Kyllä olen monasti miettinyt, että haistakoot vitun koko maa. Siellä ne persut huutaa edelleen lisää vain korkeatuloisilta, mun mielestä vammaisin idea ikinä ottaa niiltä, jotka tekee ja saa aikaan ja antaa niille, jotka eivät tee hevonvitun mitään. Soini on koko homman pääkommari, vetäkööt käteensä. Siellä ne pelaa omaan pussiin puhuen paskaa minkä kerkee suojatyöpaikoissaan ja tyhmät suomalaiset sitten äänestää muna ojossa niitä. Johan se on nähty, että eivät ole saaneet aikaan yhtään mitään, siis tulos on miinuksella. Ne ja niiden jytkyt, vittu mitä paskaa. Sen jälkeen maahanmuuttajat ovat aiheuttaneet enemmän ja enemmän ongelmia ja persut nauraa päin kansan kasvoja edelleen puhuen liirumlaarumia.
Maa pyörisi aivan saatanasti paremmin ilman noita vitun idiootteja perussuomalaisia. Yritykset lähtee helvettiin, korkatuloiset kikkailee minkä kerkee ja sosiaalitulot vain kasvaa. Täällä on niin vitun kallista työllistää, että harmaa talous imee ulkomailta jengiä tänne vetämään likaisia euroja hihaansa. Ja suo vain syvenee kun sosiaalitukeen pumpataan enemmän ja enemmän rahaa, ketään ei kiinnosta kohta tehdä mitään töitä kun rötväämällä saa saman verran ja ne jotka sitten saa aikaan kunnolla, lutvii verotuksen suossa yrittäen säilyttää edes osan siitä mitä ovat saavuttaneet ihan itse.
Perussuomalaiset, tämän maan syöpä. Joo, yritysveroa vain ylös ja lisää korkeatuloisilta. Mun puolesta jokainen niistä hinttareista sais jäädä auton alle, kateellisia kusipäitä.
Kyllä kuulkaa vituttaa katsoa koiraa kusettaessa tossa sossun nurkalla lojuvia natiiveja, neekereitä, manneja ja muita saatanan lusmuja, jotka nostavat mun rahat sieltä tyytyväisinä. Siinä ne bisse kädessä naureskelee kun on taas korvauspäivä. Tehnyt niin mieli monta kertaa mennä sisään ja räyhää täysiä "haistakaapa kaikki pitkä paska vitun hinaajat, menkää töihin saatana".
Ja joo, kyllä vituttaa ja vituttaisi teitäkin jos yli 40% teidän tuloista menis noille runkkareille. Mä hyväksyisin tämän verotuksen sitten, jos kaikilta otettais sama prosentti, mutta tää progressio on kyllä niin penaalista. Mun satanen tässä maassa on alle 60 euroa. Ja ne jotka sen nostaa, eivät maksa penniäkään veroja.
Huomaa kyllä että sulla ei ole mitään käryä siitä minkä takia ollaan tässä jamassa. Se ei todellakaan ole Persujen syytä.
Hallituksessa ovat viime vuosina olleet pääsääntöisesti Kokoomus ja SDP.