Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005782272.html
Verkosto kertoo, että viime tiistaina palautettu Ahmed-niminen henkilö on palautettu levottomuuksista kärsivään Basran kaupunkiin Irakissa. Tiedotteen mukaan Ahmed piilottelee autiomaassa villikoirien ympäröimänä. Verkoston tiedotteessa hän kertoo pelkäävänsä.
STOP DEPORTATIONSIN tiedottaja Outi Popp kertoo, että he tavoittivat Ahmedin hän Suomessa olevan kaverinsa kautta. Popp kertoo nähneensä videota Basran autiomaasta ja varmistuneensa näin Ahmedin olinpaikasta.
– On tietysti vaikea kaivaa todistajia aavikolta, mutta meidän lähtökohtamme on, että ihminen puhuu totta. Välitimme siis turvapaikanhakijan kertoman, muuta emme väitä.
...Siis ?? Jokainen ihminen ? Vai ainoastaan MaTu?
"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)
"
– Poliisi sitoi jalkani ja käteni ja vei viimeiselle penkkiriville. Koneessa poliisi painoi pääni polviin niin, etten voinut hengittää, Ahmed sanoi verkoston tiedotteen mukaan.
– Siksi en nähnyt ihmistä, joka yritti puhua minulle."
mutta kuitenkin tämä taikuri kertoi seuraavaa:
"Stop Deportations kertoo Ahmedin kuitenkin tunnistaneen Aino Pennasen, kun hänelle oli näytetty tämän ottama video koneesta." w00000t!
ei nähnyt mutta tunnisti kuitenkin, magic!
Uteliaisuudesta, eikö sillä Pennasen videolla lainkaan näy se poistettava henkilö tai saattajat? Ilmeisesti ei, jos paikalla olleiksi voivat ilmoittautua kaikki jotka tunnistavat Pennasen kuvasta."ei nähnyt mutta tunnisti kuitenkin, magic!
Suvakit on oikeassa! Palautuslennot pitää lopettaa!
Niin siis mun mielestä valtion ei pitäisi kustantaa tätä lystiä, vaan väärin perustein maahantulleet pitäisi vain poistaa halvemmin keinoin.
Mitäköhän noi suvakit olisi mieltä jos Janitskinin paluulennolla olis ollu muutama mv fani seisomassa että ette palauta tätä äijää.
^^ Ei helvetti!
Ihan nyt oikeasti hei!
Irak on iso maa ja ei siellä levottomuuksia jokapaikassa ole. JOS tuo ukko nyt PÄÄTTI mennä autiomaahan jonkun muun kaupungin sijaan, niin se oli hänen valintansa.
Kerrohan mulle missä sitä voi harrastaa niin mielelläni myös siirryn lukemaan niitä juttuja. Rakentavaa keskustelua en ole nähnyt Ylen illoissa tai muissakaan tv-ohjelmissa saatika millään foorumilla oli se sitten kallellaan kumpaan suuntaan hyvänsä.
Kerrohan mulle missä sitä voi harrastaa niin mielelläni myös siirryn lukemaan niitä juttuja. Rakentavaa keskustelua en ole nähnyt Ylen illoissa tai muissakaan tv-ohjelmissa saatika millään foorumilla oli se sitten kallellaan kumpaan suuntaan hyvänsä.
)^Mitähän noi aselakien kiristykset tarkoittaa, kuulostaa taas siltä että lainkuuliaisia kansalaisia vedetään perseeseen..
Jotain hyvää Ruotsista: rikastus meni oikeaan osoitteeseen.