Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kerrohan Ville että miten on mahdollista että Ranskassa on kolmannen sukupolven mamuja ja ne ei osaa edes ranskaa, onko tämä nytten sitten kotouttamisen vika vai Ranskan vika vai valkoisen miehen vika vai siirtomaa ajan poliitikan vika vai ristiretkien vai sen että suoomalaiset on toimittanut tervaa laivoihin jokunen sata vuotta sitten?

...Kaiken takana on projektio...

Kaiken takana on salailu.

Pahin rasismin lietsoja on valtiovalta yrittämällä tukahduttaa keskustelu, salailemalla taloudelliset luvut ja kieltämällä rikollisuus.

Tyhmintä tuossa on se että jos ongelmia ja hyviä puolia ei tuoda tilastollisesti pöytään eikä niistä voi käydä avointa keskustelua, ei myöskään tunnisteta ongelmakohtia ja aivan taatusti seurataan Ruotsia, Ranskaa ja kumppaneita ongelmineen.

Omaan päähäni ei mahdu että miten joku mamu voi saada 1800e kuukaudessa jossain Lieksassa, missä vuokrat ovat yksinelävälle 300-400e kuukaudessa, aika kova nettotulo. Muija valmistui korkeakoulusta ja osa sen työkavereista ketkä sai työpaikan ni sai palkaksi jotain 1600e tai jotain, ja tämä on brutto palkka.

Mun päähän ei mahdu se että täällä ei vaadita yhtään mitään noilta henkilöiltä, se on ok vaikka asuisit tosiaan 5v Suomessa oppimatta ainuttakaan lausetta Suomea.. Sama tyyppi osaa kyllä täydellisesti Englantia ja Ruotsia, sekin mua kummaksuttaa miten tälläinen henkilö saa itse päättää esim asunnostaan ja paikkakunnasta jolla asuu sosiaalihuollon piikkiin.
Sekin mua ihmetyttää kuinka paljon hänellä on käytössä rahaa tekemättä mitään, on autoa, viimeisen päälle elektroniikkaa, merkkivaatteet ym kivaa, vastaavassa tilanteessa oleva Suomalainen ei varmasti elä yhtä leveästi.

Kerrohan Ville että miten on mahdollista että Ranskassa on kolmannen sukupolven mamuja ja ne ei osaa edes ranskaa, onko tämä nytten sitten kotouttamisen vika vai Ranskan vika vai valkoisen miehen vika vai siirtomaa ajan poliitikan vika vai ristiretkien vai sen että suoomalaiset on toimittanut tervaa laivoihin jokunen sata vuotta sitten?

Onko laaja ongelma? Tilastoja väitteesi tueksi? Yksittäistapauksia aina löytyy. Itseäkin ärsytti töissä tavata tulkin välityksellä maassa reilut 10 v ollutta arabimiestä joka oli suomen kansalainen. Ei edes yrittänyt opetella suomea.

Jännä että "te" vetoatte aina sanaan "yksittäistapaus", oli kyse sitten raiskauksista tai ryöstöistä tai sitten kun löytyy mustaavalkoisella kun Leila on saanut 2,5te sossusta kuukaudessa. Tilastoja on vaikea laittaa esille koska niitä systemaattisesti piilotetaan. Mitä mieltä olet muuten rikollisista mamuista? Pitäisikö heidät karkoittaa välittömästi? Mitä mieltä olet siintä että sosiaalitoimisto maksaa somaleille lomamatkoja Somaliaan?

Mä en tiedä henkilökohtaisesti mikä mua vituttaa maahanmuutossa eniten.. En usko että se johtuu varsinaisesti ihmisistä, ehkä se on enemmänkin tän valtion tapa hyysätä ja palvella mamuja, myös se on alkanut vituttamaan että muutama vuosi täällä täysihoidossa niin heidät on paapottu pilalle ihan samaan tapaan kuin lellitellyt kakarat.. Kaikki pitää tulla valmiina ja kaikesta valitetaan jos jotain joutuu ITSE tekemään, myöskään kiittäminen ei heidän vahvuuksiinsa tunnu kuuluvan.

Jännä että "te" vetoatte aina sanaan "yksittäistapaus", oli kyse sitten raiskauksista tai ryöstöistä tai sitten kun löytyy mustaavalkoisella kun Leila on saanut 2,5te sossusta kuukaudessa. Tilastoja on vaikea laittaa esille koska niitä systemaattisesti piilotetaan. Mitä mieltä olet muuten rikollisista mamuista? Pitäisikö heidät karkoittaa välittömästi? Mitä mieltä olet siintä että sosiaalitoimisto maksaa somaleille lomamatkoja Somaliaan?

Olen sitä mieltä että vakavaan rikokseen tuomitut on voitava karkottaa.

Ok. Mitäs jos ryssät valtaa Suomen ja alkaa kunnon tsuhnanhivutus? Pitääkö Muihin maihin pakenevilla suomalaisilla olla työpaikka tiedossa samantien uudessa kotimaassa jonka kieltä ei heti osata? Vai olisiko kohtuullista kouluttaa suomipoikaa ensin muuta vuosi jotta oppii kunnolla kielen. Tuossahan pakolaispolitiikassa on kyse. Toki uuteen kotimaahan voi olla vaikea sopeutua jos traumat siitä kun ryssä tuli ja ryösti, raiskasi ja murhasi puolet suvustasi, perheestäsi ja ystävistäsi tunkeutuu koko ajan mieleesi.

Pitäisikö sitten osittaa hieman kunnioitusta tälle maalle johon on päässyt pakoon niitä kauheuksia?? Tämä maa kuitenkin maksaa koko sen huvin. Minä tämän maan veronmaksajana myös. Pitäisi muistaa, että tullaan vieraana tähän maahan. YKsi vieraanvaraisuuden merkki olisi noudattaa isännän sääntöjä. Näin se homma toimii menit jonkun kotiin tai toiseen maahan.

Varmasti on niin, että raskas fyysinen työ ei ole somalimiesten keskuudessa suosittua, sitä minäkään en epäile. Olen ymmärtänyt että kauppakassitkin kantaa aina nainen, ei mies. Mutta kyse on varmasti myös siitä, että kukaan urakoitsija / rakennuttaja ei halua palkata somalia.

Asioilla on monta puolta, humanitaarinen maahanmuuttokaan ei ole mustavalkoinen asia.
No haloo, olen palkannut irakilaisia, iranilaisia, mustalaisen, serbin, venäläisen, virolaisen, kongolaisen...mitä muuta. Nämä ovat itse tulleet kysymään töitä ja olen sellaisen siltä istumalta palkannut. Jos joku tulee suoraan työmaalle ja kysyy, kuka on pomo jolta voi kysyä töitä, niin minä palkkaan sellaisen aina.

Kun vaan yksikään somali ei ole tullut kysymään...jostain syystä.
s.

Rasismi on ihmiselle ihan luonnollista. Ja jos viimeiset sivut ennen tätä iltaa ovat täyttyneet neekerivitseis niin onhan meno silloin rasistista. Tämä ei niinkään liity tähän ketjuun mutta on surkuhupaisaa katsella kun mamuja ja et muun värisiä mamuja mustamaalaavat yhtäkkiä vetävät herneen nenäänsä kun joku rohkenee riisua maahanmuutto"kriitikoilta" viitan ja kutsua rasistia oikealla nimellään rasistiksi.

Mitähän neekerivitsejä oikein tarkoitat?

PS. Olen rasisti kun en halua Suomeen tietyistä maista tulevia ihmissaastoja :), ei varmaan tarvitse eritellä maita erikseen.

ABO-Ville, abdul, vai kuka sitten lienetkään, niin tässä olisi vähän infoa niistä Euroopan suurkaupunkien ihanan multikulttuurisista kaupungeista. Kulttuurien värikkäistä sulatusuuneista, joissa kantaväestö ja maahanmuuttajat elelevät rinta-rinnan:
No-go zones - zones urbaines sensibles

Vaikka linkki viekin hommafoorumille, niin asiat on syytä lukea, jotta saa jonkinlaisen käsityksen mitä niissä lähiöissä oikeasti tapahtuu. Ja puusilmäkin näkee että myös tekstien lähteet on kirjattu mukaan. Sama toistuu joka puolella Eurooppaa, ja Suomella olisi vielä mahdollisuus pelastautua. Ehkä jos hum.maahanmuutto osoittautuukin jättimenestykseksi, niin Suomi voi alkaa haalia lisää humanitaarisia maahanmuuttajia tänne, mutta omasta mielestäni olisi parempi katsoa ennen mitä muille länsimaille tapahtuu, ja toimia vasta sitten.

Oulun käräjäoikeus on tuominnut vuonna 1989 syntyneen miehen ja vuonna 1969 syntyneen naisen ehdolliseen vankeusrangaistukseen muun muassa törkeästä petoksesta, perättömästä lausumasta viranomaismenettelyssä sekä rekisterimerkintärikoksesta.

Lisäksi he joutuvat maksamaan yhteensä yli 170 000 euroa perusteettomasti maksettuja tukia Maahanmuuttovirastolle. Heille oli maksettu ilman perusteita muun muassa vastaanottorahaa, toimeentulotukea sekä muita vastaavia tukia.

Miehen ehdollisen vankeusrangaistuksen kesto on vuosi ja kuusi kuukautta, ja nainen sai vuoden ja kymmenen kuukauden ehdollisen tuomion.

Kaksikko sai tukia ilman perusteita - vankeustuomio ja jättikorvaukset | Kotimaa | Kaleva.fi

Olisi kiva tietää paljon näitä väärinkäytöksiä on vuositasolla.

olisi kiva myös tietää kuka ja miten nuo 170000€ lopulta maksaa. se myös olisi hauska tietää, kuka tuet on päättänyt maksaa ja tuleeko hänelle mitään sanktiota. kertoisivat nyt vaan suoraan koko kuvion, kuka ja millä perusteilla tuota rahaa on noin helvetisti syytänyt. eikai tuo nyt noille kahdelle ihmiselle ole pelkästään tarkoitettu kuitenkaan? jonkinlainen ratsaus muihinkin vastaavanlaisiin tukiensaajiin olisi varmaan tässä kohtaa paikallaan.

Somali pieksee suomalaista. Jaksaa aina näissä videoissa ihmetyttää, miksi suomalaiset eivät edes pistä vastaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom