Maahanmuutto

Orpolla on asiaa!

Pääministeri Petteri Orpo: Naisiin kohdistuva väkivalta on suomalaisen yhteiskunnan häpeätahra

View: https://www.instagram.com/p/DCRCEkqNHvf/

Eiköhän tähänkin ole ratkaisuna islamin uskoisten lisääminen. Siinä kulttuurissa kun naista arvostetaan todella paljon.

Ihmetellään miksi jengiväkivalta lisääntyy seuduilla jossa paljon mamuja, pisa tulokset laskee, naisiin kohdistuva väkivalta lisääntyy... kunpa vaan joku keksisi syyn tälle. Tai no tietty valkoinen heteromies ja hänen asenteet....

Tällaset hyvesignaloinnit on niin vitun masentavaa luettavaa.

Joo. Varmasti löytyy miehiä, jotka vetelee naistaan päihin. En kiellä. Ne jätkät saavat kantaa sen vastuunsa uskontokuntaan ja ihonväriin katsomatta. Se lähtee siitä, että naiset tekevät rikosilmoituksen ja laittavat äijänsä lusimaan. Se ei ole mun vastuulla. Se on sen uhrin vastuulla.

Itse en ole koskaan lyönyt naista, en edes tönäissyt. Sen sijaan mua on yksi jos toinenkin naispuolinen kumppani riidan tuoksinassa provosoinut lyömään ja tönimään, ja haukkunut homoksi tai luuseriksi kun en ole sitä tehnyt. Lisäksi mua on syytetty henkisestä väkivallasta useammin kuin muistan - henkiseen väkivaltaan lukeutuu ilmeisesti nykyään se, että en suostu enää jatkamaan keskustelua kun se esim. menee huutamiseksi toisen osalta. Silence is violence. Tuollaisenkin joku ehkä ilmoittaa väkivaltana, jos kyselyssä näin kysytään, who knows?

Mun lapset niin tytöt kuin pojatkin kasvatetaan niin että ne ymmärtää, MITÄ todellinen väkivalta on ja että se on aina vaarallista sekä käytännössä aina turhaa. Ketään kohtaan. Tuo on se tapa miten kannan vastuun. Vituttaa nää Orpon kaltaiset sigmat, jotka heittää syyllisyyden huovan vaan jonnekin ja se on sitten siinä.

"Naisiin kohdistuva väkivalta on suomalaisen yhteiskunnan häpeätahra." Meillä on paljon isompiakin häpeätahroja mutta niistä tuo urpo varmasti mieluusti vaikenee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Joo. Varmasti löytyy miehiä, jotka vetelee naistaan päihin. En kiellä. Ne jätkät saavat kantaa sen vastuunsa uskontokuntaan ja ihonväriin katsomatta. Se lähtee siitä, että naiset tekevät rikosilmoituksen ja laittavat äijänsä lusimaan. Se ei ole mun vastuulla. Se on sen uhrin vastuulla.

Itse en ole koskaan lyönyt naista, en edes tönäissyt. Sen sijaan mua on yksi jos toinenkin naispuolinen kumppani riidan tuoksinassa provosoinut lyömään ja tönimään, ja haukkunut homoksi tai luuseriksi kun en ole sitä tehnyt. Lisäksi mua on syytetty henkisestä väkivallasta useammin kuin muistan - henkiseen väkivaltaan lukeutuu ilmeisesti nykyään se, että en suostu enää jatkamaan keskustelua kun se esim. menee huutamiseksi toisen osalta. Silence is violence. Tuollaisenkin joku ehkä ilmoittaa väkivaltana, jos kyselyssä näin kysytään, who knows?

Mun lapset niin tytöt kuin pojatkin kasvatetaan niin että ne ymmärtää, MITÄ todellinen väkivalta on ja että se on aina vaarallista sekä käytännössä aina turhaa. Ketään kohtaan. Tuo on se tapa miten kannan vastuun. Vituttaa nää Orpon kaltaiset sigmat, jotka heittää syyllisyyden huovan vaan jonnekin ja se on sitten siinä.

"Naisiin kohdistuva väkivalta on suomalaisen yhteiskunnan häpeätahra." Meillä on paljon isompiakin häpeätahroja mutta niistä tuo urpo varmasti mieluusti vaikenee.
Muuten 5/5 kirjoitus, mutta hiukan eri mieltä väkivallasta. Omalle tytölle meinaan kyllä opettaa, että uhkaavassa tilanteessa jos vastapuoli ei ymmärrä puhetta, niin saa ja pitää itseään puolustaa kaikin keinoin.

Olisi ollut kiva, jos samalla olisi tutkittu:

-kuinka moni nainen on sitä mieltä, että nainen voi omalla käytöksellään ansaita saada turpaan a)naisilta b)miehiltä

-kuinka moni nainen on sitä mieltä, että mies voi omalla käytöksellään ansaita saada turpaan a)naisilta b)miehiltä

-kuinka moni mies on sitä mieltä, että mies voi omalla käytöksellään ansaita saada turpaan a)naisilta b)miehiltä

Heitän villin veikkauksen, että jokainen vaihtoehto saisi huomattavasti suuremman hyväksynnän kuin tämä mitä nyt sattumalta päätettiin tutkia.

"on niin vitun masentavaa luettavaa."

Muista että moni näistä ihme jutuista on juuri tuota varten eli masentamiseen ja demoralisoimiseen.
Kannattaa näitä katsoa hyvin rivien väli ja ikäänkuin antaa mennä korvien välistä, koska ei noissa nykyajan jutuissa ole mitään järkeä... paitsi se demoralisointi.

Koittavat jakaa meidät kahtia ja moneen osaan vähän kaikessa.

Eiköhän tähänkin ole ratkaisuna islamin uskoisten lisääminen. Siinä kulttuurissa kun naista arvostetaan todella paljon.
Jep. Tulikin tästä mieleeni, että miksi vitussa femakot/vassarit/hyväistö haluaa tänne nimenomaan niitä miehiä. Jos täältä karkoitettais kaikki yli 15v musumiehet ja otettaisiin pakolaisstatuksella jatkossa vain naisia lapsineen, niin hunnut ja burkhat lentäisi viikossa roskiin ja meikit ja hymy ilmestyisi naamalle kuukauden sisään.

Muuten 5/5 kirjoitus, mutta hiukan eri mieltä väkivallasta. Omalle tytölle meinaan kyllä opettaa, että uhkaavassa tilanteessa jos vastapuoli ei ymmärrä puhetta, niin saa ja pitää itseään puolustaa kaikin keinoin.

Kiitos!

Mä voisin vähän tarkentaa, vaikka meneekin vähän maahanmuuttoaiheen ohi. Itsensä puolustaminen ja väkivalta on mielestäni eri asia. Itseään pitää pystyä ja kyetä puolustamaan, mielellään niin ettei heti mennä nollasta sataan (voi toki olla että tilanne sitäkin joskus vaatii). Mutta jos esimerkiksi minua vastaan hyökkivä kaveri päätyisi painissa alleni eikä pysty sieltä tekemään kummempia, niin siinä tilanteessa ei mielestäni ole enää itsensä puolustamista, jos hakkaisin hänen päätä asfalttiin niin että hän saa aivovamman. Se olisi väkivaltaa ja mielestäni selkeesti väärin. Tää on vähän samanlaista keskustelua mitä voi käydä kun mietitään, onko nyrkkeily tai vapaaottelu väkivaltaa jne. Kaikki tosi tärkeitä mielestäni aloittaa lastenkin kanssa ajoissa, esim. alakoulun aikana.

Mä muuten juuri tajusin, että valehtelin tuossa ekassa postauksessa vahingossa. Olen antanut naispuoliselle seurustelukumppanilleni kevyitä litsareita, mutta vain siksi että hän eksplisiittisesti niitä pyysi seksin aikana. Mikäs siinä, se on joillekin ihan tärkeäkin osa nautinto ja tuokaan ei minusta ole väkivaltaa. Tälleen vähän vanhempana sitä muuten tajuaa, että tuollaisessakin touhussa pitää pysyä sellaisissa rajoissa ettei vahingossakaan tule liian kovaa tärinää ja osumaa varsinkaan päähän, koska sillä voi olla terveysvaikutuksia. En kyllä usko että tuossa mitään sellaista kävi, kun ujona nuorena kundina vähän läpsytteli.

"on niin vitun masentavaa luettavaa."

Muista että moni näistä ihme jutuista on juuri tuota varten eli masentamiseen ja demoralisoimiseen.
Kannattaa näitä katsoa hyvin rivien väli ja ikäänkuin antaa mennä korvien välistä, koska ei noissa nykyajan jutuissa ole mitään järkeä... paitsi se demoralisointi.

Koittavat jakaa meidät kahtia ja moneen osaan vähän kaikessa.
Hyvä pointti. En mä itsestäni ole huolissani mutta täällä peräpohjolassa on vaan niin paljon ihmisiä, ketkä joko määrittelee itsensä tuon kautta tai sitten käyttää noita tekstejä lyömäaseena esim. parisuhteessa. Juurikin tuo demoralisointinäkulma, mistä sanoit.

Väkivallan määritelmä on rikoslaissa ihan avattu. Jos seksin aikana toinen pyytää litsareita niin kyse ei todellakaan ole väkivallasta. Kamppailu-urheilussakaan kyse ei ole väkivallasta. Pääosassa on suostumus. Taannoin oli tapaus jossa koeteltiin rajoja mitä suostumuksella voi tehdä. Mies leikkasi toiselta peniksen irti ja vaikka suostumus olikin, istuu nyt siitä tuomiota.

Ei mitenkään ketjun aiheeseen liittynyt mutta pariin ylläolevaan postaukseen.

466092561_122173673624128067_5330689172599163629_n.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom