Veikkauksia malmön pommi-iskun tekijän väristä? Ei taatusti uutiset kerro, vaikka epäilyt osuisikin oikeaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkauksia malmön pommi-iskun tekijän väristä? Ei taatusti uutiset kerro, vaikka epäilyt osuisikin oikeaan.
Säpo: Jopa 300 ruotsalaista taistelee Isisin riveissä | Yle Uutiset | yle.fi
Darwin Awards 2014 pitäisi antaa Ruotsille.
Käsittääkseni Suomesta on lähtenyt kuitenkin suhteellisesti eniten.
Euroopan unionin tuomioistuin päätti tiistaina, että homoseksuaalisuuden perusteella turvapaikkaa hakevia henkilöitä ei saa määrätä todistamaan seksuaalista suuntautumistaan testissä. Päätös on voimassa kaikissa EU:n jäsenmaissa.
...
EU:n tuomioistuin päätti viime vuonna, että hakijan homoseksuaalisuus voi olla peruste turvapaikan myöntämiselle, jos sen vuoksi voi joutua vainon kohteeksi hakijan kotimaassa.
Haaparannan pikkukaupunkiin tulee mielipuolisten ruotsalaisten ansiosta kylpylähotelli 500:lle pakolaiselle.
Vahvistus: Cape Eastiin 500 pakolaista | Pohjolan Sanomat
Sellaista rahan tarvetta ei tule koskaan olemaan, että jollekkin kamelikuskille asuntoni myisin. Ryssät on yrittänyt ostaa jo monta vuotta meidän suvulta maaplänttiä, ja tarjonnut moninkertaista summaa maan hintaan nähden, mutta niinpä vaan ei maata ryssiille myydä.Pitäisköhän mun itkeä vai nauraa. Maahanmuuttajat vei mun asunnon. Ei niille mikään riitä. Saatanan saatana :wall:. Mutta mutta sossu ei sitä niille lahjoittanut. Vaan tulivat röyhkimykset kaupoille ja jättivät mulle kipurahoiksi kuusinumeroisen summan rahaa. Toivun kyllä tästä jotenkin. Mitäköhän tämän ketjun "maahanmuuttokriittinen" jengi olisi tehnyt kun tajuaa että asunto myydään ulkomaalaiselle (muslimikin taisi vielä olla)? Olisko haukuttu GoldenKelaa ja haistateltu? Vai olisko nuoltu ylpeys, laitettu nimet lappuun ja otettu rahat?
Haaparannan pikkukaupunkiin tulee mielipuolisten ruotsalaisten ansiosta kylpylähotelli 500:lle pakolaiselle.
Vahvistus: Cape Eastiin 500 pakolaista | Pohjolan Sanomat
Pitäisköhän mun itkeä vai nauraa. Maahanmuuttajat vei mun asunnon. Ei niille mikään riitä. Saatanan saatana :wall:. Mutta mutta sossu ei sitä niille lahjoittanut. Vaan tulivat röyhkimykset kaupoille ja jättivät mulle kipurahoiksi kuusinumeroisen summan rahaa. Toivun kyllä tästä jotenkin. Mitäköhän tämän ketjun "maahanmuuttokriittinen" jengi olisi tehnyt kun tajuaa että asunto myydään ulkomaalaiselle (muslimikin taisi vielä olla)? Olisko haukuttu GoldenKelaa ja haistateltu? Vai olisko nuoltu ylpeys, laitettu nimet lappuun ja otettu rahat?
Sellaista rahan tarvetta ei tule koskaan olemaan, että jollekkin kamelikuskille asuntoni myisin. Ryssät on yrittänyt ostaa jo monta vuotta meidän suvulta maaplänttiä, ja tarjonnut moninkertaista summaa maan hintaan nähden, mutta niinpä vaan ei maata ryssiille myydä.