Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Duunivuoro just loppui. Mä tuun sit vaikka "itkee" sulle ihan livenä jos anonyyminä olo häiritsee. Istutaan alas, pelataan shakkia ja kerro mulle lisää kuinka paljon mä sun rahojas käytän ku sä jotenki tiedät paremmin ku mä. Otan vaikka palkkakuitin mukaan ni voit kertoo kuinka paljon firma mua kusettaa.
Joo kun sitten tuut myös sanomaan samat paskahousujutut naaman eteen, koska olisit 15 vuoden aikana ensimmäinen jolla on pokkaa nimitellä täysin perusteettomasti päin naamaa. Millä tavalla mäkin nyt olen paskahousu tässä kun maksan veroja kun mielipuoli enkä tosiaankaan halua että tänne otetaan vain lisää rasitteita kun muutenkin tämä maa on velkainen paskakasa ja melkein kovimmin verotettu valtio tällä pallolla. Mikä musta tekee siinä sun mielestä paskahousun? Tuut sen kertomaan ja nimittelemään päin naamaa, jää shakit pelaamatta.

No voi vittu onhan teillä asiat aika vitun huonosti. Kaikilla meillä on samat ongelmat. Silti meillä kaikilla on safkaa ja katto pään päällä. Älkää vittu itkekö vaa miehistykää ja hyväksykää et maailma muuttuu. Tommonen vitun ruikuttaminen ei ainakaa paranna asioita suuntaa eikä toiseen. Onneks pari sukupolvea eteenpäin tää maa voi paremmin ku tollaset paskahousuruikuttajat on delannu pois.

Miksi kenenkään pitäisi hyväksyä Pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan tuhoaminen? Miksi kenenkään pitäisi hyväksyä tulla raiskatuksi, pahoinpidellyksi, ryöstetyksi tai tapetuksi vain sen takia, että sattui olemaan ns. vääräuskoinen?

Mutta jätät suvereenisti kommentoimatta kaikkiin niihin viesteihin, joissa on selitetty miten tämä nykyinen ihmisten siirtelyyn perustuva politiikka on äärimmäisen epäinhimillistä eikä millään tavalla auta kriisialueita takaisin jaloilleen, ainoastaan aiheuttaa valtavasti kärsimystä niin vastaanottajamaissa kuin lähtöalueillakin.
Ei tässä ketjussa kovinkaan monen kirjoittajan kanssa voi olla eri mieltä, ja silti käydä järkevää dialogia. Suurimmalle osalle on ihan turha nähdä sitä vaivaa, että vastaa.

Mun mielestä on tosi hassua että täällä itketään että asialle ei voi tehdä mitään, tai siis ei uskalleta tehdä mitään koska valtio rankaisee. Millä vitulla te kuvittelette että ne pysyy pois jos ei sillä että suomalaiset antaa niille syyn pysyä poissa? Annetaan huudella naisille ihan mitä sattuu ja itse vedetään huppu paremmin päähän ja jatketaan matkaa ja kirotaan kun joku muu ei tee asialle yhtään mitään. Ne tulee suomeen nimenomaan sen takia että ne tietää että täällä porukka on saatananmoisia vellihousuja.

Annetaan huudella naisille ihan mitä sattuu ja itse vedetään huppu paremmin päähän ja jatketaan matkaa ja kirotaan kun joku muu ei tee asialle yhtään mitään. Ne tulee suomeen nimenomaan sen takia että ne tietää että täällä porukka on saatananmoisia vellihousuja.
"Aftenpostenin haastattelussa syyrialaiset miehet nauravat ruotsalaisille ja sanovat näiden olevan raukkoja pelkureita. He arvostavat muita pohjoismaalaisia, koska me olemme kovempia ja osaamme vetää rajan ja sanoa vastaan, mutta ruotsalaiset ovat hampaattomia vässyköitä, jotka höpöttävät vain vastuutaan ja taakanjakoaan."

http://paavotajukangas.com/2015/05/17/sodertaljen-syyrialaismafiasta/

"Aftenpostenin haastattelussa syyrialaiset miehet nauravat ruotsalaisille ja sanovat näiden olevan raukkoja pelkureita. He arvostavat muita pohjoismaalaisia, koska me olemme kovempia ja osaamme vetää rajan ja sanoa vastaan, mutta ruotsalaiset ovat hampaattomia vässyköitä, jotka höpöttävät vain vastuutaan ja taakanjakoaan."

http://paavotajukangas.com/2015/05/17/sodertaljen-syyrialaismafiasta/
Tällä hetkellä kaikki jotka tulee otetaan, albanialaiset taitaa olla ainoat jotka käännytetään suorilta käsin. Ja tällä hetkellähän ei ole mitään rajoja, jopa suomen poliisi kehottaa ihmisiä välttämään liikkumasta vastaanottokeskusten läheisyydessä pimeään aikaan tai yksin. Jos nyt joku luki väärin niin kyllä siinä luki että SUOMEN POLIISI. Suomen virkavalta suojelee näiden mamujen tekosia ja ainoa keino pistää vastaan on kansannousu, mutta huppu syvemmälle eteenpäin.

Joo kun sitten tuut myös sanomaan samat paskahousujutut naaman eteen, koska olisit 15 vuoden aikana ensimmäinen jolla on pokkaa nimitellä täysin perusteettomasti päin naamaa. Millä tavalla mäkin nyt olen paskahousu tässä kun maksan veroja kun mielipuoli enkä tosiaankaan halua että tänne otetaan vain lisää rasitteita kun muutenkin tämä maa on velkainen paskakasa ja melkein kovimmin verotettu valtio tällä pallolla. Mikä musta tekee siinä sun mielestä paskahousun? Tuut sen kertomaan ja nimittelemään päin naamaa, jää shakit pelaamatta.

Ja missä kohtaa nimittelin sua paskahousuksi? Katoin omat kirjoitukset enkä löytäny. Sanoin ja sanon edelleen: ruikuttamalla asiat ei muutu eikä vaadi paljoo munaa sanoo tota kenellekkää päin naamaa. Mä maksan joka kuukaus tonnin verran veroja tälle valtiolle. Perseestä joo, mut jos mua vituttaa ni voin mennä ilmaseks lekurii tsekkauttaa mun tunteet.

Ja samat sulle: pyydä mua päin naamaa painuu vittuun lorvimasta töihin ja väitä pokkana et elän sun rahoilla ni jää shakit pelaamatta.

ainoa keino pistää vastaan on kansannousu, mutta huppu syvemmälle eteenpäin
Pohjoismaisissa sivistysvaltioissa ei ole oikein kulttuuriin sopinut tämä. On kuitenkin positiivista huomata, että ihmiset sentään alkavat postaamaan negatiivisia kokemuksiaan maahanmuuttajista, jakavat myös maahanmuuttokriittisiä facebook-päivityksiä, lukevat mvlehteä ja ulkomaisia tiedotusvälineitä oman valtamedian yrittäessä pitää totuutta pimennossa, nettikeskusteluissa ja yhä useammin myös kahvipöytäkeskusteluissa uskalletaan sanoa ääneen myös maahanmuuttokriittisiä kommentteja, uskalletaan vastustaa vastaanottokeskuksia myös mielenosoituksissa, tuoreimmat kyselyt osoittavat maahanmuuttokriittisyyttä.

Asians such as Afghanis, Bangladeshis and Syrians decided to damage public property and attack police officers on the Greek island, because they had nothing better to do as they wait for the boat that will come to ship them for free to the mainland. So to show their gratitude for the free tickets, they decided to attack officers and municipality workers, and to do some physical damage.

The local Greeks are afraid for their lives and demand from the country's military to come to protect them.

Ei vittu mitä menoa. Nyt eletään kyllä unelmaa jo ihan täysillä!

Ja missä kohtaa nimittelin sua paskahousuksi? Katoin omat kirjoitukset enkä löytäny. Sanoin ja sanon edelleen: ruikuttamalla asiat ei muutu eikä vaadi paljoo munaa sanoo tota kenellekkää päin naamaa. Mä maksan joka kuukaus tonnin verran veroja tälle valtiolle. Perseestä joo, mut jos mua vituttaa ni voin mennä ilmaseks lekurii tsekkauttaa mun tunteet.

Ja samat sulle: pyydä mua päin naamaa painuu vittuun lorvimasta töihin ja väitä pokkana et elän sun rahoilla ni jää shakit pelaamatta.
Voisi kuule suakin vituttaa mamujen tänne raahaaminen. Hajoo pää joka vuosi tähän maahanmuuton ihannointiin kun saa verottajalta taas laput ja mätkyt. Ja joo, maksan vielä 5600 euroa jälkkäriä ton päälle.

verot.webp

Vastaat vain Dopey itsellesi "sopiviin" kysymyksiin, valikoituja vastauksia. Eurooppa ajetaan kaaokseen, onkohan foliojuttu mutta taloudella ja näillä mamuilla yritetään pakottaa joku hätäistunto ja sitten ollaan liittovaltiossa?

Mike maksaa kyllä ihan perkeleesti veroja, kymmenesosalla tuostakin rahasta makoilis muutaman viikon etelän lämmössä.

Mun mielestä on tosi hassua että täällä itketään että asialle ei voi tehdä mitään, tai siis ei uskalleta tehdä mitään koska valtio rankaisee. Millä vitulla te kuvittelette että ne pysyy pois jos ei sillä että suomalaiset antaa niille syyn pysyä poissa? Annetaan huudella naisille ihan mitä sattuu ja itse vedetään huppu paremmin päähän ja jatketaan matkaa ja kirotaan kun joku muu ei tee asialle yhtään mitään. Ne tulee suomeen nimenomaan sen takia että ne tietää että täällä porukka on saatananmoisia vellihousuja.

Itteä lähinnä vituttaa se, että suomalaiset saavat isommat tuomiot koska eivät omista suojaväriä, lisäksi kun neekerille tekee mitä tahansa saat viharikokset ym kaupanpäälle..

Mike maksaa kyllä ihan perkeleesti veroja, kymmenesosalla tuostakin rahasta makoilis muutaman viikon etelän lämmössä.
Ja kyllä sitten meinaan syö miestä niin maan perkeleesti. Ja ens vuonna ne taas korottaa lisää tuloveroa, että saadaan tulonsiirtoja työttömille. Tää Suomen sosiaalisysteemi on niin läpimätä paska, että se houkuttelee ulkomailta tänne elintasopakolaisia. Meidän perusturva on niille parempi mitä koskaan saisivat kovaa työtä tekemällä kotomaassaan. Ja kun niitä tänne raahataan, niin rahaa palaa entistä enemmän ja se meinaa vain, että veroja korotetaan lisää. Ne jotka tekee, maksaa, ne jotka ei tee, saa.

Voisi kuule suakin vituttaa mamujen tänne raahaaminen. Hajoo pää joka vuosi tähän maahanmuuton ihannointiin kun saa verottajalta taas laput ja mätkyt. Ja joo, maksan vielä 5600 euroa jälkkäriä ton päälle.

katso liitettä 130093

Otatko Mike mut sulle töihin hoitamaan noitten bisneksies talouspuolta, niin saahaan noi verot järkättyä vähän järkevämmin? Vielä kuitenkin sen verran nappikauppaa, että pystyn hoitamaan nuo hommat tässä opiskelujen ohessa (pientä korvausta vastaan).

Back
Ylös Bottom