Maahanmuutto

Vissiin kämppis ollut tuon väen rehdimpää laitaa...
"Asunnolla ollut kolmas mies kuitenkin todisti väitettä vastaan. Hän kertoi tytön olleen silmin nähden pelokas ja päihtynyt, lähes tajuton."

Rehti ja vitut! Jos poliisit eivät olisi tulleet paikalle, nyt tuota käsiteltäisiin joukkoraiskauksena, mutta kun poliisit tulivat kesken kaiken pilaaman hassuttelun, niin sitten välttääkseen mahdollisen syytteen poltti kaverinsa (joka oli jo jäänyt kiinni) , esittäen itse syytöntä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rehti ja vitut! Jos poliisit eivät olisi tulleet paikalle, nyt tuota käsiteltäisiin joukkoraiskauksena, mutta kun poliisit tulivat kesken kaiken pilaaman hassuttelun, niin sitten välttääkseen mahdollisen syytteen poltti kaverinsa (joka oli jo jäänyt kiinni) , esittäen itse syytöntä.
Oishan se voinut todistaa, että tyttö oli ihan messissä ja valehtelee. Ei ois saanut syytettä ja ois kaverikin hyvin mahdollisesti päässyt tuomiotta.

Oishan se voinut todistaa, että tyttö oli ihan messissä ja valehtelee. Ei ois saanut syytettä ja ois kaverikin hyvin mahdollisesti päässyt tuomiotta.

Kun jäi ns. rysän(pillun)päältä kiinni, niin ei tuo muuten vakio selitys enää tuossa vaiheessa toiminut.

1729655906850.webp

"Turkulaismies" iski.

Varsinais-Suomen käräjäoikeus tuomitsi Jaffer Al-Ghuraibawin raiskauksesta, törkeästä raiskauksesta, lapsenraiskauksesta, seksuaalisesta kajoamisesta, kahdesta alkoholirikkomuksesta, kulkuneuvon oikeudetta kuljettamisesta sekä korvauksen tarjoamisen yrityksestä nuoreen kohdistuvasta seksuaalisesta teosta 5 vuoden ehdottomaan vankeusrangaistukseen.

Kerrotko mitä maan kansalaisia nuo poislähtijät mielestäsi kuvaavat? Suomessa on ainakin aika pitkään ties mistä asti uhottu että sitten kun asia x tapahtuu, niin minä muutan pois Suomesta. Mutta sellaista ei kyllä täällä tapahdu. Uhoa kyllä riittää.
Pääkaupunkiseutu eikös ole ollut viime vuodet muuttotappioaluetta kantisten suhteen, mikä olisi ollut ihan hullu ajatus vielä 10v sitten. Ehkä sieltä ei veneellä lähetä, mutta pointti sama. Ja joojoo, Suomessa maksetaan tulijoiden ylläpidosta vaikka asutaankin pohjoisemmassa, mutta kaikkialla ei mene niin. Kaliforniasta esim alkaa ennen pitkää varakkaampi väki hipsimään, ennustan, en tiedä toteutuuko jo. Selänne taisi sanoa, että kyllä.

Kerrotko mitä maan kansalaisia nuo poislähtijät mielestäsi kuvaavat? Suomessa on ainakin aika pitkään ties mistä asti uhottu että sitten kun asia x tapahtuu, niin minä muutan pois Suomesta. Mutta sellaista ei kyllä täällä tapahdu. Uhoa kyllä riittää.

Ei se ole pointti että noin on oikeasti, vaan ajatuksena/vitsinä se että JOS me lähdettäisiin. Eiköhän elintaso droppaisi nopeasti, rikollisuus lisääntyisi ja heti ekana talvena ilmastopakolaisia sankoin joukoin tunkemassa takaisin Afrikkaan.

Ei se ole pointti että noin on oikeasti, vaan ajatuksena/vitsinä se että JOS me lähdettäisiin. Eiköhän elintaso droppaisi nopeasti, rikollisuus lisääntyisi ja heti ekana talvena ilmastopakolaisia sankoin joukoin tunkemassa takaisin Afrikkaan.
Totta. Mun pointti oli että enemmän täällä tulee aika pitkäänkin olemaan tyhjän huutelijoita, ja nekin ketkä uhoaa lähtevänsä, on jotain työttömiä. Poislukien jotkut harvat Veikko Vallinit ym. veronkiertäjät. Ja niilläkin on edellmainitut syyt.
Voisin kuvitella että pääkaupunkiseudulta muutetaan pois myös siksi että siellä alkaa olla tolkuttoman kallista elää, mutta se on vain mutua osaltani.

Suositut

Back
Ylös Bottom