Luulisin noiden Nasimalle kirjoittelevien olevan kohtalaisen pieni, mutta valitettavan äänekäs ja huonosti käyttäytyvä (ja koulutettu) työttömistä koostuva porukka. Valitettavasti nämä sankarit tekevät karhunpalveluksen antamalla tuolle rasittavalle epäolennaisuuksiin keskittyvälle naikkoselle kunnon lyömäaseen. Toivottavasti ymmärtäisivät lopettaa sen, ihan meidän kaikkien edun puolesta.
Mielestäni (ja varmaan kaikkien muidenkin mielestä) olennaisempaa on se, että kyseessä on kuitenkin vain muutama nazi per miljoona suomalaista, kun lähettelee tuollaista kunnon rasistista paskaa. Samalla muutama hassu maahanmuuttaja vain tuhansista (esim. noin 15k somaliaa puhuvaa) tiettyjen kansojen edustajista raiskaa ja tekee rikoksia aivan liian osan kokonaisuudesta. Kumpi sitten onkaan suurempi yhteiskunnallinen ongelma...
Eli sä et arvosta vähemmänkoulutettuja tai herra nähköön työttömiä kanssakansalaisia?
Kuitenkin ihmisten pitäisi arvostaa toisiaan ja oli ne eri maista tai eri värisiä?
Ja meidän maassa majailevat erimaalaiset ja värikkäät ihmiset ei pääasiassa tee töitä, ei ole minkään valtakunnan tutkintoa, ei osaa lukea eikä suomea.
Eikö tällä sinun ajatusmallilla moiset alemmat barbaarit joutaisi haudatuksi elävältä sikalan taakse?
Ps. En väitä että sä ajattelisit noin, mutta jos joku asettaa eri ihmisryhmät eriarvoiseen asemaan vaikkapa sosioekonomisen taustan takia on se ajattelutapa samaa sukua nyt sen rasismin kanssa. Toisille rasismin kohteet on itseä tyhmemmät/ köyhemmät/ rumemmat/ toisille itseä somalimmat/muslimimmat/ neekerimmät tai mustalaisemmat.
Samaa mieltä siitä että natseilemalla tekee vaan hallaa elintärkeille asioille kuten suomalaisen kansakunnan selviämiselle, valkoisen eurooppalaisen kulttuurin säilyttämiselle ja muille suuremmille arvoille.
Vastustajat saa liikaa lyömäaseita, pitää taistella asian puolesta sivistyneemmin. Gandhia lainatakseni: first they ignore you, then they laugh at you, then they fight you and then you win.
Ps. Mitä mun muuttamiseen Afganistaniin tulee, kuten täällä on ehdotettu: mitä te luulette että tapahtuisi jos minä muuttaisin sinne, raiskaisin, tappaisin ja polttaisin paikallisen 17-vuotiaan tytön? Linnaa 8 v, vapaana ensikertalaisena ennen korean talviolympialaisia?
Entä jos panisin paksuksi jonkun ikäiseni naisen out of wedlock? Tulisin tervetulleeksi sukuun, ja appiukko tarjoaisi viskiä ja veisi minut mökilleen kalastamaan?
Jos pyrkisin maan parlamenttiin? Eri heimojen edustajat loya jirgassa kilpaa kyselisivät minua juuri heidän tiimiin?
Jos perustaisin evankelisluterilaisen seurakunnan ja saarnaisin uskostani Raamatun pyhään sanaan? Valtio rakentaisi minulle oman kirkon verorahoilla ?
Antaisi minun kokoontua Kabulin kirjastoissa?
Haluaisin tuoda maanmiehiäni mukaan elämään sosiaaliavustuksilla? Valtio lahjoittaisi minulle toyota land cruiserin koska sellainen on perin mukava ajokki ainakin kamelin verrattuna, paikalliset menkööt bussin katolla tai kamelin kyttyröiden välissä.?
Entä jos viettäisin kulttuurini mukaista juhannusjuhlaa? Saisin olla ilmoittamatta kännissä lomailemassa koska se kuuluu kulttuuriini ja muut saisi tottua siihen?
Entä jos haluaisin noudattaa kulttuuriin mukaista suojaikärajaa ja panna 16-kesäistä teinipimatsua? Poliisit kääntäisivät katseensa sivuun ja sanoisivat että se kuuluu suomalaiseen yhteiskuntaan, eikä ole mitenkään laitonta, hän noudattaa kulttuuriaan?
Miksi meidän maassa yleensäkään ei toimita ulkomaisia kohtaan tasan samoin kuin muitakin, ja reagoitaisi rankalla kädellä jos joku "harjoittaa kulttuuriaan"