Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Noni, siinä näet, jos olet tehnyt suomalaisten alkkisten kanssa töitä: Suomessa alkkiksetkin tekevät töitä, mutta mamuja ei paljoa töissä näy, vaikka eivät olisi alkkiksiakaan...

:hyvä: Heh joo, voihan tuon noinkin ymmärtää. Olisi pitänyt sanoa, että tein töitä alkkisten PARISSA. Alkkikset eivät valitettavasti tehneet töitä kanssani, vaan työssäni oli kyse heidän eräänlaisesta paimentamisesta.

Eikä niistä alkkiksista juuri kukaan ollut valitettavasti missään töissä.

:hyvä: Heh joo, voihan tuon noinkin ymmärtää. Olisi pitänyt sanoa, että tein töitä alkkisten PARISSA. Alkkikset eivät valitettavasti tehneet töitä kanssani, vaan työssäni oli kyse heidän eräänlaisesta paimentamisesta.

Nyt sitten vakava kysymys: onko alkoholismi sairaus vai oma, kiva elämäntapa ja ajanviete?

Tuohon en osaa vastata. Tulkintakysymys. Jos on elämäntapa, niin ei kyllä ole alkkiksenkaan mielestä kiva, jos on päässyt riittävän pitkään jatkumaan.

Joka tapauksessa alkoholismista selviäminen on 95 % itsestä kiinni, sen voin noiden työkokemusten perusteella sanoa.

- - - Updated - - -

Muuten aasinsilta takaisin aiheeseen, viittasitko Hillitö siihen ajatukseen että esim. islam tai muu mamukulttuuri on elämäntapa, jota voisi halutessaan myös muuttaa?

Jonkin verran olen alkkisten kanssa joskus töitä tehnyt ja suhdeluvut taisi olla jotain 100 suomalaista ja 0-1 mamua.

Tuki- vai hoitoalalla?

Mä oon tehny kanssa paljon vaikka mitä. Silti ne kännäävät nehrut jotka ovat tuplakulu eivät näy eriteltynä tilastoissa.

Oon joskus ennenkin postannu tänne Pauli Vahteralta tekstin mutta tähän hetkeen sopii mainiosti.
Olen eri mieltä notta hirviörasistipultsarit on kalliimpia kuin mamut. Möykkysen "muutaman" kerran postaama raiskaustilasto mamuista kertoo kuinka prosentuaalisesti muslimimaista tulleet raiskaavat reilusti enemmän verrattuna kantaväestöön.
Taitaa olla vielä Möykkynen postannut työllistymisprosentitkin eri kansallisuuksien kohdalla ja siellä samat kansallisuudet vuodesta toiseen ovat huonosti työllistyneitä joten paljonkohan löytyy loisia.

Pauli Vahtera:

Raiskaukset aiheuttavat etenkin raiskatun mielenterveyteen vaikuttavia ongelmia. Raiskaajat eivät arvattavasti käytä kondomia, joten myös erilaisia sukupuolitauteja leviää raiskausten kautta.

Olen seurannut maahanmuuttajan raiskaaman 12 vuotiaan tytön kohtaloa. Raiskaaja on ajat sitten voinut jatkaa omaa viheliäistä elämäänsä, eikä häntä ole karkotettu. Tytön kohtalo on julma. Hän ei ole saanut omasta elämästään kiinni ja yhteiskunta pyörittää häntä laitoskierteen ja mielialalääkkeiden voimin. Kahden vuoden psykiatrisen hoidon avulla tyttö olisi mitä ilmeisimmin saatu kuntoutettua oikeaan elämään, mutta siihen Suomella ei ole varaa. Lääke”hoito” tulee halvemmaksi. Rahaa pitää säästää korruptio-veronkierto-euromaiden tukemiseen, maahanmuuttajien kotouttamiseen ja kehitysapuun.

Raiskauksesta epäillyistä on maahanmuuttajataustaisia kymmenkertainen määrä suhteuttuna heidän osuuteensa Suomessa asuvista.

Tosta voi lukea koko jutun: Maahanmuuttaja terve kuin pukki | Pauli Vahtera | Blogit | Iltalehti.fi

Että se siitä hirviörasistipultsarit on kalliimpia tämän maan taloudelle kuin mamu joka raiskaa...

Aijjai!
Maahanmuutto todettiin vähän aikaa sitten maksavan Suomelle 250 milj euroa, kun Kuparikatto nohevasti huomasi OECD:n viime raportin peitelleen tätä asiaa.

Alkoholin läträäminen maksaa suorina kustannuksina pelkästään julkiselle sektorille vuodessa 1 mrd euroa.
Suomen ASH - Alkoholihaittojen kustannukset

Tästä on poissa esim. ennenaikaiset kuolemat ja aiheettomien sairauslomien kustannukset ja varmasti osittain alkoholin aiheuttama ennenaikainen työkyvyttömyyskin. Eikä tietenkään vaikka alkoholismin takia tehtyjä huostaanottoa ja alkoholistin läheisilleen aiheuttamaa pahaa oloa ja kärsimystä joka myös osaltaan näkyy sairausloma- ja työkyvyttömyystilastoissa. Nämä epäsuorat kustannukset nostavat alkoholin aiheuttamien kustannusten määrän 5-7-kertaiseksi:
MTV - Kotimaa

Olet tässä asiassa Vulgrim pahasti väärässä ja vielä kehtaat taas lähteä tuolle loukkauslinjalle. No, itsepähän aloitit, joten voinhan minäkin. Taidat itse todellakin olla joko keskenkasvuinen tai asut jossain ankkalammella kultapossukerhokavereidesi kanssa. Tai sitten olet joku rasismifantasioiden keskellä elävä uusnatsi. Kuka tahansa joka on tehnyt kansan syvien rivien parissa töitä, asunut "kunnon" lähiössä tai pitänyt edes silmänsä auki ja lukenut lehtiä ymmärtää, että viina on ollut ja on tänäkin päivänä tämän kansan pahin kirous. Ja aika moni meistä on kokenut viinan kirot ihan itsekin tai joku perheenjäsen on juoppo.
Sinä puhuit hirviörasistipummeista, ovatko kaikki alkoholia käyttävät sellaisia. Luuletko tosiaan, että mamut eivät käytä viinaa ja huumeita, maailmassa on monia maita joissa viina ja huumeet ovat paljon pahempia ongelmia kuin Suomessa.

Ja tuo ASH:n tutkimus on mitä on, "epäsuorine" kuluineen.

Mistä itseinhosi ja Suomi vihasi johtuu, viinasta vai, miksi olet koko ajan negatiivinen ja vihamielinen?

- - - Updated - - -

Olit töissä alkkisten kanssa ja valitat, että suomalaiset ovat alkkiksia, kukahan on näköalaton ja yksisilmäinen, vai olitko hodettvana. En usko edes väitettäsi 100-1 suomalaiset vs. mamut, niin paljon olet täällä valehdellut. Entäs somalien khat ongelma, jonka rinnalla länsimaalaisten alkoholismi on pientä?

^Sen enempää teidän väliseen ystävyssuhteeseen puuttumatta, kannattaisiko joskus lukea omaa tekstiä ihan ajan kanssa ja yrittää olla mahdollisimman objektiivinen? Abo-ville on heittänyt ketjuun ihan asiallisia kannanottoja, vaikka mielipiteet ja näkemykset poikkeavatkin ketjun "peruskäyttäjästä". Hänen keskustelunsa ja argumentointinsa on ollut ihan asiallista, mutta vastaukset hänelle tuntuvat olevan kiukunsekaista syyttelyä, vittuilua ja sormella osoittelua. Jos asioista halutaan täällä keskustella huom. keskustella, niin erilaiset näkökulmatkin täytyy pystyä ottamaan huomioon ja pysyä silti asiassa.

Jos taas tarkoitus ei ole keskustella maahanmuutosta, vaan huutaa vaan ählyneegeriä, niin eikö sen voisi tehdä vaikka tuolla ankarassa vitutusketjussa?

Kokoajan täällä on keskusteltu, en ymmärrä pointtiasi dabo1. Missä vaiheessa täällä huudetaan kokoajan ählyneegeriä? Jos jossain vaiheessa sanotaan jotain "alatyylistä" ni se on aina yleensä kun jokin rikos on tapahtunut, esim joku on raiskattu ja lehdistö on "unohtanut" mainita tärkeitä asioita tai jopa tahallaan johtanut harhaan esim "tamperelaismies" tai "helsinkiläinen" ja sitten oikeudenpöytäkirjoista käy ilmi että tämä "helsinkiläinen" onkin kappaskummaa Ahmed tai Abdullah tai Muhammed.

- - - Updated - - -

Vielä Abo-Villelle että moni suomalaisista alkkiksista on ollut kymmeniä vuosia töissä, vielä silloin kun on pystynyt pitää kulissia yllä. Moniko "mamu" on ollut oikeissa töissä?

Mitä siitä vaikka alkkikset olisikin hiukan kalliimpia kuin mamut. Alkkiksia nyt kun kuitenkaan ei voi "kipata takas Afrikkaan" tai "jättää ottamatta maahan". Jos meillä on jo valmiiksi yhteiskunnan varoilla eläviä loisia niin miksi niitä pitää ottaa lisää?

Kokoajan täällä on keskusteltu, en ymmärrä pointtiasi dabo1. Missä vaiheessa täällä huudetaan kokoajan ählyneegeriä? Jos jossain vaiheessa sanotaan jotain "alatyylistä" ni se on aina yleensä kun jokin rikos on tapahtunut, esim joku on raiskattu ja lehdistö on "unohtanut" mainita tärkeitä asioita tai jopa tahallaan johtanut harhaan esim "tamperelaismies" tai "helsinkiläinen" ja sitten oikeudenpöytäkirjoista käy ilmi että tämä "helsinkiläinen" onkin kappaskummaa Ahmed tai Abdullah tai Muhammed.

- - - Updated - - -

Vielä Abo-Villelle että moni suomalaisista alkkiksista on ollut kymmeniä vuosia töissä, vielä silloin kun on pystynyt pitää kulissia yllä. Moniko "mamu" on ollut oikeissa töissä?

Pointti kohdistui erityisesti tuohon Riihitontun purkaukseen, jossa hän kovin sanoin dissasi Abo-villeä. "Mistä itseinhosi ja Suomi vihasi johtuu, viinasta vai, miksi olet koko ajan negatiivinen ja vihamielinen?" ja "Olit töissä alkkisten kanssa ja valitat, että suomalaiset ovat alkkiksia, kukahan on näköalaton ja yksisilmäinen, vai olitko hodettvana."

Ymmärrän kyllä, että keskustelu on paikoin tiukkaa, mutta keskustelukumppaneiden dissaus ei nyt johda mihinkään, vaikka se sillä hetkellä ehkä helpottaakin..?

^Sen enempää teidän väliseen ystävyssuhteeseen puuttumatta, kannattaisiko joskus lukea omaa tekstiä ihan ajan kanssa ja yrittää olla mahdollisimman objektiivinen? Abo-ville on heittänyt ketjuun ihan asiallisia kannanottoja, vaikka mielipiteet ja näkemykset poikkeavatkin ketjun "peruskäyttäjästä". Hänen keskustelunsa ja argumentointinsa on ollut ihan asiallista, mutta vastaukset hänelle tuntuvat olevan kiukunsekaista syyttelyä, vittuilua ja sormella osoittelua. Jos asioista halutaan täällä keskustella huom. keskustella, niin erilaiset näkökulmatkin täytyy pystyä ottamaan huomioon ja pysyä silti asiassa.

Jos taas tarkoitus ei ole keskustella maahanmuutosta, vaan huutaa vaan ählyneegeriä, niin eikö sen voisi tehdä vaikka tuolla ankarassa vitutusketjussa?
Åbo-Willestä on asiallisuus kaukana, hän on keskittynyt lähinnä kiukutteluun, syyttelyyn ja mamujen puolusteluun, kun suomalaisetkin. Toivoisi tosiaan åboltakin asiallista keskustelua vittuilun sijaan, jos et huomaa åbon epäasiallista käytöstä, niin ei voi mitään. Ählyneegerin huutaminen on epäasiallista, minä en ole sellaista harrastanut mutta åbo saa ihan sitä mitä tilaa.

Miksiköhän jokaisella foorumilla nimenomaan ne mokuttajat ovat epäasillisimpia ja menevät henkilökohtaisuuksiin ja siksi saavat usein bannia. Mokuttajissa tuntuu olevan keskimääräistä enemmän mielenterveyskuntoutujia joilla on aikaa riehua netissä eikä normaalien ihmisten estot ja käyttäytymissäännöt ole haittana.

Pointti kohdistui erityisesti tuohon Riihitontun purkaukseen, jossa hän kovin sanoin dissasi Abo-villeä. "Mistä itseinhosi ja Suomi vihasi johtuu, viinasta vai, miksi olet koko ajan negatiivinen ja vihamielinen?" ja "Olit töissä alkkisten kanssa ja valitat, että suomalaiset ovat alkkiksia, kukahan on näköalaton ja yksisilmäinen, vai olitko hodettvana."

Ymmärrän kyllä, että keskustelu on paikoin tiukkaa, mutta keskustelukumppaneiden dissaus ei nyt johda mihinkään, vaikka se sillä hetkellä ehkä helpottaakin..?
Voi kyynel, olinko väärässä, missä kohti? Älä ala sijaisloukkaantumaan åbon puolesta, hän dissaa muita joten häntä voi dissata. Åbo-wille on negatiivinen ja mollaa koko ajan suomalaisia ja keskustelukumppaneita, hän väittää suomalaisia alkoholisteiksi, joten oletin, että hän pitää muita suomalaisia samanlaisina, kuin itse on, hän puolustaa mamujen rikoksia "kun suomalaisetkin". Muuten, missä kohti minä olen puhunut "ählyneekereistä"?

Oliko sinulla muutakin asiaa, kuin alkaa keskustelemaan keskustelijoista? Minkälaisina sinä pidät suomalaisia, mitä mieltä olet maahnmuuttopolitikasta? Mitä mieltä olet eräiden mamuryhmien suuresta yliedustuksesta rikos- ja työttömyystilastoissa, huonosta huoltosuhteesta, syrjäytymisestä ja sopeutumattomuudesta?

Abo-villen kommentti suomalaisesta alkoholiongelmasta pitää kyllä paikkansa, mitään tekemistä maahanmuuton kanssa sillä ei kyllä ole.. Teet Riihitonttu kyllä aika huikeita yleistyksiä ja tulkintoja tänne kirjoittavasta porukasta! Täällä on ollut muutama trolli ja disgust, joka jaksoi omaa rooliaan aikansa, mutta muuten kiihkoilu ja vouhottaminen tulee kyllä muutaman asianharrastajan kynästä.

Itse suhtaudun maahanmuuttoon kriittisesti, mutta en ole rasisti, enkä pidä rasismista. Rikoksia tekevät mamut pitäisi lähettää takaisin mistä ovat tulleetkin, paranisi samalla yritteliäitten mamujen maine kertaheitolla. Asioista tulee kuitenkin keskustella avoimesti niiden oikeilla nimillä, mutta turha yleistäminen ja ihmisryhmien leimaaminen ei ole mielestäni oikea toimintapa.

Kohuttu muslimisaarnaaja julisti oppia homoista - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat sponsored by suomalaiset veronmaksajat. Miten vittuun Halla-Aho saa tuomion ja jokunen muukin Suomessa, esim ne Lieksan nuoret facebook sivuista mutta sitten tälläinen saa sanoa mitä haluaa? Joku viranomainen voisi selventää minulle tämän? Toimiiko vihapuhe vain yhteen suuntaan kuten rasismi? 'Vain ja ainoastaan valkoihoinen krisittiy voi syyllistyä näihin kahteen!

Abo-villen kommentti suomalaisesta alkoholiongelmasta pitää kyllä paikkansa, mitään tekemistä maahanmuuton kanssa sillä ei kyllä ole.. Teet Riihitonttu kyllä aika huikeita yleistyksiä ja tulkintoja tänne kirjoittavasta porukasta! Täällä on ollut muutama trolli ja disgust, joka jaksoi omaa rooliaan aikansa, mutta muuten kiihkoilu ja vouhottaminen tulee kyllä muutaman asianharrastajan kynästä.

Itse suhtaudun maahanmuuttoon kriittisesti, mutta en ole rasisti, enkä pidä rasismista. Rikoksia tekevät mamut pitäisi lähettää takaisin mistä ovat tulleetkin, paranisi samalla yritteliäitten mamujen maine kertaheitolla. Asioista tulee kuitenkin keskustella avoimesti niiden oikeilla nimillä, mutta turha yleistäminen ja ihmisryhmien leimaaminen ei ole mielestäni oikea toimintapa.
Niin sinä ja åbo teette huikeita yleistyksiä suomalaisista. Mutta mitä yleistyksiä minä olen tehnyt tänne kirjoittavasta porukasta, olen sanonut tämän foorumin kirjoittajista mielipiteeni åbosta, mutta sinä näköjään otit siitä itseesi, miksi, osuiko liian lähelle? Oletko oikeasti sitä, mieltä, että suomalaiset ovat alkoholisteja ja käyttävät enemmän alkoholia vaikka muihin eurooppalaisiin verrattuna?

Miksi vedit esille rasimin, harva pitää rasimista ja rasisteista, en minäkään. Mitä minä olen yleistänyt? Olen koko ajan sanonut vain, että tilastojen ja uutisten perusteella eräät ryhmät jne. Kerrotko mitä johtopäätöksiä vedät noista tilastoista ja uutisista, miksi niiden takia alat puhumaan ihmisryhmien leimaamisesta, rasimista ja rasisteista? Olenko maininnut ihonväriä tai rotua, olenko väittänyt niillä olevan vaikutusta?

Vielä dabolle kommentti, olisi oikeasti kiva keskustella asioista avoimesti ja olisi kaikki tiedot saatavilla asioista, mutta kiitos Astrid tädin ni jotkut tiedot on "salattu".

Suhtaudun kyllä epäilevästi Halla-ahon EU-vaaliehdokkuuteen. Mikäli Halla-aho pääsee läpi, mitä luulette mikä on hänen näkyvyys suomalaisessa mediassa? Kuinka paljon hän europarlamentissa voi vaikuttaa verrattuna eduskuntaan? Minulla on huono fiilis tästä, jos ajatellaan nimenomaan maahanmuuttokysymyksiä. Toivottavasti edes scriptaa jaksaa päivittää.

Back
Ylös Bottom