Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Sitä "nuorisoa" on ollut ympäri maailmaa ja eritoten Euroopassa paljon hyökkäilemässä synagogien ja juutalaisten liikkeitten kimppuun, mutta Suomen media vaikenee asiasta. Ranskassa ollut monisatoja "ihmisiä" ollut hyökkäilemässä, hyvin on onnistunut kotoutus. Jännä homma kun luin tosta Norjan terroriuhasta Ylen sivuilta ni ei ollut mitään mainintaa Syyriasta ja että äärimuslimit ovat asialla, hyvin on taas Yle muokannut uutista ja jättänyt tärkeimmän seikan kertomatta.

Sitä "nuorisoa" on ollut ympäri maailmaa ja eritoten Euroopassa paljon hyökkäilemässä synagogien ja juutalaisten liikkeitten kimppuun, mutta Suomen media vaikenee asiasta. Ranskassa ollut monisatoja "ihmisiä" ollut hyökkäilemässä, hyvin on onnistunut kotoutus. Jännä homma kun luin tosta Norjan terroriuhasta Ylen sivuilta ni ei ollut mitään mainintaa Syyriasta ja että äärimuslimit ovat asialla, hyvin on taas Yle muokannut uutista ja jättänyt tärkeimmän seikan kertomatta.

On meillä noita antisemiittinatseja ihan omastakin takaa täällä. Viittaan aiempaan keskusteluun tässäkin säikeessä erään magneettimedia-fanittajan kanssa.

Muuten:
"Turvallisuuspoliisin saaman informaation mukaan suunnitelman tekemiseen liittyy Syyriassa taisteluihin osallistunut ryhmittymä."

"Norjassa välitön terrori-iskun uhka" ? vaikuttaa myös Suomen rajan valvontaan | Yle Uutiset | yle.fi

Enpä ole ennen tätä päivää huomannut somaleita ajavan Viron rekkareissa olevilla autoilla. Onko tämä joku uusin somalien keksintö järjestelmän hyväksikäytöksi?

Mä kävelen suhteellisen paljon Kampissa kun täällä asun, eikä mua ole kyllä kerjäläiset paljon pysäytelleet. Oikein odotan, että joku tulis hihaan kiinni, niin sais napata kameran ja kuvata "KERJÄÄ HUORA, KERJÄÄ, KERJÄÄ KAMERALLE!". Sit kun ne pelkää kameraa aivan jumalattomasti, niin perään vain "VITTUUNKO SÄ MEET, KERJÄÄ LEHMÄ KU MÄ KÄSKEN, POLVILLES SIITÄ JA KERJÄÄ".

Ihan terveen kuulloista fantasiaa. Ei sillä, etteikö kerjääminen vituttaisi, Helsingissä ongelma varmasti eri sfääreissä...

Osaako joku asioihin perehtynyt muuten kertoa, että mikä ero on näillä Romaniasta ja Bulgariasta tulevilla romanikerjäläisillä ja näillä matalalla äänellä suomea puhuvilla "manneilla" (Ahlgrenit, Tinot, Mertsit jne.) Entä nämä Englannin mustalaiset, joista erilaisissa tosi-tv-ohjelmissakin on juttua, kuinka pukeutuvat häihin överityylillä ja kiertelevät ympäriinsä asuntoautoilla (osa heistähän on hyvin vaaleita kotimaan Rogereihin ja Allaneihin verrattuna). Nämä kolme ryhmäähän ovat selkeästi erilaisia.

No ainakin se ero kotimaisilla manneilla noihin Romanian ja Bulgarian kansalaisiin on, että meilläkin kohdattu manne-rotu polveutuu intialaisista. Sinänsä romani on harhaanjohtava nimitys. Ellei sitten Romanian kansalaiset polveudu myös intialaisista.

Asiaa sivuten. Minä olen ollut aina vannoutunut natsi ja naisihanteeni on ollut pitkä nainen vaalealla tukalla ja sinisillä silmillä. Olen aina pitänyt aasialaisia naisia helvetin rumina ja vastenmielisen näköisinä.

Kuten eräässä toisesa ketjussa sanoin niin Thaimaan lomani toisen viikon maanantaina tapasin vinosilmän ali-ihmisen, joka oli niin kaunis, että en ole sellaista ikinä eläissäni nähnyt.

Hän oli vain niin kaunis, ihana ja naisellinen nainen. Nyt kun olen taas stadissa ja vastaan tulee nainen, jota katson sivusilmällä niin vertaan häntä tuohon ali-ihmiseen ja suomalainen häviää 6-0.

Jos Thui sanoisi minulle, että "Chtulhu Darling" tapa kaikki niin minä tappaisin kaikki. En edes epäröisi hetkeäkään.

No me otamme tänne ihmisiä, jotka tulevat työn perässä ja kotoutuvat tänne. Kaikille muille annetaan kenkää perseeseen. Vaimoni, joka on maahanmuuttaja nuokkuu tuossa vieressäni ja minä olen maksanut hänelle kaikki koulut ja hoitanut hänet duuniin.

Eli siis mielipiteeni: Suomelle hyödylliset maahanmuuttajat OK, kaikki muut pihalle. Tosin olen sitä mieltä, että ns. neekerit eivät pysty olemaan Suomelle hyödyllisiä maahanmuuttajia muuten kuin yksittäistapahtumina.

Vähän ristiriitaista, mutta olkoon.
Olethan muistanut kertoa rakkaalle vaimollesi että pidät häntä ali-ihmisenä?

No ainakin se ero kotimaisilla manneilla noihin Romanian ja Bulgarian kansalaisiin on, että meilläkin kohdattu manne-rotu polveutuu intialaisista. Sinänsä romani on harhaanjohtava nimitys. Ellei sitten Romanian kansalaiset polveudu myös intialaisista.

Romanian kielihän on lähimpänä muinaista latinan kieltä, mutta siitä tuskin voi vetää mitään johtopäätöksiä romanialaisista tai romanian mustalaisten alkuperästä.

Romanian kielihän on lähimpänä muinaista latinan kieltä, mutta siitä tuskin voi vetää mitään johtopäätöksiä romanialaisista tai romanian mustalaisten alkuperästä.

Romanian nimi maana tosiaankin tulee siitä että se oli muinaisen Rooman Valtakunnan provinssi ja kieli on myös sekoitus italiaa ja slaavilaista molotusta. Tällä tuskin kuitenkaan on mitään tekemistä romanian romanien kanssa? Yhteensattuma.

Vähän ristiriitaista, mutta olkoon.
Olethan muistanut kertoa rakkaalle vaimollesi että pidät häntä ali-ihmisenä?

Olen kertonut. Hän muistuttaa minulle, että aasialaisten keskimääräinen älykkyysosamäärä on suurempi kuin meillä vaaleanpunertavilla. Taisi olla vanha viesti, jota lainasit, koska olemme nyt naimissa jo pari vuotta ja meillä on talo Suomessa ja Viidakossa. Viidakolla tarkoitan paikkaa missä näkee yhden valkoisen miehen noin kahden viikon välein. Noh, ainakin heikäläisilla on hauskaa, kun kävelen riisipeltojeni läpi niin kaikki tuijottavat minua kuin lehmä uutta porttia ja lapset juoksevat kirkuen pakoon. PS. kuinka monella poliisi on ampunut rynkyllä hääjuhlissa?

Olen kertonut. Hän muistuttaa minulle, että aasialaisten keskimääräinen älykkyysosamäärä on suurempi kuin meillä vaaleanpunertavilla. Taisi olla vanha viesti, jota lainasit, koska olemme nyt naimissa jo pari vuotta ja meillä on talo Suomessa ja Viidakossa. Viidakolla tarkoitan paikkaa missä näkee yhden valkoisen miehen noin kahden viikon välein. Noh, ainakin heikäläisilla on hauskaa, kun kävelen riisipeltojeni läpi niin kaikki tuijottavat minua kuin lehmä uutta porttia ja lapset juoksevat kirkuen pakoon. PS. kuinka monella poliisi on ampunut rynkyllä hääjuhlissa?

Luuliko ne sua terroristiksi? :D selvisit kumminki?

Luuliko ne sua terroristiksi? :D selvisit kumminki?

Pari skidiä alkoi tappelemaan, kun oli riitaa kylien välillä. Poliisi huusi jotain ja skidit jatkoivat tappelua. Poliisi ampui pari laukausta päiden yli ja sitten tuli pamppua. Vaimonsiskonkumminkaima näytti seuraavana päivänä, että häntäkin oli lyöty bambuhalolla..lähes pohjalaiset häät...

Itä-aasialaisilla,eli kiinalaisilla, korealaisilla ja japanilaisilla on. Ei kaakkois-aasialaisilla.

Back
Ylös Bottom