Minä tuomitsin epäasialliset viestit, enkä ole puolustanut sellaista. Sinun viesteistäsi vain tuntui paistavan läpi erilainen suhtautuminen vihaviesteihin riippuen siitä kuka on lähettäjä ja vastaanottaja.
1. Joku oli sitä mieltä, että Nasiman ei pitäisi valittaa rasistisista vihaviesteistä, koska joku toinen muslimi on paska ihminen. (joka siis ilmeisesti jotenkin oikeuttaa asiaan täysin osattoman Nasiman kokeman ahdistelun tai vie häneltä oikeuden loukkaantua siitä)
2. Toinen keskustelija oli sitä mieltä, että koska jossain ambomaassa raiskataankin naisia, niin Nasima voisi painua sinne. (tätä johtopäätöstä ei meikäläisen järki enää riittänyt selittämään)
3. Minä vastasin kahdelle ylimmälle kommentoijalle, että oli Nasima syntyjään mistä hyvänsä ja minkä värinen tai uskoinen tahansa, niin rasistiset vihaviestit hänelle ovat väärin, kun ei ole ilmeisesti kuitenkaan kenellekään mitään pahaa tehnyt.
Ja jollain logiikalla sinä väänsit tästä sellaisen käsityksen, että minulla olisi erilainen suhtautuminen vihaviesteihin riippuen lähettäjästä ja vastaanottajasta? :wtf:
Osaisitko selittää kuinka päädyit tällaiseen lopputulemaan? Koska moni muu saattaisi käsittää, että olin täysin päinvastoin sitä mieltä, että vastaanottajan etninen tausta ei oikeuta häneen viattomana osapuolena kohdistunutta vihapuhetta.