Eiköhän se ole myöhäistä mitään poliittisesti tehdä asialle enää. n.7 vuotta sitten ennustin sisällissotaa koko euroopassa 20 vuoden sisään joten sellainen 13v korkeintaan jäljellä sen alkuun, ja se alkaa mamujen toimesta. olisi vaan meidän parempi kansakuntana yhdistyä paljon ennenkö tätä tapahtuu ja niillä on tarpeeks korkea käsi siinä sodassa. NYT kansan itse pitäis ottaa ja heivata kaikki luotto mihinkää päättäjiin demokratia ei toimi tälläisissä tilanteissa mitenkään koska demokratia vetää ku maa vetää kuuta ja toisinpäin samalla voimalla vasemmalle ja oikealle politiikassa ikinä ei saavuteta toista suuntaa että jotain tapahtuis, paitsi jos nousis viimeinkin jokunen sankari jotka oikeasti tekis asialle jotain ja olen valmis lähteen myllyyn mukaan kyllä. ei muutaku porukkaa kasaan vitusti ja alkaa pieksään mamuja ja raahata niitä ihan kansan toimesta rahtilaivoihin sekä vahtia rajoja. oma liike tarvitaan tässä, hallitus on pettänyt ja ei pysty tilannetta korjaamaan joten josko uhrattais vähä pientä osaa omasta elämästämme ennenkö niitä viedään meiltä kokonaan ja kunnolla uskonpuhdistuksessa, jonku on otettava ja perustettava kansanliike tämän islamisoitumisen pysäyttämiseksi ja lahjoituksia ropiseen siihen suuntaan ja kansaa värvääntyyn siihen ja toimiin siten myös maamme vuoksi, systemaattisesti poistetaan mamuja vittuun jos ammutaan meitä ammutaan takas, suorat marssit vastaanottokeskuksiin ja sieltä raahataan keppostelijat samantien häkkiin venaamaan että ollaan saatu "asunnoistaan" kans lisää rupusakkia kerättyä sit vaan ostaa tai vuokrata rahtilaiva ja vähintään 70% rikastuttajista takas sinne mistä on tullutki ja rajat kii by suomen kansa, hallituksen syrjäyttäminen olisi tarkoitus, poliisi pysty tekeen eikä varmaan ees haluis tehä mitään asialle ku tarpeeks porukkaa kerääntyy. suvakkeja sais samalla kyl mun puolesta laittaa rahtilaivaan messiin mut se ny on kai eri juttu.
ja mä en pelleile tämän ideani kanssa. toi on aikalailla ainoo vaihtoehto mitä meillä on jäljellä, tai sitten odotetaan sotaa johon osallistuu pienehkömpi määrä kantaeurooppalaisia ja mohammedit outnumberaa meitä sitten vitusti siinä vaiheessa jo ja suvakit joita viel silloin on ja muut paskahousut lähtee itse karkuun. suosittelen porukkaa ajattelevan tätä asiaa kuitenki, koska netis mesoaminen, äänestäminen ja kansanedustajille kirjoittelu ei vaikuta mitään varsinkaan enää ku paskat on jo valunu housuun.
ja mä en pelleile tämän ideani kanssa. toi on aikalailla ainoo vaihtoehto mitä meillä on jäljellä, tai sitten odotetaan sotaa johon osallistuu pienehkömpi määrä kantaeurooppalaisia ja mohammedit outnumberaa meitä sitten vitusti siinä vaiheessa jo ja suvakit joita viel silloin on ja muut paskahousut lähtee itse karkuun. suosittelen porukkaa ajattelevan tätä asiaa kuitenki, koska netis mesoaminen, äänestäminen ja kansanedustajille kirjoittelu ei vaikuta mitään varsinkaan enää ku paskat on jo valunu housuun.