kansaa kusetetaan tällä maahanmuuttokeskustelulla. tulijoita suomeen on no sanotaan vaikka että niitä tulee 50 tuhatta. sehän on 9 promillea. samanverran suomessa on vasenkätisiä ruotsinkielisiä. samanlailla viime vuonna sumutettiin tasa-arvoisella avioliittolailla. ei kiinnosta. eikä minulla ole kummastakaan aiheesta vahvaa mielipidettä. minua kiinnostaa miten elätän itseni ja perheeni paljon enemmän ja tenavien opiskelu jne. Esim. nythän hallitus kaavailee säästöjä koulutuksesta. minusta ensimmäiseksi jos säästämään aletaan siitä niin voisi lopettaa kaikki ruotsinkieliset yliopistot ja korkeakoulut ja ruotsinkielistä opetusta normaaleihin yliopistoihin. säästettäisiin burokratiassa mutta ei opetuksessa. samoin se ruotsinkielinen varuskunta. siis oikeasti. samoin kaikki liiketoiminta jota google, facebook, apple, microsoft jne. jota tehdään suomessa tai euroopassa verolliseksi. kenen etu oikeasti on että ylikansalliset yritykset kiertävät veroja ja PK yritykset maksaa ne. mutta hei keskustellaan me jostain v*** maahanmuutosta. lillukanvarsia ja kusetusta... ei mulla muuta.
Tämä on maahanmuutto keskustelu ketju ja täällä luonnollisestikkin silloin keskustellaan maahanmuutosta ja siitä aiheutuvista ongelmista, noista muista aiheista voi sitten keskustella niihin kuuluvissa ketjuissa. Kiva et toit mielipiteesi esille etkä ole huolestunut lillukanvarsista, meitä on täällä monta muuta joita suomen tulevaisuus kiinnostaa.
Tällä nykyisellä menolla suomella ei ole tulevaisuutta.