilastotkin kertoo ketkä syyllistyy 99,9% joukkoraiskauksiin.

Ja se pistää niin vihaksi, jumalauta se pistää vihaksi. Mä en voi ymmärtää, että näitä uutisia tulee jatkuvalla syötöllä. Mistä tää johtuu? Miten jollain voi käydä mielessä, että tuollainen käytös olisi ok? Mua surettaa ja vituttaa niin paljon kahden pienen tytön äitinä, että mä joudun opettamaan heitä pelkäämään maailmassa. Mä joudun opettamaan heitä pelkäämään miehiä.

Jannika B luettelee asioita, joita joutuu opettamaan pienille tyttärilleen.

– Älä kävele yksin kotiin, älä varsinkaan pimeässä. Älä käytä kuulokkeita, jotta sä kuulet, jos sinua joku seuraa. Älä mene yksin tinapaattiin. Teilläkin on äiti, ehkä sisko, tulevaisuudessa tytär. Et sä halua, että se kasvaa maailmassa, jossa se joutuu pelkäämään tai missä hänet nähdään sellaisena, että häntä voi häpäistä ja satuttaa. Pistää sanattomaksi.

Kalle Aaltonen:

Taas on ilmassa vahvat merkit siitä, että tämänkin yksittäistapauksen takaa löytyy kansainvälistä värinää ja monikulttuurista rikkautta, vaikka meidän mediat ja poliisi kovasti yrittääkin kaikessa uutisoinnissa korostaa tekijöiden asuvan Suomessa. Ruotsin poliisin tiedottaja, meni silti lipsauttamaan, ettei kommentoi joukkoraiskauksesta epäiltyjen kansalaisuuksia:

”Tukholman poliisin tiedottaja Mats Eriksson kertoo Iltalehdelle, että sekä epäillyt että uhri asuvat Suomessa, mutta ei kommentoi heidän kansalaisuuksiaan.”

Pidän suomalaisena ja Suomessa syntyneenä miehenä, jokseenkin loukkaavana tätä median ja poliisin tapaa käsitellä näitä tämän kaltaisia uutisia, joissa pyritään kerta toisensa jälkeen luomaan kuva siitä, että suomalaiset miehen olisivat näiden takana.

Laivalla esiintynyt suomalaistähti esittää mielestäni aiheellisen omakohtaisen huolen ja luettelee asioita, joita joutuu opettamaan pienille tyttärilleen:

”– Älä kävele yksin kotiin, älä varsinkaan pimeässä. Älä käytä kuulokkeita, jotta sä kuulet, jos sinua joku seuraa. Älä mene yksin tinapaattiin. Teilläkin on äiti, ehkä sisko, tulevaisuudessa tytär. Et sä halua, että se kasvaa maailmassa, jossa se joutuu pelkäämään tai missä hänet nähdään sellaisena, että häntä voi häpäistä ja satuttaa. Pistää sanattomaksi.”

Olen täysin samaa mieltä ja tuohon on olemassa myös hyvin helppo ratkaisu - se vaatisi Suomelta ainostaan tosiasioiden tunnustamista ja toimimista sen mukaan.

Onhan toi fakta jos mamu itsekin myönsi, että poika sanoi ei. Väkivallasta on myös todisteita.

Mamun tarina myös muuttui jatkuvasti ja sitä mukaa, kun uutta tietoa tuli.

Tämä on selvä juttu kaikille muille paitsi näille mamuraiskaajien puolustelijoille. Vaikuttaa siltä, että joillekin kaikkein tärkeintä on se, että mamumies saa seksiä.
Ei ole fakta. On mahdollista että 20v on homoseksuaali joka suostui seksiin ja muutti mieltään kesken aktin. Muusta väkivallasta ei ole näyttöä kuin kasvoista puremisesta, eikä tämän intensiteettiä ole kuvattu. 20v ei myöskään ollut vammainen kuten uutisoinnissa annettiin ymmärtää eikä ole todettu että hän olisi kykenemätön antamaan suostumusta. Hän käveli itse vessaan panemaan sen jälkeen kun häntä oli pyydetty, yrittämättä poistua tilanteesta. Myöskään väitetyn raiskauksen suoritustapaa ei ole kuvattu mikä herättää kysymyksiä.

Kukaan täällä ei ole puolustanut mamuraiskaajia. Minä olen pyytänyt todisteita rikoksesta. Et ole kyennyt edelleenkään vastaamaan aiemmin esittämiini kysymyksiin joten ihmettelen suuresti miten pidät tilannetta selvänä kun näyttöä ei ole riittävästi.

Voi voi, kun viaton mamu on nyt tuomittu ihan väärin perustein. Ihan viaton vessassa homostelija on. Pakkislaiset, kaivakaa nyt niitä tilastoja.

Ei ole fakta. On mahdollista että 20v on homoseksuaali joka suostui seksiin ja muutti mieltään kesken aktin. Muusta väkivallasta ei ole näyttöä kuin kasvoista puremisesta, eikä tämän intensiteettiä ole kuvattu. 20v ei myöskään ollut vammainen kuten uutisoinnissa annettiin ymmärtää eikä ole todettu että hän olisi kykenemätön antamaan suostumusta. Hän käveli itse vessaan panemaan sen jälkeen kun häntä oli pyydetty, yrittämättä poistua tilanteesta. Myöskään väitetyn raiskauksen suoritustapaa ei ole kuvattu mikä herättää kysymyksiä.

Kukaan täällä ei ole puolustanut mamuraiskaajia. Minä olen pyytänyt todisteita rikoksesta. Et ole kyennyt edelleenkään vastaamaan aiemmin esittämiini kysymyksiin joten ihmettelen suuresti miten pidät tilannetta selvänä kun näyttöä ei ole riittävästi.

Se on raiskaus silloin.

Back
Ylös Bottom