Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Sehän tässä onkin, kun näitä aivovammaisia uusnatseja on paljon enemmän kuin vaan "aivan valtavan pieni vähemmistö". Ei itseasiassa tarvii kun lukea pari viestiä ylöspäin, niin joku on mehuissaan linkannu tänne tuon natsilippu -kuvan ja heti ensimmäisenä sitä on hehkuttamassa koko forumin ylläpitäjä. Ei niinku voi juntimpaa läppää olla..
Toihan on ihan saatanan hauska läppä, oot vain saatanallinen tosikko ja vielä väärän värinen.

Vielä parempi olis ollut, jos noi olisivat jättäneet maahan puoliksi poltetun suomenlipun ja sitten vetäneet sankoon somalianlipun. Sit sä varmaan olisit runkannut kun et olis tajunnut sittenkään läppää. Sinäkin saatanan mamu nillität siinä ku joku jeesus, joten istuppa alas kun käsketään, olet niinkuin vieraana täällä, joten alappa katsomaan vähän miten käyttäydyt. Näin ne hyppii nenille täällä.

Hauskaa kun puhuu suvakkien kanssa päivät pitkät ja siinä käy aina samat sävelet keskustelussa: suomalaiset on tyhmää juntti/rasisti kansaa. Kyllä suomalaisetkin raiskaa ihan hirveesti. Kotonakin kuulemma hakkaavat kokoajan. Mamuille onneksi voin sanoa, että suomalaiset on tähän asti ollut maailman suvaitsevinta kansaa, mutta nyt alkaa tappi tulla vastaan. Onneksi *rasistit* lisääntyy suomessa. Täytyyhän tämän saatanan pelleilyn joskus loppua. Sais vaan kansanedustajat sanoa enemmän sitä mitä kansa ajattelee, vaan rasistinleiman pelossa koitetaan olla hyshys.

Suvakit haluaa tehdä suomesta kehitysmaan ja ovat onnistumassa siinä. 2050 ollaan jo lähellä, että koko eurooppa on vituillaan ihan lopullisesti kun muslimit ovat enemmistö... Onneksi oon jo sillon melkeen papparainen niin ei tarvi siitä enään niin huolehtia. Täytyy tarkasti jopa miettiä haluanko lapsia elämään tämän paskan keskellä.

Hesarin uutisen kommenteissa mainitaan, että kyseessä olisi kyseessä olisi koulu, joka olisi heivannut heikoimmat oppilaat toiseen kouluun, jonka ansiosta koulun keskiarvo olisi parantunut.

Ja jos toimittaja olisi vaivautunut lukemaan alkuperäisen jutun ajatuksella, niin olisi tajunnut että kyseessä arvioitiin "suhteellista menestystä", eli mamu-oppilaat olivat suhteessa lähtötasoon kehittyneet enemmän kuin britit, vielä muunmuassa sellaisessa oppiaineessa kuin englanninkieli.
Siis ihan mitä vittua oikeastikko?? :D

Toihan on ihan saatanan hauska läppä, oot vain saatanallinen tosikko ja vielä väärän värinen.

Vielä parempi olis ollut, jos noi olisivat jättäneet maahan puoliksi poltetun suomenlipun ja sitten vetäneet sankoon somalianlipun. Sit sä varmaan olisit runkannut kun et olis tajunnut sittenkään läppää. Sinäkin saatanan mamu nillität siinä ku joku jeesus, joten istuppa alas kun käsketään, olet niinkuin vieraana täällä, joten alappa katsomaan vähän miten käyttäydyt. Näin ne hyppii nenille täällä.

Mamu on lyhenne maahanmuuttajasta. En ole maahanmuuttaja. Mistä tiedät minkä värinen olen ja kerro ihmeessä mikä on oikea väri? Tosikko? Oon kaukana tosikosta.. itseasiassa mua läpämpää jätkää saat jopa ettiä. Mulla vaan huumorin raja menee jossain muualla, ku natsilippujen salkoonvetäminen vastaanottokeskuksen pihamaalle. Käyttäjä Mattih3 kirjotti, että todella pieni osa heittää rasistista nekru läppää ja suurin osa keskustelee maahanmuuton ongelmista ja päättäjien maahanmuuttostrategiasta provosoimatta. Siihen minä vastasin, että ei se mikään pieni osa ole ja ei tarvinnu kuin scrollata sivua muutama sentti alas päin, niin siinähän sinä ja toinen käyttäjä ootte jo heti kaks tyyppiä, jotka kuuluu tähän umpirasistiseen ryhmään. Joten miten mä hypin nenille? Ja mikä mun käytöksessä on vikana? Mitä foorumin sääntöä mä oon rikkonut?

Mamu on lyhenne maahanmuuttajasta. En ole maahanmuuttaja. Mistä tiedät minkä värinen olen ja kerro ihmeessä mikä on oikea väri? Tosikko? Oon kaukana tosikosta.. itseasiassa mua läpämpää jätkää saat jopa ettiä. Mulla vaan huumorin raja menee jossain muualla, ku natsilippujen salkoonvetäminen vastaanottokeskuksen pihamaalle. Käyttäjä Mattih3 kirjotti, että todella pieni osa heittää rasistista nekru läppää ja suurin osa keskustelee maahanmuuton ongelmista ja päättäjien maahanmuuttostrategiasta provosoimatta. Siihen minä vastasin, että ei se mikään pieni osa ole ja ei tarvinnu kuin scrollata sivua muutama sentti alas päin, niin siinähän sinä ja toinen käyttäjä ootte jo heti kaks tyyppiä, jotka kuuluu tähän umpirasistiseen ryhmään. Joten miten mä hypin nenille? Ja mikä mun käytöksessä on vikana? Mitä foorumin sääntöä mä oon rikkonut?
Muistitko vetää porot kolviin myös silloin kun se moskeija täällä heitti pihalleen kyltin, jossa Islman on ainoa oikea uskonto? Tuskin.

Puheista päätellen sä olet ihka oikea värilinen, himmeä, tumma, päätä itse. Et kuitenkaan valkoihoinen. Ja sen takia sun närkästymisen natsiläpästä ymmärtää. Mutta ole hiljaa, se on hauska läppä.

Muistitko vetää porot kolviin myös silloin kun se moskeija täällä heitti pihalleen kyltin, jossa Islman on ainoa oikea uskonto? Tuskin.

Puheista päätellen sä olet ihka oikea värilinen, himmeä, tumma, päätä itse. Et kuitenkaan valkoihoinen. Ja sen takia sun närkästymisen natsiläpästä ymmärtää. Mutta ole hiljaa, se on hauska läppä.

En ole kuullukaan tommosesta moskeijaläpästä. Jos oisin ton kyltin nähny, ni voi olla että oisin ite sen kyltin siitä repiny helvettiin.

En ole tumma, mutta en myöskään mikään puhdas valkoinen lakana. Sanotaan näin että mä oon semmoinen cafe latte, semmoinen josta naiset unelmoi ja miehet kadehtii. Semmoinen sopivan terveen värinen pieni vaalea rusketus. Semmoinen väri, jota ehkä sinäki kesällä rannalla tavoittelet.

Veikkaan, että suurin osa puhtaasti 100 % suomalaisistakin pitää tota lippujuttua todella mauttomana ja paskana läppänä.

Toki toki. Etelän miehet ovat kiimaisempia kuin pohjoisen ja raiskaavat suhteessa enemmän. Mutta raiskaustilastot silti romahtaisivat, jos vakioita muutettaisiin. Enkä nyt siis puolusta tällä mitään. Päinvastoin painotin, että nuorille miehille pitäisi laittaa joku kiintiö.

Katin vitut se mistään sellaisesta johdu et etelän miehet on kiimaisempia kuin pohjoisen, meinaat sitten tosissasi väittää ettei kulttuurilla ole tämän kanssa mitään tekemistä?
muslimi kulttuurissahan nainen ei ole edes koiran arvoinen ja naiselle saa tehdä lähestulkoon mitä haluaa, olisiko tässäkin vähän syytä siihen miksi muslimi raiskaajat raiskaavat?

Jokainen normaalilla järjellä varustettu mies osaa pitää kiimansa kurissa ja ajatella myös naisen oikeuksia, teillä musuilla se tuntuu olevan vähän vaikeampaa kuin meillä valkoihoisilla.

Älykkyydellä on ton raiskauksien kanssa tekemistä, jos oo älykäs niin osaat ajatella omilla aivoilla mikä on oikein ja mikä on väärin, mutta noi muslimit on tyhmiä ja impulsiivisiä niin eihän siintä mitään tule.

Veikkaan, että suurin osa puhtaasti 100 % suomalaisistakin pitää tota lippujuttua todella mauttomana ja paskana läppänä.
Riippunee siitä miten natseihin suhtautuu. Vihaako niitä, suhtautuuko neutraalisti vai jopa ihailee. Lasken itseni keskimmäiseen ja siksi mun on vaikea löytää tuosta mitään tavattoman mautonta paskaa läppää. Hieman mautonta, mutta hauskaa kuitenkin. En siis todellakaan ihaile natseja, mutta en ole lähtenyt myöskään siihen kelkkaan missä monilla menee poro nokkaan kun mainitaankin natsit.

Se miten maailman näkee, riippuu ehkä siitä millaisissa piireissä liikkuu. Mulla on luonnollisesti paljon maahanmuuttokriittisiä kavereita, mutta oikeita uusnatseja en tiedä kuin yhden ja sekään ei ole kuin etäisesti tuttu. Näen siis maailman sellaisena, että uusnatseja on tosiaan aika pieni osa kaikista. Noin muuten uusnatsismi on kyllä perseestä, koska tekevät näille maahanmuuttoasioille vain hallaa. Tätä voisi sanoa myös leikkisästi Newtonin kolmanneksi laiksi ihan kuin mekaniikassa: Jokaisella voimalla on yhtä suuri, mutta vastakkaissuuntainen voima. Sanoin tuossa aiemmin, että jos joku tekee ihmisestä rasistin, niin se on kyllä noi perkeleen mokuttajat, eikä mitkään maahanmuuttajat itse, niin sama pätee myös varmasti uusnatseihin. Asioiden esittäminen tarpeeksi suurella kiihkolla saa osan porukasta kääntymään ihan vastakkaiseen suuntaan, olipa asia sitten mikä hyvänsä. Katsoo vaikka muinaista Apple vs Android vääntöä, niin yhtälö on täysin selvä.

Toi on ihan yhtä hauska läppä kuin käydä vaikka vetämässä ruiskun kuva kehokisojen hallin lipputankoon. Varmaan jaksettaisiin täällä kohderyhmässä jeesustella, ulkopuolisia ei kiinnosta tai on hauska läppä.

Juuri nämä viimeiset puolustavat kommentit ali-ihmisineen jne on sellaisia että ne saa minun kaltaiset humanitaariseen maahanmuuttoon erittäin kriittisesti suhtautuvat ihmiset jotka eivät kuitenkaan halua heti leimaantua täysin idiooteiksi pitämään turpansa kiinni.

Hauska läppä tai ei ja ton tyyppinen keskustelu niin ei se ainakaan humanittarista maahanmuuton kriittistä keskustelua edistä vaan vie sivuraiteille. Väitän että tekee haittaa enemmän kuin hyötyä humanitaarisen maahanmuuton kritisoinnille kun kukaan ei voi keskustella ongelmista vaan pitää jauhaa joidenkin apukoululaisten vetästä hakaristilipusta.

Toi on ihan yhtä hauska läppä kuin käydä vaikka vetämässä ruiskun kuva kehokisojen hallin lipputankoon. Varmaan jaksettaisiin täällä kohderyhmässä jeesustella, ulkopuolisia ei kiinnosta tai on hauska läppä.

Juuri nämä viimeiset puolustavat kommentit ali-ihmisineen jne on sellaisia että ne saa minun kaltaiset humanitaariseen maahanmuuttoon erittäin kriittisesti suhtautuvat ihmiset jotka eivät kuitenkaan halua heti leimaantua täysin idiooteiksi pitämään turpansa kiinni.

Hauska läppä tai ei ja ton tyyppinen keskustelu niin ei se ainakaan humanittarista maahanmuuton kriittistä keskustelua edistä vaan vie sivuraiteille. Väitän että tekee haittaa enemmän kuin hyötyä humanitaarisen maahanmuuton kritisoinnille kun kukaan ei voi keskustella ongelmista vaan pitää jauhaa joidenkin apukoululaisten vetästä hakaristilipusta.
Mikä siinä on, että ei vain voida myöntää suurimman osan maahanmuuttajista olevan älyllisesti alivertaisia? Humanitääristä tai ei, ovat alempiarvoisia joka saatanan mittarilla. Johan tuo on PISA-tuloksillakin osoitettu, että ovat hieman vajaita älyllisesti.

No varmaan on joo. Mutta ei se nyt ole normaalia kutsua esim pelkällä amispohjalla olevia vajaa-älyisiksi vaikka kaikilla mittareilla näin onkin meihin korkeammin koulutettuihin verrattuna.

http://*******.net/2015/08/30/kuinka-ja-miksi-tulla-suomeen-ohjeet-shoppailijoille-arabiaksi/

Suomi tekee Nokiat ja mamut on meidän Microsoft.

Katin vitut se mistään sellaisesta johdu et etelän miehet on kiimaisempia kuin pohjoisen, meinaat sitten tosissasi väittää ettei kulttuurilla ole tämän kanssa mitään tekemistä?
muslimi kulttuurissahan nainen ei ole edes koiran arvoinen ja naiselle saa tehdä lähestulkoon mitä haluaa, olisiko tässäkin vähän syytä siihen miksi muslimi raiskaajat raiskaavat?

Jokainen normaalilla järjellä varustettu mies osaa pitää kiimansa kurissa ja ajatella myös naisen oikeuksia, teillä musuilla se tuntuu olevan vähän vaikeampaa kuin meillä valkoihoisilla.

Kongossa (kristitty maa) tehdään eniten raiskauksia maailmassa ja per capita eniten raiskauksiin syyllistyvät Suomessakin juurikin keski- ja länsiafrikasta tulleet. Pääasiassa myös kristittyjä.

Uskonnolla ei ole tekemistä asian kanssa. Nää nuoret lähi-idän kollit täällä ei ole edes koraania nähnykään, saatika tietävät juuri mitään islamin opeista. Ne yksilöt, jotka raiskaavat ovat päästään pipejä. Niin ulkomaalaiset kuin suomalaiset. Ja tummemmat herrat oikeesti on kiimasempia.. tiedä sitten johtuuko genetiikasta vai mistä. Ei se tietenkään ole oikeutus raiskaukseen, mutta perustavanlaatuinen selitys kyllä. Etelä-Afrikka on myös yksi maailman raiskauspääkaupungeista ja suurin osa heistä on kristittyjä.

Ihan vaan palataksemme perusasioiden äärelle....
Mikähän on syynä että emme voisi aivan ensimmäiseksi laittaa kuntoon omana maamme kansalaisten asioita ja vasta sitten ottaa maahamme henkensä hädässä sotaa tai vainoa pakoilevia muunmaalaisia? Ja niitäkin vain ja ainoastaan sen verran ja siinä tahdissa, tarkasti ja rauhallisesti harkiten, kuin mitä voimme niitä kotouttaa perusteellisesti. Ja jos näistäkin toimista huolimatta joku ei kotoutuisi ilman mitään pätevää syytä tai maahamme turvaan otettu aiheuttaisi sellaisen rikollisen teon joka luokiteltaisiin törkeäksi niin siitä seuraisi karkotus. Koska miksi ihmeessä hyysäisimme jotain hlö:ä joka ei sitä ilmeisemmin haluakaan .... eikä halua kunnioittaa antamaamme turvaa.

.... noh... tämähän on jonkun mielestä aivan päätöntä hölynpölyä .....

Ja siksi jatko kysymys..... miksi se on ?

Mutta loppujen lopuksi ..... pelihän on jo menetetty.

Ei saatana sokea reetakin nyt tajuaa että tuo lippujuttu on kannanotto ja hauska läppä. Helevetin mokkakikkeli heti huutelemassa

Vaikutat erittäin sivistyneeltä nuorelta mieheltä. Kuulutko PerSu -nuoriin? Ulosanti ainakin viittaa siihen.

Kyllä mä näen, että se on kannanotto. Mun mielestä sun kaltaisilta ihmisiltä pitäisi kieltää hengittäminen kokonaan. Toiki oli kannanotto.

Back
Ylös Bottom