Mä en halua Pan-Eurooppaa. Mä en halua että kaikista ihmisistä ja kulttuureista tulee samaa yhtä massaa. Mä haluan säilyttää diversiteetin ja eri kulttuurit sekä kielet, niiden omilla alueillaan. Se on sitä todellista rikkautta ja monimuotoisuutta. Monokulttuurissa vaarana on se yhden virheen tekeminen, ja koko laji on poissa. Sanotaanko vaikka nyt radikaaliksi esimerkiksi, että tulevaisuuden Pan-Maailman uskonjohtajat uskovat että meidän kaikkien tulee suorittaa pyhä harakiri päästäksemme autuuteen, ja tämä suuri suunnitelma sitten yhdessä tuumin toteutetaan. Diversiteetti on luonnon mekanismi eksperimentaatiolle. Jos yksi tapa ratkaista ongelmia ei toimi, toinen toimii. Kuten tiedetään, tässä on nyt liikkeellä esim. uskonto, mikä pyrkii assimiloimaan muut itseensä, ja sen on huono juttu.
Mulla on oikeus tähän mielipiteeseen, se ei ole rasismia. Mä en hyväksy, että mun suu tukitaan 6 miljoonan euron budjetin voimin.
Mulla on oikeus tähän mielipiteeseen, se ei ole rasismia. Mä en hyväksy, että mun suu tukitaan 6 miljoonan euron budjetin voimin.