@-_Tane Taneloinen taas palannut, eikä ole vieläkään oppinut kyseenalaistamaan omia ajatuksiaan. Hitto teitä ihmisiä, kun ette suatana omaa sen verran älyä ja päälle vielä halua kyseenalaistaa asioita.
Montako sivua itse Tane olet koraania lukenut? Minä pystyn sanomaan että useamman kymmenen, vajaan sata. Joten jotain kyseisestä opuksesta tiedän ja siltä pohjalta voin sanoa, että opettajat tuskin kouluissa opetussuunnitelman pohjalta lukevat koraanista niitä pätkiä, jotka oikeasti pitäisi lukea ymmärtääkseen millainen uskonto se Islam on. Jos koraania käsitellään hövelisti, ei todellakaan saa todellista kuvaa koraanista. Väärin tulkittu koraani aiheuttaa enemmän haittaa, kuin hyötyä. Tästä syystä voin sanoa, että sinulla tuskimpa on pätkän vertaa tietoa, millainen se koraani on, jos mielestäsi on ok kyseistä satukirjaa lapsille lukea.
Nämä torilla notkuvat "isänmaalliset" tekevät omasta mielestäni arvokasta työtä, vaikka en kaikkea itsekään sulata. Ei minulla ole itsellä aikaa tai halua notkua torinlaidalla yli sataa päivää, onneksi joku muu tähän kykenee. Kykeneväthän nuo laittomat maassaolijatkin, joten kai jonkun pitää vastamielenosoitusta järjestää.
Ei siitä Janitskinista tarvi presidentti tulla. Mutta kunhan saa kannattajakortit (vai mitkä olivatkaan nimeltään) kasaan, niin on hyvä merkki suomen päättäjille, että pelleilyn ois pikkuhiljaa aika loppua, sillä kansa ei jaksa enään. Ellei lasketa sinunlaisiasi valtamediaa (lue valhemediaa) ihannoivia puupäitä jotka uskovat satuja ilman omaa ajattelukykyä.